nu tror jag att du menade ICKETÄNKANDE,såna som ni som hyllar fiaskoAlliansens politik.Hahahaha,snyt dej lille gubben och torka tårarna
+6
Regndrottning
F.I.S.T
R.O.F.L
RedCloud
MartinLindgren
Lars_Ohly
10 posters
Åk till Norge - Få uppehålltillstånd på 1 timme!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Lars_Ohly skrev:F.I.S.T skrev:Lars_Ohly skrev:
Sidan har ju "Trött på all censur från aftonbladets aktiva gatekeper?"
Var det inte en högerdebatör som startade AC-bladet ?Lars_Ohly skrev:Om det är någon som är desperat är det väl ni rödingar som kräver total censur?
Total censur ?? ... vet du ens vad det innebär ??
Ja
Total censur mot bla oliktänkande
Total censur betyder att ingen får yttra något som helst, och då skulle du inte kunnat sagt det du sa
Senast ändrad av F.I.S.T den 2010-01-16, 17:23, ändrad totalt 1 gång
blueheaven- Antal inlägg : 5228
---------
Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-16, 17:33, ändrad totalt 1 gång
Redvictory- Antal inlägg : 12028
blueheaven skrev:Redvictory skrev:blueheaven skrev:Men herregud är enigma en högerdebattör numera eller var hon det förr?
Ta med dig lille blåfront till Testaren då du går Tack!
Nu bestämmer ju inte jag på testaren men för mig får både martin och blåfront vara med där annars blir det ju frågan om begränsningar och ingrepp i yttandefriheten!
Nu förstod du nog inte B-H! Jag menar att du och blåfront är samma skrot o korn så ni kan sammanstråla med råttan som också...
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 30
Mej själv
så klart,vem tror du Faktum är att när det behövs lite verksamhet från njuren mellan öronen på er blåmögel så blir det spam o personangrepp och inga vettiga argument öht,,,,
- Inlägg 31
Mej själv
så klart,vem tror du Faktum är att när det behövs lite verksamhet från njuren mellan öronen på er blåmögel så blir det spam o personangrepp och inga vettiga argument öht,,,,
---------
Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-16, 17:33, ändrad totalt 1 gång
----------
Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-16, 17:34, ändrad totalt 1 gång
blueheaven skrev:Redvictory skrev:blueheaven skrev:Redvictory skrev:blueheaven skrev:Men herregud är enigma en högerdebattör numera eller var hon det förr?
Ta med dig lille blåfront till Testaren då du går Tack!
Nu bestämmer ju inte jag på testaren men för mig får både martin och blåfront vara med där annars blir det ju frågan om begränsningar och ingrepp i yttandefriheten!
Nu förstod du nog inte B-H! Jag menar att du och blåfront är samma skrot o korn så ni kan sammanstråla med råttan som också...
Att du inte vill tala om eller förstår innebörden av yttrandefrihet visste jag nog förut!
Om det är sånt ni värnar om på Testaren så dra dit! du/ni passar inte in här!
Ni städas bort när ni fortsätter med er pajkastning det gör ni tydligen inte på Testaren eller har ni skutat med sånt där nu? *S*
- Inlägg 35
Jasså B-H
det får jag nästan ta som en komplimang,han står ju upp mot högerpatrasket precis som jag själv
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Om man bortser från allt annat dravel i denna tråd tycker jag DET var helt rätt av familjen.
Asyl ärenden måste behandlas betydligt snabbare har man bott i landet arbetat fött tre barn som i detta fall i 7 år. SKALL MAN INTE BLI UTKASTAD.
Snabbare asylhanterin efterlyses..
Asyl ärenden måste behandlas betydligt snabbare har man bott i landet arbetat fött tre barn som i detta fall i 7 år. SKALL MAN INTE BLI UTKASTAD.
x-medborgare skrev:Om man bortser från allt annat dravel i denna tråd tycker jag DET var helt rätt av familjen.
Håller med! de som varit här så länge samt har ordnat med arbete skall få uppehållstillstånd! nu var det nog inte det blåfront var ute efter men så tycker jag!