"Hans riktiga identitet är ju känd och avslöjad."
Då kanske hobbyrasisten & svartarbetaren Awfultruth berätta ?
Då kanske hobbyrasisten & svartarbetaren Awfultruth berätta ?
GustavAnder skrev:Redcloud är en av dessa arbets skygga redan nu, han är inte bara arbetslös utan alltså arbets skygg.
.
Ja, av bl.a mig som känner RC som en engagerad gymnasielärare, på en friskola några hundra meter från mitt företag.GustavAnder skrev:Hans riktiga identitet är ju känd och avslöjad..
Eftersom RC har sin lön och försörjning tryggad, kan vi andra utgå från att han "slåss för" andra än sig själv. GA naturligtvis undantagen från "vi andra" då vi inte vill bli sammanblandande med sydsvenska fantasigeneratorn svartarbetande maskinist.GustavAnder skrev:Varför tror ni han slåss så mycket för bidrags samhället ? för egen del i första hand såklart.
GustavAnder skrev:Lägg ner form.
Ditt försvarstal för den arbetslösa obehörige läraren är patetiskt,
och lika trovärdigt som en Sovjetisk femårsplam. )
Bli arg på nåt annat istället, har du inga bankirer att bannbulla idag ?
GustavAnder skrev:Blir du som ett barn som förlorat barnatron, om du begriper vem rc är i verkligheten regn ?
Hur kan du vara så infantilt naiv och osjälvständig ?
Är du inte för gammal för att tro på tomten, eller tandfen ? )
GustavAnder skrev:Man tröttnar på ditt malande regn, jag påstår inte att rc är något annat än han själv utger sig för.
En obehörig arbetslös lärare, som varit verksam , nåja, närvarande, vid en friskola nånstans vid nordpolen.
Hans aggresivitet mot arbetsgivare företagande och samhället speglar sig i hans uppträdande här. Hans egna tillkortakommande och hans egen sopighet blir högerns och alliansens fel, en typisk vänsterpartist alltså.
RedCloud skrev: Visuellt: mycket intressant artikel.
"Jobbkrisen har slagit mycket hårdare i Sverige än i övriga Europa, visar nya siffror. Från maj förra året har arbetslösheten ökat nästan dubbelt så mycket här som i EU. Bland unga är utvecklingen ännu värre. "
Det går bra för Sverige säger den blinda forumhögern....
boopi skrev:M gör sitt bästa för att städa upp bidrags träsket efter sossarna... och sen att det blev tidernas största lågkonjunktur gör ju inte saken bättre.
Tror att om något parti grejar detta så är det m och förhoppnings vis sd som stöd parti.
Men vilken tur att sossarna och alla puckon som rösta på s ...att vi fick in tusentals arbetsinvandrare nu och kan satsa på detta
http://www.skd.se/article/20090408/NYHETER/170258940/1057/PRENUMERERA/*/MALMO/brander-och-brak-pa-ramels-vag
GustavAnder skrev:Lägg ner form.
Ditt försvarstal för den arbetslösa obehörige läraren är patetiskt,
och lika trovärdigt som en Sovjetisk femårsplam. )
Bli arg på nåt annat istället, har du inga bankirer att bannbulla idag ?
Och jag finner det både förbluffande och otroligt komiskt att du i samma inlägg som du beskyller andra för fantasigenerator, ljuger ihop 4 saker om mig utan att blinka, säg FINNS det verkligen ingen vänster med fullt förstånd ?