Sniperace 2011-11-01, 20:40
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Infra skrev:Objektiv analys av SIPPs påstående:http://metrobloggen.se/frankaostillkosmos/lektion_2_i_kallkritik_-_pedofila_massbrollopr/"Första frågan som man bör ställa till sig själv, innan man fördömer allt muslimskt är:
Vilka är avsändarna till dessa budskap?" (Svar: SIPP - min anmärkning).
"När jag läser på sidorna lyser hat och intolerans mot en annan religion. Det ser mer ut som propaganda, med alla förstärkande ord i nedsättande ton, än som fakta. Vem tror på sådant skitsnack?
Inte lång tillbaka i tiden i vår egen världsdel, fanns en politisk ideologi om en ren arisk ras som lade skulden på världens ondska på judar, kommunister och andra misshagliga individer och ”raser”. Vi har numera facit vad som sedan hände. Miljontals människor dödades i onödan......"
Hävdar du alltså att Sipps lögner stämmer överens med sanningen?
jag hävdar att islamiska imamer förespråkar sådant JA...
Ok! Fram med beläggen då! Själv har jag just
utförligt bevisat att alltsammans är lögn och förbanmnad dikt!
Fram med beläggen, bara, eller
erkänn att du också ljuger. Nu har du retat upp mig ordentligt!
Jag hoppas verkligen att det inte var meningen!
Vag gäller just vdet som visades i palesina kan jag inte ta ställninbg för eller emot, då det mycket väl kan vara sanning även om vissa påstår annat, men jag vidhåller att höga herrar inom islam förespråkar och godkänner giftermål med väldigt unga prepubertala flickebarn....
förnekar du at det förekommer?
förnekar du att Mohammed gifte sig med Aisha när hon var sex är, och fullbordade äktenskapet när hon var nio?
och nej, du har inte bevisat något, du framlägger vad du anser vara motbevis, men det är inga officiella källor utan kan vara obskyra bortförklaringar
Senast ändrad av Sniperace den 2011-11-01, 20:41, ändrad totalt 1 gång