Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
RedCloud
Blåfront
6 posters

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  Blåfront 2009-09-15, 20:53

    Gör du det redcloud?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 20:56

    Nej, psyknazze.

    OM det är något jag ev hatar, så är det rasister, utan någon som helst tillstymmelse till förmåga att forma en egen tanke.


    Men oroa dig inte BrunFront. Jag hatar ingen/inget.
    Hat äter människor inifrån.
    Det ger högern på detta forum prov på varje dag.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-15, 20:57

    Mycket märkligt Mr.Bluefront betende?
    Rena JEPARDY! geek

    Han ger visserligen svaret först på sin egen fråga?


    Men det är ju så med Mr.Bluefront, han måste ju som bekant tjuvtitta i facit,
    att han behöver ett facit för att kunna ge svar på sina egna frågor är ju ett ännu märkligare betende! geek
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  marxisten 2009-09-15, 21:06

    Blåfront skrev:Gör du det redcloud?

    Du menar västerländsk illusion om frihet!

    Jag har rätten till mycket i västvärlden, men jag kan sällan nyttja rätten för till det behöver jag pengar. Och pengar är inget alla kan få så mycket av, därför betyder det att friheten i västvärlden består i vad som är i plånboken och då är friheten inte frihet! Den borgliga frihet vi lever i bestäms av marknaden och kapitalismen vilket leder till att den inte är fri! Att ha rätten till mycket är inte frihet innan alla kan nyttja den. Det kan inte alla göra idag och därmed så är det inte frihet i västvärlden. Det är bara en borgerlig illusion! Det kanske är friare än i andra delar av världen, men det är ändå inte frihet innan alla har rätten/möjligheten att nyttja den!

    Tror nu inte jag motsätter mig vår frihet eller våra rättigheter. Jag motsätter mig bara att alla inte kan nyttja den och därmed anser jag det är en illusion om frihet! Frihet för många, men långt ifrån alla! Att ha rätten men inte möjligheten räknar jag ej som frihet!


    Senast ändrad av marxisten den 2009-09-15, 21:10, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  Blåfront 2009-09-15, 21:09

    HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 21:13

    Rasistäcklet skrev:HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ

    jag misstänker starkt att det föreligger viss diskrepans mellan vad du tror och vad som verkligen är sant Brunfront
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-15, 21:14

    Blåfront skrev:HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ

    Å vi drar slutsatser som fan läser bibeln.
    Jaa som sagt vad man blir såååå trött eller hur blå front

    Man blir fan äcklad av er rödjävlar som gör era automatiska tolkningar av något man inte skrivit!

    Visa mig var någonstans jag stödjer nazismen martin?

    däremot har ni jävligt svårt att kritisera islamiznen[code]

    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/varre-an-nazismen-t2572.htm
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  marxisten 2009-09-15, 21:14

    Blåfront skrev:HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ

    Att vara emot ett imperialistiskt krig och vara för mänskliga rättigheter så som att INTE torteras, betyder inte man är för terrorism!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 21:15

    puss på dig X-et

    I love you I love you I love you
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  Susz X 2009-09-15, 21:18

    Blåfront skrev:HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ
    det är ju du som stödjer aparheidrasister bf- har du inte fattat att du borde lägga ner?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  Blåfront 2009-09-15, 21:28

    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ

    Att vara emot ett imperialistiskt krig och vara för mänskliga rättigheter så som att INTE torteras, betyder inte man är för terrorism!

    HAN FÖRDÖMMER JU ALDRIG?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-15, 21:29

    Red Cloud är ju lärare, viktigt då att kunna få sina elevers uppmärksamhet i klassrummet,
    Är det något vi vet här på forumet,särskilt senaste veckan är att Red Clouds minsta problem är att få den där uppmärksamheten, vilket säger mig att han är en bra lärare,

    Eftersom han besitter en lärares största tillgång!


    Grattis Red Cloud? Wink

    Tänk vilka underverk du skulle kunna göra för Mr.Bluefront, med en munkavel, så han höll tyst, och hörlurar så han lyssnade, i första bänkraden i klassrummet! Very Happy


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-09-15, 21:32, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 21:31

    Rasistäcklet skrev:HAN FÖRDÖMMER JU ALDRIG?

    fördömer stavas det Brunfront

    MUSLMSK TERRORISM,



    Vet inte vad muslms är, sorry

    FÖRTRYCK

    ehh jag är vänster brunfront, vi är emot förtryck ända från diåldern

    PEDOFIL

    någon särskild du tänker på ?

    OCH TVÅNGSÄKTENSKAP

    olagligt i Sverige sedan lääääänge
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 21:31

    Red Cloud är ju lärare, viktigt då att kunna få sina elevers uppmärksamhet i klassrummet,
    Är det något vi vet här på forumet,särskilt senaste veckan är att Red Clouds minsta problem är att få den där uppmärksamheten, vilket säger mig att han är en bra lärare,

    Laughing Laughing Laughing
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  marxisten 2009-09-15, 21:53

    Blåfront skrev:
    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:HAN STÖDJER JU MUSLMSK TERRORISM, FÖRTRYCK, PEDOFIL OCH TVÅNGSÄKTENSKAP SÅ

    Att vara emot ett imperialistiskt krig och vara för mänskliga rättigheter så som att INTE torteras, betyder inte man är för terrorism!

    HAN FÖRDÖMMER JU ALDRIG?

    Det gör han visst, det är du som skiter i de meddelandena bara. Du drar paralleller som att mot Afghanistan kriget, för terrorism och missar därmed innehållet i hans inlägg!

    Sponsored content


    Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet? Empty Sv: Redcloud hatar västerländsk demokrati o frihet?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-28, 22:09