suck
+3
redclownII
Redvictory
Sossar ee lata
7 posters
Nu spammar Red Cloud igen
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: Nu spammar Red Cloud igen
Sossar ee lata skrev:suck
Fel! det är din högervän fredrik_rahm som trollar (igen) som hämnd för att han blev avstängd (igen)
redclownII- Antal inlägg : 53
- Inlägg 3
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:suck
Fel! det är din högervän fredrik_rahm som trollar (igen) som hämnd för att han blev avstängd (igen)
Jasså och vilket nick gick då fredrik rahm under?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 5
Det är så här dom vill ha det di blåe... när argumenten inte finns, börjar spam.... detta är en protest från dem säkert till det dom anser är ett rödvinklat orättvist forum, där de inte får kalla vänstern för massa öknamn ...
Och så funderar de över varför Moderator måste gå in och stänga oav och moderera... detta är ju uppenbart bara ett försök att förstöra forumet....
Så som de lyckades med Aftonbladets forum
Och så funderar de över varför Moderator måste gå in och stänga oav och moderera... detta är ju uppenbart bara ett försök att förstöra forumet....
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 6
F.I.S.T skrev:Det är så här dom vill ha det di blåe... när argumenten inte finns, börjar spam.... detta är en protest från dem säkert till det dom anser är ett rödvinklat orättvist forum, där de inte får kalla vänstern för massa öknamn ...
Nu blir det storstädning igen då!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 7
Är säker på att det är en tjurig högergök som tiltat nu igen, visserligen tillhör ju S-ee-L dom pantade,
och trots att han var snabb ut med att anklaga Red Cloud, tror jag aldrig det är han som härjar,
För hur pantad jag än tycker Täbys store son brukar vara, så är jag bergsäker på att han inte smyger upp i ryggen på andra,!
och trots att han var snabb ut med att anklaga Red Cloud, tror jag aldrig det är han som härjar,
För hur pantad jag än tycker Täbys store son brukar vara, så är jag bergsäker på att han inte smyger upp i ryggen på andra,!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 8
Blanda för hundra gubbar inte mig det här S-ee-L.
Jag har varit offline så gott som hela dagen....
Det är förmodligen ngn f.d. avstängd högernisse som inte kan behärska sig.
Fredrik Rahm har gjort så här förr...
Jag har varit offline så gott som hela dagen....
Det är förmodligen ngn f.d. avstängd högernisse som inte kan behärska sig.
Fredrik Rahm har gjort så här förr...
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
Vi ska städa bort mördarna, inga röda ska få mördas.
Det är vi som ska mörda !
Alla lärare ska mörda allianz mördarna.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 10
Vi ska städa bort mördarna, inga röda ska få mördas.
Är du frustrerad som vanligt Fredrik ?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 11
RedCloud skrev:Vi ska städa bort mördarna, inga röda ska få mördas.
Är du frustrerad som vanligt Fredrik ?
Vederbörande spammare kanske skulle pröva motion eller något för att minska frustrationen.... eller som han Onan från bibeln gjorde, kanske oxå släpper på spänningarna...
Tror spammaren har läst nya opinionsmätningarna, och blev bitter över att de inte kommer få fortsätta förnedringspolitiken
redclownII- Antal inlägg : 53
- Inlägg 12
F.I.S.T skrev:Det är så här dom vill ha det di blåe... när argumenten inte finns, börjar spam.... detta är en protest från dem säkert till det dom anser är ett rödvinklat orättvist forum, där de inte får kalla vänstern för massa öknamn ...
Nej det är så vänstermupparna vill ha det med bortcensurerade motståndare eftersom de varken har argument eller kunskaper!