Sniperace 2010-02-18, 09:51
MartinLindgren skrev:Sanslöst att höra testarens moderator rumpnissen Sniper den store?
Förmodligen lider snedskjutaren av taskig banana!
Sniper föregår med gott moderator föredöme!
Men det var väl arvet efter sin farsa som han snackat om,liten och kraftlös banana som ledde till pensionen!
Sen säger ju att döpa sin bil till Oskar rätt mycket om Snipers personlighet!
Beklagar corven som har valt en snedskjutare som Sniper till moderator på Testaren, en moderator borde ju hålla en hög profil oavsett vilket forum han går in på!
Göra som Sniper gå in på acbladet och visa sitt rätta fula nylle, för att sedan gå in på Testaren och peka finger åt andra är bara för mycket!
Såg att corven är ute och raggar nya medlemmar till sitt forum, själv har jag bestämmt trots att jag legat lågt på Testaren aldrig mer gå in där så länge "IDIOTEN" Sniper styr och ställer där!
men ingen av oss har varit en tidig amfetaminknaprare, rövare och pundare, missbrukare, dessutom så är jag säker på att min hjärna iallafall inte blivit förstörd av en massa amfetamin eftersom jag ALDRIG använt sådant.
Hade du använt ett normalt språk, och aldrig gett dig på människor som bara sagt emot dig med verbala spyor hade du inte fått tillbaka, men tyvärr verkar du inte ha den hjärnverksamhet att du kan förstå detta, det är bara att beklaga.
jag säger det återigen, JAG TYCKER SYND OM DIG MARTIN, men det innebär inte att jag inte ger igen mot dina äckliga metoder och din infantila närvaor här, så sällan du skriver något riktigt istället för bara idiotier utan substans, så sällan du verka förstå vad som skrivits, jo, det ÄR synd om dig!!