Hmmm
Kanske skulle dra ner till Thailand några veckor o slippa kylan
nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Du är ju tillräckligt frisk för att hänga här 24-7, då kan du också ta ett jobb...
Menar du att det inte finns en enda i Sverige som vill ha dig innanför väggarna ?Thors skrev:Förstår varför media vägrar skriva vad detta innebär
Hmmm
Kanske skulle dra ner till Thailand några veckor o slippa kylan
Då kan alla "sjuka" som häckar på expressen och aftonhoran 24-7 med sitt klagande ochså göra det?
RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Du är ju tillräckligt frisk för att hänga här 24-7, då kan du också ta ett jobb...
ja jag tycker vä att du kan försöka försöka rehaba både din kropp och din själ.Thors skrev:Nästa möte är om 3-4 veckor
Vad tycker ni man ska göra under tiden??
Vad sägs om att gå i ide ?Thors skrev:Nästa möte är om 3-4 veckor
Förslag? helt otroligt att du missat hur arbetslinjen och rehabkedjan funkar i praktikenMy Ass skrev:RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Där hör ni !!!, theward rd rv ,rc själv, och alla andra vänstermuppar !
Gå och klipp er och skaffa ett jobb , är den rödsvarta vänsterns förslag till hur man ska praktisera arbetslinjen.
theward skrev:Förslag? helt otroligt att du missat hur arbetslinjen och rehabkedjan funkar i praktikenMy Ass skrev:RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Gå och klipp er och skaffa ett jobb , är den rödsvarta vänsterns förslag till hur man ska praktisera arbetslinjen.
Men det är klart, lyssnar man på Fredrik o grabbarna så är det förståerligt
Det var sk ironi RC kom med.....
Dock verkar ju Thors missuppfattad det mesta
Förövrigt är det väl jävligt illa om man skickar folk i utförsäkring och sen ger dem ett sånt meninglöst(och dyrt för staten) intruduktionsprogram som Thors rapporterar om att det är
Verkar ju vara en direkt meningslös åtgärd, som gynnar ingen
ps jag jobbar redan.... och klipper mig det gör jag till våren.
Då åker allt hår av
Alltså är du lat......Thors skrev:theward skrev:Förslag? helt otroligt att du missat hur arbetslinjen och rehabkedjan funkar i praktikenMy Ass skrev:RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Förövrigt är det väl jävligt illa om man skickar folk i utförsäkring och sen ger dem ett sånt meninglöst(och dyrt för staten) intruduktionsprogram som Thors rapporterar om att det är
Då åker allt hår av
Hur missuppfattar jag när jag varit på mitt andra möte på 1 månad och inte gjort ett SKIT och får 80% av min lön?
theward skrev:Alltså är du lat......Thors skrev:theward skrev:Förslag? helt otroligt att du missat hur arbetslinjen och rehabkedjan funkar i praktikenMy Ass skrev:RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Då åker allt hår av
Hur missuppfattar jag när jag varit på mitt andra möte på 1 månad och inte gjort ett SKIT och får 80% av min lön?
man kan var sjuk och icke-lat
och sjuk och lat...
Sen kan man bara vara lat.....
Men gör man inget för att förbättra sin situation och skryter om " att man inte gör ett skit och får 80% av sin lön" Sen börjar jiddra om Thailand......Thors skrev:theward skrev:Alltså är du lat......Thors skrev:theward skrev:Förslag? helt otroligt att du missat hur arbetslinjen och rehabkedjan funkar i praktikenMy Ass skrev:RedCloud skrev:nu utnyttjar jag systemet när jag blivit "utförsäkrad"?
Då åker allt hår av
man kan var sjuk och icke-lat
och sjuk och lat...
Sen kan man bara vara lat.....
Ni gnäller på borgares syn på sjuka, men eran egen vidriga syn på sjuka är ok?
Sån jävla hyckleri!
Br att ni skrämmer upp tusentals sjuka och bidrar att många hotar med självmord!
Ni måste känna er stolta?
MartinLindgren skrev:Tre enkla frågor till forums korkade LillThor?
1. Anser du det vara riktigt att du blev utförsäkrad, är du sjuk eller arbetsför?
2. Står du till AF:s förfogande, som en som verkligen vill börja jobba eller inte?
3. Är det AF som säger att du inte behöver göra något alls mellan mötena en gång i månad och gärna åka till Thailand om du vill?
Thors skrev:MartinLindgren skrev:Tre enkla frågor till forums korkade LillThor?
1. Anser du det vara riktigt att du blev utförsäkrad, är du sjuk eller arbetsför?
2. Står du till AF:s förfogande, som en som verkligen vill börja jobba eller inte?
3. Är det AF som säger att du inte behöver göra något alls mellan mötena en gång i månad och gärna åka till Thailand om du vill?
1. Visst, övergången från sjukpenning till aktivitetersätting kunde gått smidigare
Men jag får 80% mot 75% i dec, så varför klaga?
2. Man ska göra en INDIVIDUELL bedömning som rödingar ljuger om INTE finns!
3. AF har inte ställt några krav nej? Som ni rödingar och media ljuger om!
Undrar hur många ni skrämt från programmet?
2 timmar på 1 månad
Hoppas ni är nöjda hur ni skrämmer sjuka!!