Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Regndrottning
Thors
Sossar ee lata
DMustaine
Redvictory
9 posters

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Redvictory 2010-01-28, 23:42

    Det har börjat figurera en jävla massa troll här som förstör debatter!
    det kommer uteslutande från högersidan! nu ska vi städa bort dem och göra rent och snyggt på forumet igen! det blir väl bra?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  DMustaine 2010-01-29, 00:01

    Redvictory skrev:Det har börjat figurera en jävla massa troll här som förstör debatter!
    det kommer uteslutande från högersidan! nu ska vi städa bort dem och göra rent och snyggt på forumet igen! det blir väl bra?

    Nu är du där igen och spyr din smetiga galla över de som är oliktänkande mot dig själv! Släpp handväskan och fixa ett kneg!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Redvictory 2010-01-29, 00:06

    DMustaine skrev:
    Redvictory skrev:Det har börjat figurera en jävla massa troll här som förstör debatter!
    det kommer uteslutande från högersidan! nu ska vi städa bort dem och göra rent och snyggt på forumet igen! det blir väl bra?

    Nu är du där igen och spyr din smetiga galla över de som är oliktänkande mot dig själv! Släpp handväskan och fixa ett kneg!

    Sedär! ett Troll!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Nej men lilla Red

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-29, 00:18

    är du lite ledsen min vän, "ojojoj dom får inte säga så"!!!! stäng av dom nu!!! Crying or Very sad Crying or Very sad jag är faktiskt sjuk och behöver bidrag, så nu får dom sluta. lol! säger den personen som spyr mest galla, kastar mest skit på andra på hela forumet!! väx upp din lilla hypokondriker!! du har lika mycket cancer som jag är sosse affraid
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Redvictory 2010-01-29, 00:19

    Sossar ee lata skrev:är du lite ledsen min vän, "ojojoj dom får inte säga så"!!!! stäng av dom nu!!! Crying or Very sad Crying or Very sad jag är faktiskt sjuk och behöver bidrag, så nu får dom sluta. lol! säger den personen som spyr mest galla, kastar mest skit på andra på hela forumet!! väx upp din lilla hypokondriker!! du har lika mycket cancer som jag är sosse affraid

    Ett till smutsigt litet troll!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  DMustaine 2010-01-29, 00:25

    Jag tror att det värsta som drabbat dig är detta: http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=28551

    Du kanske skall fundera på att röra arslet för en gångs skull i ditt inskränkta liv!!

    Som sagt kvinna, släpp handväskan o fixa ett jobb!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Redvictory 2010-01-29, 00:34

    DMustaine skrev:Jag tror att det värsta som drabbat dig är detta: http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=28551

    Du kanske skall fundera på att röra arslet för en gångs skull i ditt inskränkta liv!!

    Som sagt kvinna, släpp handväskan o fixa ett jobb!

    Vad jag skall göra och inte göra ska du skita i din lilla fjolla! det ska bli skönt att slippa se dig här mer!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Thors 2010-01-29, 00:38

    Redvictory skrev:Det har börjat figurera en jävla massa troll här som förstör debatter!
    det kommer uteslutande från högersidan! nu ska vi städa bort dem och göra rent och snyggt på forumet igen! det blir väl bra?

    ÅHHHHHHHHH FÖRSTÖR!

    VILKA ÄR DET SOM KOMMER MED PERSONANGREPP, TRAMSAR, SPAMMAR OCH FÖRSTÖR?

    ALDRIG VÄNSTER DEBATTÖRER!!

    SKRÄMMANDE! NI TÅL INTE HÖGERDEBATTÖRER!!

    NI TÅL INTE KRITIK!!

    SKRÄMMANDE

    TYPISKT KOMMUNISTER!!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Thors 2010-01-29, 00:39

    Redvictory skrev:
    DMustaine skrev:
    Redvictory skrev:Det har börjat figurera en jävla massa troll här som förstör debatter!
    det kommer uteslutande från högersidan! nu ska vi städa bort dem och göra rent och snyggt på forumet igen! det blir väl bra?

    Nu är du där igen och spyr din smetiga galla över de som är oliktänkande mot dig själv! Släpp handväskan och fixa ett kneg!

    Sedär! ett Troll!

    DU HAR TYDLIGEN BESTÄM ATT DU BARA SKA FÅ SPAMMA OCH FÖRSTÖRA DÅ?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  DMustaine 2010-01-29, 00:52

    Redvictory skrev:
    DMustaine skrev:Jag tror att det värsta som drabbat dig är detta: http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=28551

    Du kanske skall fundera på att röra arslet för en gångs skull i ditt inskränkta liv!!

    Som sagt kvinna, släpp handväskan o fixa ett jobb!

    Vad jag skall göra och inte göra ska du skita i din lilla fjolla! det ska bli skönt att slippa se dig här mer!

    Om jag orättfärdigt skulle bli kickad ur forumet så överväger jag kraftigt att, under nya nicks, bli din alldeles egen lilla hemorojjd pirat
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-29, 00:58

    Thors skrev:
    Redvictory skrev:
    DMustaine skrev:
    Redvictory skrev:Det har börjat figurera en jävla massa troll här som förstör debatter!
    det kommer uteslutande från högersidan! nu ska vi städa bort dem och göra rent och snyggt på forumet igen! det blir väl bra?

    Nu är du där igen och spyr din smetiga galla över de som är oliktänkande mot dig själv! Släpp handväskan och fixa ett kneg!

    Sedär! ett Troll!

    DU HAR TYDLIGEN BESTÄM ATT DU BARA SKA FÅ SPAMMA OCH FÖRSTÖRA DÅ?

    Se där ja... Nu erkänner du att DU spammar och förstör!! Äntligen ett erkännande! Very Happy

    queen
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  redalert 2010-01-29, 01:03

    Vad är det här för ett forum någon galning sitter här och gapar om städning likt en nazist i 40-talets Tyskland och inte en käft fördömer moronen? affraid
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Helt rätt, nazzar & kommunister är av samma skrot & korn

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-29, 01:12

    därav har jag lika mycket empati för bröderna Red som jag har för det som min katt gör ifrån sig!!! ni är vidriga och det är dax att vakna upp!!!Martin däremot, han har glimten i ögat och är en skön snubbe! Och har säker vart med om 100ggr mer än ni tillsammans.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-29, 02:37

    En sak är iallafall säker,här hemma har jag och tjejen haft städ dag som heter duga,

    Skinande rent överallt, så snart blir det dags för att krypa ner i den renbäddade bingen! Wink
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Redvictory 2010-01-29, 09:33

    ÅHHHHHHHHH FÖRSTÖR!

    Standardfras från psyknazze

    VILKA ÄR DET SOM KOMMER MED PERSONANGREPP, TRAMSAR, SPAMMAR OCH FÖRSTÖR?

    Det är du och några högertroll!

    ALDRIG VÄNSTER DEBATTÖRER!!

    Inte än! jag säger till om/när det inträffar.

    SKRÄMMANDE! NI TÅL INTE HÖGERDEBATTÖRER!!

    Det finns knappt några höger som debatterar! bland er som skrivit i denna tråd iaf

    NI TÅL INTE KRITIK!!


    Vi tål all slags kritik bara den är saklig och utan personangrepp!

    SKRÄMMANDE


    Verkligen! ni kommer städas bort (igen)

    TYPISKT KOMMUNISTER!!

    Typiskt Nazister att hålla på som ni!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Martin!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-29, 09:37

    städa gör damerna själva! nu sjönk du lite på den manliga skalan Very Happy geek du ska sitta i fotöljen och ta en wirre när frun städar! afro
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Redvictory 2010-01-29, 09:47

    Sossar ee lata skrev:städa gör damerna själva! nu sjönk du lite på den manliga skalan Very Happy geek du ska sitta i fotöljen och ta en wirre när frun städar! afro

    Så kanske er blå verklighetsuppfattning ser ut! själv ser jag kvinnan som jämställd i allt från städning till sex! kan din uppfattning vara förklaringen
    på att du är så värdelös och inte kan tillfredställa en kvinna S-ee-L?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  theward 2010-01-29, 10:08

    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:städa gör damerna själva! nu sjönk du lite på den manliga skalan Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Icon_biggrin Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Icon_geek du ska sitta i fotöljen och ta en wirre när frun städar! Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Icon_rr

    Så kanske er blå verklighetsuppfattning ser ut! själv ser jag kvinnan som jämställd i allt från städning till sex! kan din uppfattning vara förklaringen
    på att du är så värdelös och inte kan tillfredställa en kvinna S-ee-L?

    har ärligt talat aldrig varit ihop med en tjej som städar, lagar mat, tvättar, syr bättre /mer än än mig själv.
    jag tror nämligen på att det är både bra och nyttigt att kunna göra det mesta själv och att man ska dela på sysslorna.
    Dock ser jag inte att det behöver vara millimeterrättvisa och exakt 50-50 på att man gör i ett hushåll..
    Men jag jag tycker iaf ddet är sexigt ,med kvinnor som kan o vil göra lite "karlgöra" också.
    Dessutom är det väldigt praktisk, när man tex hugger ved, skottar snö och klipper gräset, eller påtar i trädgården

    Är Seel en sån där som låter mamma komma hem och sköta marktjänsten om han är singel eller frun är bortrest?
    ps Seel har inte fattat vad det är som gör en man och vad som egentligen är manligt
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  redalert 2010-01-29, 10:46

    Ja tänk om alla var lika duktiga som theward då skulle det minsann gå bra för Sverige visserligen skulle man då behöva tysta större delen av befolkningen men vad gör man inte för den goda saken?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  formsvackan 2010-01-29, 11:57

    redalert skrev:Vad är det här för ett forum någon galning sitter här och gapar om städning likt en nazist i 40-talets Tyskland och inte en käft fördömer moronen? affraid
    Hej BH, kul att se dig igen Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-29, 12:28

    Ja ja Så är det med städningen,den glädjen tar inte ens tjejen ifrån mig, för vem trodde man skulle ha en egen bostad att städa igen, inte jag iallafall! Wink

    Sen vet du S-ee-L, för oss rödgröna är det ju 50/50 som gäller,det kostar att ligga på topp! Very Happy


    Jag tar S-ee-L:s städfilosofi med en klackspark, självklart hjälper han också till med det därhemma,
    Det ser nog hans tjej till! Wink


    Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-01-29, 12:32, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Thors 2010-01-29, 12:30

    HAR ADMIN GETT UPP HOPPET PÅ FORUMET?

    JAG HAR 2 TRÅDAR I ALLMÄNA FORUMET DÄR JAG HAR FLERA EXEMPEL PÅ HUR JAG BLIR ATTACKERAD MED PERSONANGREPP, FÅR MINA TRÅDAR FÖRSTÖRDA MED SPAM OCH TRAMS. INGA ÅTGÄRDER MOT REDCLOUD ELLER REDVICTORY
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-29, 12:35

    Dags att öppna fönstret och dra i dig några djupa andetag frisk luft igen LillThor?

    Ta och stila dig nu pysen, börja med och sluta gallskrika! rendeer
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Martin som vanligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-29, 12:38

    Glad Very Happy tillskillnad från Red V bittergök som bara vill Sleep Sleep
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-29, 13:20

    Sen är det som så, iallafall i min filosofi,bara för att jag är meningsfrände med båda Reddarna i mångt och mycket, så betyder ju inte det att man behöver tycka lika om allt?

    Särskillt inte om andra användare på forumet, jag menar, jag kan väl tycka bra om någon som t.ex Red inte gillar, vi kan ju vara polare ändå?

    Sponsored content


    Nu är det dags att städa bort trollen (igen) Empty Sv: Nu är det dags att städa bort trollen (igen)

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-29, 04:22