.........................
3 posters
Hur gamal är Mrtin och när är han född, intresserad bara
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud- Antal inlägg : 23039
.........................
ågren efter fyllan ?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Hur gamal är Martin? han är 56 bast, fram med kulramen nu S-ee-L,så kanske du kan klura ut födesleåret själv,
Men som en liten hjälp kan jag säga en av dom goda årgångarna! Du vet på den tiden den gamla röradion var hemmets mittpunkt, men den svartvita TV:n var på gång!
Men som en liten hjälp kan jag säga en av dom goda årgångarna! Du vet på den tiden den gamla röradion var hemmets mittpunkt, men den svartvita TV:n var på gång!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Nej då det var farsgubben min som undrade, han är som sagt från söder och kände en Martin Lindgren när han var yngre, men du var för ung Marty
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Pust...? Det var ju skönt att höra, att man för en gång skull var för ung alltså!
Tänker då på dom långa matineköerna till bion på söndagar när man försökte mygla sig in på tarzanrullarna med 11 årsgräns!
Då är det alltid upplyftande och inse att man inte har åldern inne varje gång idag heller!
Så den lilla glädjen tackar och bockar jag för S-ee-L!
Förövrigt så är ju 7 juni 1953 ett datum värt att minnas, då gjorde jag entre och landade här på jorden,
Morsans gåva till männskligheten!
Tänker då på dom långa matineköerna till bion på söndagar när man försökte mygla sig in på tarzanrullarna med 11 årsgräns!
Då är det alltid upplyftande och inse att man inte har åldern inne varje gång idag heller!
Så den lilla glädjen tackar och bockar jag för S-ee-L!
Förövrigt så är ju 7 juni 1953 ett datum värt att minnas, då gjorde jag entre och landade här på jorden,
Morsans gåva till männskligheten!