DingPing i full mundering!
DingPingar, Allerter, m.fl,Grattis RoffarReinfeldt, ett starkt A lag!
MartinLindgren skrev:Lura? Är det inte vad du inbillar dig göra med ditt hån mot invandrare?
DingPing i full mundering!
DingPingar, Allerter, m.fl,Grattis RoffarReinfeldt, ett starkt A lag!
MartinLindgren skrev:Härligt Lasse Ohly, 2010 är året när vi gör oss av med alliansen!
Efter 19 september satsar vi på sjuka och arbetslösa + upprustning av miljonområden!
Stå på dig Lasse, det är du och våra rödgröna som ska fixa till det!
MartinLindgren skrev:Det vet du Anna, 19 september är det du, jag och alla andra rödgröna som står som vinnare!
Valet är vårt!
ANNA2LINK skrev:MartinLindgren skrev:Det vet du Anna, 19 september är det du, jag och alla andra rödgröna som står som vinnare!
Valet är vårt!
Yes Martin så är det!
x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:MartinLindgren skrev:Det vet du Anna, 19 september är det du, jag och alla andra rödgröna som står som vinnare!
Valet är vårt!
Yes Martin så är det!
Får jag vara med på festen den 19 september..
MartinLindgren skrev:Det vet du Anna, 19 september är det du, jag och alla andra rödgröna som står som vinnare!
Valet är vårt!
dktjdswxnbkdhjrdp skrev:MartinLindgren skrev:Det vet du Anna, 19 september är det du, jag och alla andra rödgröna som står som vinnare!
Valet är vårt!
19 spe ni förlora igen,,,valet ingen betyder,,,ni altid förlora,,,röd grön inget fö er gör,,,
x-medborgare skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:MartinLindgren skrev:Det vet du Anna, 19 september är det du, jag och alla andra rödgröna som står som vinnare!
Valet är vårt!
19 spe ni förlora igen,,,valet ingen betyder,,,ni altid förlora,,,röd grön inget fö er gör,,,
Oraoa dig inte du är inte bjuden..