Sniperace 2011-03-31, 22:17
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: R.O.F.L skrev:Är det inte dags att upprätta en flygförbudzon över Israel?
Jovisst har du rätt, Roffe.
självfallet, om detta gäller hamaz raketer, och att man då slår till mot ställena dessa skickas från....
Far och flyg!
tycker du, jag har bara flugit två gånger, till ch från båtar jag jobbat på i min ungdom, bjuder du på flygresa, isåfall vart?
Vad har förresten min döde Far med flyg att göra? *s*
Men den stora frågan var om flygförbudet skulle gälla även Hamaz raketer, eller skulle dessa vara befriade från förbudet lille vän?
Gör som Munchasen: sätt dig gränsle på en kassamraket så är du i israel snabbare än du kan ana.
Du har nog missuppfattat det där, Münchhausen satt aldrig på en quassamraket, det var en kanonkula.
Men jag föredrar faktisk båtresa när detta är möjligt.
Men du glömde frågan lille vän, skulle flygförbudet gälla även hamaz raketer?
Nä - självförsvar mot förtryck är undantaget.
Ok, méd andra ord ser du det som okej att som självförsvar mot förtryck ex skära halsen av ett oskyldigt barn till en vanlig civil ung kvinna för att hon är Israel?
På vilket vis försvarar raketer mot israels civila, på vilket sätt avärjer det våld, istället för att orsaka MER våld?
om någon för dig oövervinnelig människa slår dig på truten, går du då och slår dennes lillebror eller dotter som hämnd?
Nog om detta. Nu gränslar du en av Qassamraketerna så ska du se att du får träffa Lieberman och de andra grabbarna fortare än du hinner säga "flaska".
Knappast eftersom jag INTE är lierad med hamaz nazistgäng, du har intwe misstagit dig spå det skulle vara en av Israels missiler jaG SKULLE RIDA PÅ?
kassamrsaketerna har du väl i röven antar jag....*asg*
Senast ändrad av Sniperace den 2011-04-01, 09:28, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : flyttade svarstext vid felquotning)