martin7lindgren skrev:Som du vet x-medborgare, så är man en stor grabb, självklart tycker man inte lika om allting,
Och när det gäller Mona Sahlin, så står min politiska uppfattning fast med eller utan henne,
Men som den sanne rödgröne väljare jag är, så har vi ju sett minst 10/12 anti hata Mona trådar bara på det här forumet, det är ju enda anledningen att jag driver min Leve Mona tråd, lite motstånd måste man ju göra tycker jag,
Som jag också sagt många gånger, att vara rödgrön betyder ju inte att man är sosse,
Och i mitt fall så börjar det luta åt Lars Ohly och vänstern,faktiskt!
Till sist det här rumpsnacket har ju Mr. Rahm bäddat för själv, genom att lägga ut sin bak här på forumet och drivit på i en massa inlägg, att man ska vara tacksam för den gunst han bjuder på,
Sen förstår ju du säkert att jag inte är ute efter några poäng över mitt liv, jag vet själv att jag rest mig, mina barn och barnbarn vet det, vad mer kan jag begära?
Men det betyder inte att någon ska ta för vana att utnyttja allt elände jag varit med om genom att sparka, slå och sprida rena lögnerna om mig, klart jag blir förbannad,
Nog om det nu, av all respekt till dig kändes det att jag ville klargöra det här,
visst är jag sliten och kantstött efter ett hårt liv, men en sak är klar, att skallen är det inget fel på!
Ha en trevlig helg nu! m.v.h Martin
Ja du vet du lutar också mer åt V är också . Men det hinner rinna mycket vatten under broarna innan vi är vid valet..
En jätte GLAD PÅSKT till dig med..