Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
My Ass
Sossar ee lata
formsvackan
RedCloud
Thors
9 posters

Mitt 2:a möte på introduktionsprogrammet

Thors

Antal inlägg : 2065

Mitt 2:a möte på introduktionsprogrammet - Sida 2 Empty Sv: Mitt 2:a möte på introduktionsprogrammet

Inlägg  Thors 2010-02-02, 14:13

MartinLindgren skrev:LillThor har inte förstått, bara för han tydligen anses som frisk efter utförsäkringen, så är alltså inte alla andra det,

Sen har inte Lillfront förstått som arbetslös med akassa måste han stå till hela sveriges arbetsmarknads förfögande varje dag,

Glöm att akassan sponsrar din Thailandsresa mellan din en timmes besök på AF en gång i månaden!

Men kommunist!

Jag får inte a-kassa! Är du helt pantad bakom pannbenet?
    Thors

Antal inlägg : 2065

Mitt 2:a möte på introduktionsprogrammet - Sida 2 Empty Sv: Mitt 2:a möte på introduktionsprogrammet

Inlägg  Thors 2010-02-02, 14:14

Hungary skrev:
    Thors skrev:
    MartinLindgren skrev:Tre enkla frågor till forums korkade LillThor?

1. Anser du det vara riktigt att du blev utförsäkrad, är du sjuk eller arbetsför?

2. Står du till AF:s förfogande, som en som verkligen vill börja jobba eller inte?

3. Är det AF som säger att du inte behöver göra något alls mellan mötena en gång i månad och gärna åka till Thailand om du vill?

1. Visst, övergången från sjukpenning till aktivitetersätting kunde gått smidigare

Men jag får 80% mot 75% i dec, så varför klaga?

2. Man ska göra en INDIVIDUELL bedömning som rödingar ljuger om INTE finns!

3. AF har inte ställt några krav nej? Som ni rödingar och media ljuger om!

Undrar hur många ni skrämt från programmet?

2 timmar på 1 månad

Hoppas ni är nöjda hur ni skrämmer sjuka!!

Du fattar inte att det är sådana lata som du som låtsas vara sjuk, som riktigt sjuka bedöms efter.
    Hur kan du tycka att Alliansens rehabkedja är bra om man bara ska få 1 gång i månaden?
    Du är väl ett hopplöst fall.

FY HELVETE VILKA HYCKLARE NI ÄR

FLERA AV ER KOMMUNISTER HAR SÅN JÄVLA VIDRIG SYN PÅ SJUKA

NI BORDE JU JUBLA ÅT BORGARNA??
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-02-02, 14:19

Menar du att alla rödgröna väljare är kommunister?
    Du sitter ju själv och säger att du blivit beviljad akassa efter att ha fått intyg från en arbetsgivare för 10 sedan!

Men visst förstår jag att AF ser det som en ren överdoz LillThor med mer än en timme per månad?
    Hungary

Antal inlägg : 87

Inlägg  Hungary 2010-02-02, 20:36

Thors skrev:
    Hungary skrev:
    Thors skrev:

1. Anser du det vara riktigt att du blev utförsäkrad, är du sjuk eller arbetsför?

2. Står du till AF:s förfogande, som en som verkligen vill börja jobba eller inte?

3. Är det AF som säger att du inte behöver göra något alls mellan mötena en gång i månad och gärna åka till Thailand om du vill?

1. Visst, övergången från sjukpenning till aktivitetersätting kunde gått smidigare

2 timmar på 1 månad

Du fattar inte att det är sådana lata som du som låtsas vara sjuk, som riktigt sjuka bedöms efter.
    Hur kan du tycka att Alliansens rehabkedja är bra om man bara ska få 1 gång i månaden?

Vad är det som är vidrigt?
    Du skryter ju om att du inte behöver vara på arbetsförmedlingen mer än 1 tim/månad.
    Du tom funderar på att åka till Thailand, hur sjuk är du då?
    Jag lider med dom sjuka i Alliansens Sverige, men du vill ju övertyga oss om att dom gör rätt.
    Det är du som har en vidrig syn på sjuka.
    PS Dom riktigt sjuka, och inte sådana fuskare som du.
    Det är dig som Alliansen skulle jaga, och inte dom stackarna som det drabbar tack vare sådana som dig.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-02-02, 22:22

Hungary skrev:
    Thors skrev:
    Hungary skrev:
    Thors skrev:

2 timmar på 1 månad

Vad är det som är vidrigt?
    Du skryter ju om att du inte behöver vara på arbetsförmedlingen mer än 1 tim/månad.
    Du tom funderar på att åka till Thailand, hur sjuk är du då?
    Jag lider med dom sjuka i Alliansens Sverige, men du vill ju övertyga oss om att dom gör rätt.
    Det är du som har en vidrig syn på sjuka.
    PS Dom riktigt sjuka, och inte sådana fuskare som du.
    Det är dig som Alliansen skulle jaga, och inte dom stackarna som det drabbar tack vare sådana som dig.
    precis Mitt 2:a möte på introduktionsprogrammet - Sida 2 Icon_wink
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2010-02-02, 22:35

Thors skrev:Nästa möte är om 3-4 veckor

Vad tycker ni man ska göra under tiden??

Gällande dig kan du ju alltid göra det du brukar göra: Häng här och gör bort dig.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 10:30