Åjo hon kan nog ta kritik mot sina egna, dock sväljer hon inte er form av ensidig kritik
inte ens en historisk TV-serie verkar hon klara av, utan på vanligt manér dömer ut den osedd.
Åjo hon kan nog ta kritik mot sina egna, dock sväljer hon inte er form av ensidig kritik
RedCloud skrev:Åjo hon kan nog ta kritik mot sina egna, dock sväljer hon inte er form av ensidig kritik
inte ens en historisk TV-serie verkar hon klara av, utan på vanligt manér dömer ut den osedd.
SiP skrev:RedCloud skrev:Åjo hon kan nog ta kritik mot sina egna, dock sväljer hon inte er form av ensidig kritik
Nu är det ju alltså en dramaserie, det vill säga en fiction, och det kan vinklas hur som helst...
lazy skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Åjo hon kan nog ta kritik mot sina egna, dock sväljer hon inte er form av ensidig kritik
Nu är det ju alltså en dramaserie, det vill säga en fiction, och det kan vinklas hur som helst...
Jag får tacka SiP för infon om att det är en dramaserie, det gjorde att jag tittade på de två avsnitt som redan visats på TV (SVT:s s.k faktadokumentärer i stil med Gazas tårar ger jag inte mycket för) och jag blev faktiskt positivt överraskad, så här långt.
Jag hoppas verkligen att resten av serien håller samma höga kvalitet då den på ett bra sätt visar att det är vad en minoritet människor, på båda sidor, gör som sätter normen för hur alla blir behandlade, misstänksamhet m.m.
SiP skrev:lazy skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Åjo hon kan nog ta kritik mot sina egna, dock sväljer hon inte er form av ensidig kritik
Jag får tacka SiP för infon om att det är en dramaserie, det gjorde att jag tittade på de två avsnitt som redan visats på TV (SVT:s s.k faktadokumentärer i stil med Gazas tårar ger jag inte mycket för) och jag blev faktiskt positivt överraskad, så här långt.
Jag hoppas verkligen att resten av serien håller samma höga kvalitet då den på ett bra sätt visar att det är vad en minoritet människor, på båda sidor, gör som sätter normen för hur alla blir behandlade, misstänksamhet m.m.
Med tanke på att även pistvakt är en produktion av svt drama, så kan det väl vara "lite" överdrivet eller??
SVT:s s.k faktadokumentärer i stil med Gazas tårar ger jag inte mycket för
RedCloud skrev:SVT:s s.k faktadokumentärer i stil med Gazas tårar ger jag inte mycket för
Blunda-blunda sektens kvinnliga ordförande ?
Jasså. Du anser att israelSniperace skrev:ja, det kan så vara, och då frågar man vem som mördade honom...
kanske hans "vänner" som ansåg honom som förrädare, han började ju gå Israel tillmötes, så jag tror knappt det var de som gjorde det, de var ju en av de som förlorade på hans död, så det var nog mer reaktionära som gjorde detta och straffade honom som förrädare mot saken
Infra skrev:
Arafat blev mördad. Höga halter av radioaktivitet har
uppmätts i han huvudduk och i hans kläder.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15070501.ab
Det behövs nog inte. Crime Passionel tror jag inte ett dugg på.lazy skrev:Infra skrev:
Gamla nyheter blir som nya när det är "nyhetstorka" på pal/israelsidan, vad har de inte hittat på Arafats kläder och sjal utan att kunna åstadkomma ett endaste bevis på att han blev förgiftad/mördad? Kanske dags att att ta in Arafats fru på förhör?
Infra skrev:Det behövs nog inte. Crime Passionel tror jag inte ett dugg på.lazy skrev:Infra skrev:
Gamla nyheter blir som nya när det är "nyhetstorka" på pal/israelsidan, vad har de inte hittat på Arafats kläder och sjal utan att kunna åstadkomma ett endaste bevis på att han blev förgiftad/mördad? Kanske dags att att ta in Arafats fru på förhör?
Hans fru har tvärtemot vad du säger begärt öppning av
Arafats grav och ny obduktion för att gå till botten med mordteorin.
Varför skulle hon ha intresse av det om hon var mördaren?
Det är al Jazira som släpper denna nyhet.
Infra skrev:
Hjärtat............vär vänlig sluta skjuta
skulden på Abbas eller mordoffrets fru.
Sanningen kommer snart att visa sig. Och gissa
vilket håll denm kommer att peka åt?
Är det synd om soldaterna, tycker du???Sniperace skrev:
Nej, inte oskyldiga sådana, men det är dokumenterat att de ofta sysslar med att kasta sten mot soldater, ivrigt påhejade av vuxna, som hellre ser barnen göra det än de själva
Infra skrev:Är det synd om soldaterna, tycker du???Sniperace skrev:Infra skrev:Anklagar du alltså oskyldiga småbarn för stenkastning???Sniperace skrev:Infra skrev:
det står inget om stenkastning i artikeln, undrar varför?
Nej, inte oskyldiga sådana, men det är dokumenterat att de ofta sysslar med att kasta sten mot soldater, ivrigt påhejade av vuxna, som hellre ser barnen göra det än de själva