Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
My Ass
Infra
Regndrottning
Thors
Potatiskungen
Dao
RedCloud
Sossar ee lata
redalert
Redvictory
Secrist
F.I.S.T
16 posters

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 15:18

    Thors skrev:
    F.I.S.T skrev:...

    Det klassiska borgarargumentet är att prata om frihet, valfrihet, individen, osv....
    samtidigt har man gjort en billig poäng av att lars Ohly kallade sig Kommunist...
    Ett ord som Alliansen och deras främste fans Göran Persson, avfärdade allt som sades. alla förslag som lades fram från vänsterhåll...

    Lars Ohly är en bra man och en bra politiker, men han skulle behöva bytas ut så inte motståndarna kan få dessa billiga poänger längre, UTAN ATT MOTSTÅNDARNA BEHÖVER PÅVISA VAD I LARS OHLYS POLITIK SOM SKULLE TYDA PÅ ATT VARA ICKE DEMOKRATISK...

    Detta är en jättebluff som man lyckats med från alliansens sida....
    Vänstern står i fråga efter fråga mest för frihet och demokrati av alla partier..
    Skulle de hitta en partiledare som lyckas lyfta fram detta, så skulle de ta röster från både S och mittenpartier, och bli ett parti uppåt 15-20 %

    Två ex på att V står för frihet och demokrati mer än andra, är FRA-frågan tex...
    Men framförallt vad gäller den odemokratiska processen inom EU... inget annat parti idag står upp för demokratin i detta som V gör

    HUR FAN GÅR KOMMUNISTER FOLKMORD OCH FRIHET IHOP?

    Lika lite som liberalism, folkmord och frihet går ihop...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 15:22

    Thors skrev:APP APP APP

    NI KOMMUNISTER VILL HA HÅRDARE TAG PÅ "ERAT FORUM"

    NI KRÄVER HÖGERDEBATTÖRER SKA STÄNGAS SOM INTE HÅLLER MED ER!!

    Inte alls! Jag med flera vill ha debatter med de som inte har våran åsikt. Däremot vill vi att de som FÖRSTÖR, alltså ickedemokratiska debattförstörare, skall stängas av.

    Av någon konstig slump har det bara varit högerindivider som betett sig på det sättet... Men det är nog bara en slump... Det finns flera högerdebattörer som INTE beter sig så, tack och lov...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 15:25

    Potatiskungen skrev:
    Dao skrev:Det finns ingen skillnad mellan kollektivitet och individualitet.

    Det är just det här tankesättet jag vänder mig emot i mitt inlägg. Detta är ett skolexempel på ett ideologiskt ställningstagande. Bravo!

    Ser ni allihopa hur jag och Dao kan ha olika ideologier och debattera ändå! Coolt va? ; )

    En individ lever i ett samhälle med flera individer!

    Kollektivitet utan enskilda individer finns inte, detsamma med individer utan en kollektiv kontext!

    Det blir liksom bara ideologiska petitesser det handlar om!

    V har inget emot individen, till exempel!

    Japp - Det är ascooolt att debattera sådana här saker med en högerdebattör som faktiskt acepterar och respekterar andras åsikter!

    Ni växer inte på trän på dessa forum, så att säga!!!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Bort

    Inlägg  Secrist 2010-01-28, 15:37

    När du tolkar mp och s, är det som när djävulen tolkar Bibeln...

    Så de försökte inte lämna honom bakom sig? scratch
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 17:26

    Secrist skrev:När du tolkar mp och s, är det som när djävulen tolkar Bibeln...

    Så de försökte inte lämna honom bakom sig? scratch

    Spela inte dummare än du är!!! (?)
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Thors 2010-01-28, 17:56

    Dao skrev:
    Thors skrev:APP APP APP

    NI KOMMUNISTER VILL HA HÅRDARE TAG PÅ "ERAT FORUM"

    NI KRÄVER HÖGERDEBATTÖRER SKA STÄNGAS SOM INTE HÅLLER MED ER!!

    Inte alls! Jag med flera vill ha debatter med de som inte har våran åsikt. Däremot vill vi att de som FÖRSTÖR, alltså ickedemokratiska debattförstörare, skall stängas av.

    Av någon konstig slump har det bara varit högerindivider som betett sig på det sättet... Men det är nog bara en slump... Det finns flera högerdebattörer som INTE beter sig så, tack och lov...

    DU MENAR

    REDCLOUD
    REDVICTORY

    SOM STÄNDIGT KOMMER MED PERSONANGREPP SPAMMAR OCH FÖRSTÖR SKÖTER SIG KOMMUNISTISKT SÄTT?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Bort

    Inlägg  Secrist 2010-01-28, 17:59

    Spela inte dummare än du är!!! (?)

    Säger Dao samtidigt som han kämpar desperat att undvika att svara på obehagliga frågor.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-28, 18:01

    Thors skrev:
    Dao skrev:
    Thors skrev:APP APP APP

    NI KOMMUNISTER VILL HA HÅRDARE TAG PÅ "ERAT FORUM"

    NI KRÄVER HÖGERDEBATTÖRER SKA STÄNGAS SOM INTE HÅLLER MED ER!!

    Inte alls! Jag med flera vill ha debatter med de som inte har våran åsikt. Däremot vill vi att de som FÖRSTÖR, alltså ickedemokratiska debattförstörare, skall stängas av.

    Av någon konstig slump har det bara varit högerindivider som betett sig på det sättet... Men det är nog bara en slump... Det finns flera högerdebattörer som INTE beter sig så, tack och lov...

    DU MENAR

    REDCLOUD
    REDVICTORY

    SOM STÄNDIGT KOMMER MED PERSONANGREPP SPAMMAR OCH FÖRSTÖR SKÖTER SIG KOMMUNISTISKT SÄTT?

    BLÅFJANT!! DU GLÖMDE MIG!!

    OCH MARTIN.... OCH BERRA.....
    Very Happy

    queen
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Infra 2010-01-28, 18:18

    Secrist skrev:Spela inte dummare än du är!!! (?)

    Säger Dao samtidigt som han kämpar desperat att undvika att svara på obehagliga frågor.

    Man kan lugnt konstatera att på detta forum har Lillnazze endast två
    vapendragare: Secrist och Lazy. Båda två försvarar Lillnazzes
    ståndpunkter med samma skam-löshet.
    Detta är naturligtvis ingen tillfällighet. Nej! Lazy och Secrist är dubbelnick.
    Det är hela saken.

    Orsaken till att dessa nick så skamlöst försvarar Lillnazzes infantila
    argumentation är naturligtvis Lillnazzes sympatier med SD. Det finns
    inte många sionister i detta land som inte med värme omfattar SD:s
    främlingsfientliga politik. Detta för att att de ses som bålverket mot
    ett islamskt inflytande som växer sig allt starkare.

    Sionismen i Sverige blir på detta sätt ett av de starkaste krafterna
    för att väcka motsättningar och splittringar i det svenska samhället.

    Bekämpa sionismen med näbbar och klor!
    [b]


    Senast ändrad av Infra den 2010-01-28, 18:22, ändrad totalt 1 gång
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 18:21

    Thors skrev:
    Dao skrev:
    Thors skrev:APP APP APP

    NI KOMMUNISTER VILL HA HÅRDARE TAG PÅ "ERAT FORUM"

    NI KRÄVER HÖGERDEBATTÖRER SKA STÄNGAS SOM INTE HÅLLER MED ER!!

    Inte alls! Jag med flera vill ha debatter med de som inte har våran åsikt. Däremot vill vi att de som FÖRSTÖR, alltså ickedemokratiska debattförstörare, skall stängas av.

    Av någon konstig slump har det bara varit högerindivider som betett sig på det sättet... Men det är nog bara en slump... Det finns flera högerdebattörer som INTE beter sig så, tack och lov...

    DU MENAR

    REDCLOUD
    REDVICTORY

    SOM STÄNDIGT KOMMER MED PERSONANGREPP SPAMMAR OCH FÖRSTÖR SKÖTER SIG KOMMUNISTISKT SÄTT?

    Nej - jag syftade på de som medvetet förstör! Att DU tycker dessa är jobbiga är nte skäl nog!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-28, 18:22

    Infra skrev:
    Secrist skrev:Spela inte dummare än du är!!! (?)

    Säger Dao samtidigt som han kämpar desperat att undvika att svara på obehagliga frågor.

    Man kan lugnt konstatera att på detta forum har Lillnazze endast två
    vapendragare: Secrist och Lazy. Båda två försvarar Lillnazzes
    ståndpunkter med samma skam-löshet.
    Detta är naturligtvis ingen tillfällighet. Nej! Lazy och Secrist är dubbelnick.
    Det är hela saken.

    Orsaken till att dessa nick så skamlöst försvarar Lillnazzes infantila
    argumentation är naturligtvis Lillnazzes sympatier med SD. Det finns
    inte många sionister i detta land som med värme omfattar SD:s
    främlingsfientliga politik. Detta för att att de ses som bålverket mot
    ett islamskt inflytande som växer sig allt starkare.

    Sionismen i Sverige blir på detta sätt ett av de3 starkaste krafterna
    för att väcka motsättningar och splittringar i det svenska samghället.

    Bekämpa sionismen med näbbar och klor!
    [b]
    Jag tror du har fel.

    queen
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 18:24

    Secrist skrev:Spela inte dummare än du är!!! (?)

    Säger Dao samtidigt som han kämpar desperat att undvika att svara på obehagliga frågor.

    Öhhh...

    Va???

    VILKA "obehagliga" frågor?

    Angående din fördumning ovan. Deta fanns mer i det inlägg som jag svarade på, som hade mer med vad jag skrev, än vad du ville kännas vid efteråt... Därmed kommentaren att du verkar vilja göra dig dummare än vad du är...

    Vad det har med dina fantasier om mig att göra förstår jag inte...

    Men har du frågor som du anser att jag försöker undvika, så vill jag gärna veta det - för jag gör allt för att inte undvika några!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Bra

    Inlägg  Secrist 2010-01-28, 19:13

    Men har du frågor som du anser att jag försöker undvika, så vill jag gärna veta det - för jag gör allt för att inte undvika några!

    Ok, jättebra. Då kan du kanske svara på varför S och Mp försökte kapa banden till vänsterpartiet.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-28, 19:23

    Secrist skrev:Men har du frågor som du anser att jag försöker undvika, så vill jag gärna veta det - för jag gör allt för att inte undvika några!

    Ok, jättebra. Då kan du kanske svara på varför S och Mp försökte kapa banden till vänsterpartiet.

    Det vet jag inte! Jag är ine ens säker på att de försökt med detta!

    Det är liksom bara du som hävdat detta!

    Är detta en av de "obekvämma" frågorna???

    Tillåt mig småle... Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-28, 19:25

    Potatiskungen skrev:Problemet jag har med vänsterpartiet, liksom sverigedemokraterna, är att det i grunden är två partier som delar upp samhället i grupper. Båda partierna analyserar samhället utifrån grupptillhörighet och att det är motsättningarna mellan dessa grupper som utgör grunden för den egna politiken. För vänsterpartiet är det kapitalägare mot arbetare medan det för en sverigedemokrat är infödda svenskar mot invandrare. Båda kämpar i första hand om hur befintliga resurser ska delas upp eller omfördelas, i stället för hur fler resurser kan skapas åt alla.

    Mångfalden begränsas i båda tankesätten (oavsett om det är invandraren eller kapitalisten som diskrimineras eller särbehandlas) eftersom det är uttalade grupper som inte är önskvärda i samhället. En icke önskvärd grupp är en brist i synen på demokrati.

    Idag känns det självklart att kunna starta och driva ett eget företag, eller att kunna resa fritt inom EU. Drivkraften att starta en egen verksamhet för att tjäna pengar ska inte inskränkas. Inte heller möjligheten att fritt kunna röra sig mellan våra europeiska grannländer. Kapitalister, företagare och entreprenörer ska kunna åtnjuta samma frihet som alla andra i ett demokratiskt Sverige.

    Eftersom alla människor är olika med olika förutsättningar, behov och intressen är vänsterpartiets tanke om klasslöshet ett ifrågasättande av människans natur som individ och rätt att få vara och betraktas som självständig. Detta anser jag vara en inskränkning av den personliga friheten.

    Idéer uppstår alltid från individen. Aldrig ur kollektivet.

    När det gäller SD har du rätt... Men vad gäller V att dessa enl dig skulle dela upp folk i olika samhällsklasser .... stämmer inte ...

    Samhällsklasserna FINNS där, och är i mångt SKAPADE av politiska krafter som Alliansen, samt "fria" marknadskrafter-....., Att sedan Vänsterpartiet väljer att belysa detta betyder inte att det är dom som skapar klasserna... V vill tvärtemot MINSKA klasskillnaderna ... och börjar bli rätt ensam om detta....
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-28, 19:27

    Secrist skrev:Men har du frågor som du anser att jag försöker undvika, så vill jag gärna veta det - för jag gör allt för att inte undvika några!

    Ok, jättebra. Då kan du kanske svara på varför S och Mp försökte kapa banden till vänsterpartiet.

    Det kan jag som vänsterpartist svara på ... MP och S är mittenpartier idag, och vänsterpartiet står i större utsträckning upp för de svaga i samhället...
    Står upp för sina jämlikhets och demokratiska ideal....

    Men Mona fick inse till slut att Det finns en STOOOOR vänsterfalang i sitt parti som inte accepterar högerpolitik inom socialdemokraterna

    Demokrati = folkstyre
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Suck...

    Inlägg  Secrist 2010-01-28, 20:21

    Det vet jag inte! Jag är ine ens säker på att de försökt med detta!

    Det är liksom bara du som hävdat detta!


    Jag och resten av svenska befolkningen. Det var ju ett jäkla liv om det när de försökte och vänsterinriktade sossar gick i taket och piskade tillbaka Mona till Vänsterpartiet. Och man ska ju komma ihåg att Mp och V inte har speciellt mycket gemensamt. Så dem hade detta passat alldeles utmärkt.

    Och det är ju helt otroligt att du antingen missat detta eller snarare inte vill se. Jag vet inte vilket som är värst.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Bort

    Inlägg  Secrist 2010-01-28, 20:22

    Det kan jag som vänsterpartist svara på ... MP och S är mittenpartier idag, och vänsterpartiet står i större utsträckning upp för de svaga i samhället...

    Säg det till Dao då för han vägrar ju tro på att det överhuvudtaget har inträffat. Shocked
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-29, 03:46

    Secrist skrev:Det kan jag som vänsterpartist svara på ... MP och S är mittenpartier idag, och vänsterpartiet står i större utsträckning upp för de svaga i samhället...

    Säg det till Dao då för han vägrar ju tro på att det överhuvudtaget har inträffat. Shocked

    vad ska jag säga ? ... jag har ju redan sagt....
    scratch
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Att säga

    Inlägg  Secrist 2010-01-30, 02:37

    vad ska jag säga ? ... jag har ju redan sagt....

    Det var mer ett konstaterande och en passning till Dao eftersom han antyder att det bara är mina fantasier att S och Mp försökte dumpa V. För övrigt så har han inte kommenterat det. Kanhända har inte chocken lagt sig ännu. Razz
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Dao 2010-01-30, 09:23

    Secrist skrev:vad ska jag säga ? ... jag har ju redan sagt....

    Det var mer ett konstaterande och en passning till Dao eftersom han antyder att det bara är mina fantasier att S och Mp försökte dumpa V. För övrigt så har han inte kommenterat det. Kanhända har inte chocken lagt sig ännu. Razz

    Att VAD har inträffat???

    Jag vet att det varit olika dealer mellan de tre partierna, på mångha olika plan!

    Det jag igfrågasätter är din tolkning av det hela - inte att något har skett!

    Men du har alltid haft en tendens att förvränga folks ifrågasättande av dina teser, Secrist...
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  My Ass 2010-01-30, 16:07

    F.I.S.T skrev:...

    Det klassiska borgarargumentet är att prata om frihet, valfrihet, individen, osv....
    samtidigt har man gjort en billig poäng av att lars Ohly kallade sig Kommunist...
    Ett ord som Alliansen och deras främste fans Göran Persson, avfärdade allt som sades. alla förslag som lades fram från vänsterhåll...

    Lars Ohly är en bra man och en bra politiker, men han skulle behöva bytas ut så inte motståndarna kan få dessa billiga poänger längre, UTAN ATT MOTSTÅNDARNA BEHÖVER PÅVISA VAD I LARS OHLYS POLITIK SOM SKULLE TYDA PÅ ATT VARA ICKE DEMOKRATISK...

    Detta är en jättebluff som man lyckats med från alliansens sida....
    Vänstern står i fråga efter fråga mest för frihet och demokrati av alla partier..
    Skulle de hitta en partiledare som lyckas lyfta fram detta, så skulle de ta röster från både S och mittenpartier, och bli ett parti uppåt 15-20 %

    Två ex på att V står för frihet och demokrati mer än andra, är FRA-frågan tex...
    Men framförallt vad gäller den odemokratiska processen inom EU... inget annat parti idag står upp för demokratin i detta som V gör

    Vänsterpartiet står för demokrati och frihet ?
    Kan du snälla skicka ett mejl eller en semafor signal som berättar när vi ska sluta skratta .
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  RedCloud 2010-01-30, 16:38

    när vi

    multipla personlígheter ?

    det ante mig....
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  My Ass 2010-01-30, 17:10

    RedCloud skrev:
    när vi

    multipla personlígheter ?

    det ante mig....

    Bekanta kallas det.

    Lite som att du har din näsa.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  RedCloud 2010-01-30, 17:11

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Bekanta kallas det.

    Du är alltså kompis med dina olka jag ?

    Antar att det är bra....

    Sponsored content


    Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati - Sida 2 Empty Sv: Vänsterpartiet är det parti som mest står för frihet och demokrati

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-28, 22:04