Spyker köper SAAB.
Var är nu alla vänstermuppar med svamphjärnor som ansåg att staten skulle köpt SAAB och öst in skatte miljarder till ingen nytta.
Jasså, var har du hittat detta ?My Ass skrev:Var är nu alla vänstermuppar med svamphjärnor som ansåg att staten skulle köpt SAAB och öst in skatte miljarder till ingen nytta.
formsvackan skrev:Jasså, var har du hittat detta ?My Ass skrev:Var är nu alla vänstermuppar med svamphjärnor som ansåg att staten skulle köpt SAAB och öst in skatte miljarder till ingen nytta.
My Ass skrev:Du verkar ju fullständigt galen ?
Nej.formsvackan skrev:My Ass skrev:Du verkar ju fullständigt galen ?
Är jag galen för att du ser "vänstermuppar med svamphjärnor" istället för rosa elefanter ?
MartinLindgren skrev:Frågan är vad ni högergökar som stenhårt stått bakom Maudan och regeringen att SAAB ska gå under under lång tid säger när ni ser Maudan stå och slå sig för bröstet och påstå att hon slitit så hårt utan att vilja visa det för att rädda SAAB?
Vilket hon givetvis ljuger när hon säger,att SAAB nu säljs måste sessom ett jättebakslag för Maudan och alliansen,
Inte ens rapport orkade lyssna på hennes svammel, man bröt presskonferensen och gick vidare med andra nyheter?
Sen vet vi ju hur mycket skit Mona sahlin fått från regeringen och deras anhängare när hon hela tiden stått bakom SAAB och visat stort stöd för bolagets överlevnad!
Vem blir förvånad att höra hur GM nu slår sig för bröstet precissom Maudan och ger varandra credit, märkligt att inte Spiker och deras kamp att köpa SAAB nämns!
SAAB och Trollhättan har inget att tacka vare sig GM eller alliansen för, affären har gått i lås endast för att SAAB, Trollhättan och Spiker vägrat ge upp!
Vilket då ?My Ass skrev:Du bara "glömmer" ett inlägg du skrev för en vecka sedan.
DMustaine skrev:Rot Rut SAAB...motgångarna duggar tätt nu för vänstern som blir av med all sin ammunition! Det skall bli kul och se deras röda nyllen på söndag i Agenda!! Alliansen mot storseger i september
formsvackan skrev:Vilket då ?My Ass skrev:Du bara "glömmer" ett inlägg du skrev för en vecka sedan.
My Ass skrev:Men herrejävlar och gud vare nådig.....
Du och en rad andra vänstermuppar var snabba på hanen och försökte ta billiga poänger på att ett företag med enorma lönsamhetsproblem verkade gå under,
och hånade regering och förordade meningslösa statliga ingripanden , lite som att ge stryknin till patient med halsfluss.
Nu kan du inte nes erkänna hur låg du är.
Nästan alla inlägg av vänstern i SAAB frågan visar vad det handlade om, ni skiter i arbetare företag ort region industri frantid och välfärd, det handlade bara om att försöka kasta skit på regeringen med andra baktankar.
Vänstern har inte en chans idemässigt och inget inflytande i nutidens problem för att ni klarar aldrig av att möta något objektivt.
Spelar ingen roll om sosseriet skulle lyckas vinna till hösten, ni är ändå utanför spelplanen och tvingas bara reagera och populisera allt som era överstressande ärthjärnor försöker ta in.
Detta inlägg existerade alltså bara i din fantasi. Varför är jag inte förvånad.Du bara "glömmer" ett inlägg du skrev för en vecka sedan.
VAR DÅ ?My Ass skrev:Du är galen på riktigt, fortsätter du förneka vad du själv skriver.
Jag citerade ju det , ditt inlägg, i denna tråd.
Är du säker på att det är min trovärdighet som står på spel ?My Ass skrev:Din trovärdighet i denna , och alla andra frågor är hädanefter 0.
formsvackan skrev:VAR DÅ ?My Ass skrev:Du är galen på riktigt, fortsätter du förneka vad du själv skriver.
Jag citerade ju det , ditt inlägg, i denna tråd.
I denna tråd, för nån timme sen, sin galning.
Jag kan inte se att du citerat mig det allra minsta, bara hittat på själv.Är du säker på att det är min trovärdighet som står på spel ?My Ass skrev:Din trovärdighet i denna , och alla andra frågor är hädanefter 0.
Då kanske jag som pris får en länk till det inlägg du påstod dig citeraMy Ass skrev:Det har meddelats från PajasAkademin och dess ordförande redcloud att omröstningen Milleniets pajas, 2000 redan är avgjord. priset går till formsvackan.
Ordförande säger mepipan i munnen, det är helt klart att det inte kommer att finnas en srtörre pajas på 1000 år så vi kan lika gärna dela ut priset till formsvackan redan nu....
Det enda jag kan se som du eventuellt tror dig citera är detta.My Ass skrev:I denna tråd, för nån timme sen, sin galning.
formsvackan skrev:Då kanske jag som pris får en länk till det inlägg du påstod dig citeraMy Ass skrev:Det har meddelats från PajasAkademin och dess ordförande redcloud att omröstningen Milleniets pajas, 2000 redan är avgjord. priset går till formsvackan.
Ordförande säger mepipan i munnen, det är helt klart att det inte kommer att finnas en srtörre pajas på 1000 år så vi kan lika gärna dela ut priset till formsvackan redan nu....
Det här börjar likna dina citat från Che's opublicerade dagböckerMy Ass skrev:Du menar det inlägg jag reciterade ifrån,det du skrev för ett par veckor sen, och som du sedan kvickt som attan gick in och raderade ?