F.I.S.T skrev: DMustaine skrev: F.I.S.T skrev: DMustaine skrev: F.I.S.T skrev: DMustaine skrev: F.I.S.T skrev:Nu har det lagt sig.....
1900-talets och 2000-talets största Bluffpropaganda i Svea rike!!
Jag kritiserar INTE de som valde att ta vaccin !!
Men jag kritiserar stark hur man från Media, regering och Landstinget mörkade och vilseledde folk om faran med influensan... och det är väldigt tyst om svinis och dödssiffror nu
Debatten har lagt sig nu... och hela världen dog inte ut !!
Sverige vaccinerade 4 miljoner människor drygt... hela Europa var siffran kring 10 miljoner. Och Svenskarna fick beröm efteråt för att vara ett "duktigt folk"
I Media fick inga vaccinkritiker plats .... utan när "experter kallades in så var det endast "pro-vaccin" trots att det var lika många inom läkarkår och forskning som var kritiska till massvaccinering.
Och det läkemedelsföretag som tillverkade vaccinet, var också de som rådde WHO att larma om Pandemi...
Läkemedelsföretaget som sålde vaccinet till Danmark hade en klausul om att de var ansvarsfria vid ev biverkningar samt dödsfall...
I Sverige blev avtalet HEMLIGHETSSTÄMPLAT... sekretess kallades det....
De flesta fall där viruset påkommits, som ledde till dödsfall presenterades som Svininfluensans offer, trots redan underliggande MYCKET ALLVARLIGA SJUKDOMAR
Några dog för att de nekades vård !!.... Däremot varenda fall där vaccinet misstänktes vara orsaken, "skulle utredas"...då var det inte lika säkert längre..
Alltså vilseledning och propaganda
Har vi hört nåt om de utredningarna nu när det lagt sig ???
Och även så så har ju inte jag nåt förtroende för att sanningen ska komma fram i den fråga ... vem skulle erkänna att de varit medskyldiga till dödsfall...
Precis som neurosedynet, som "var ofarligt" ......
Skrämmande att det fick gå till på det viset...
Och trots att det mesta tyder på att etablissemanget Media landsting och press var ute och cyklade vad gällde influensans farlighet, så är det VÄÄÄÄLDIGT tyst om det i media nu...
Läkemedelsföretaget är några miljarder rikare... ett halvt folk har blivit isprutade tveksamma substanser i kroppen som KAN påverka immunförsvaret...
Vad hände ??... hur många dog i Sverige och andra länder ... det var inte nån markant skillnad på dödsfall med vaccin, eller utan vaccin, vilket skulle kunna medföra slutsatsen att det var ekonomiskt onödigt och dumt, samt medicinskt tveksamt... men framför allt en skandal när det gäller vilseledande och propaganda !!!
Jag betvivlar att du håller den kompetensen att göra en objektiv bedömning av detta! Min bror har haft influensan, innan vaccinet nådde ut, och han menade att det var det jävligaste han någonsin haft i influensaväg! Det tog 3 veckor innan jag vågade ens träffa honom. Han bor 25 m ifrån mig! När det var som värst var han riktigt rädd och var påväg att åka akut in på hospitalet. Senare provtagning har bekräftat att det var svininfluensa och att han nu har ett naturligt skydd och inte behöver ta vaccinet. Han tillhörde inte någon riskgrupp!
Jag hade oxå svininfluensan ..!!!
Exakt vad är det du betvivlar att jag att jag inte skulle kunna bedöma objektivt ??
Typ allt!
Vilken blöjig kindergardenkommentar Dr Mustain... ibland så får man hopp om dig och några högernick till att det ska gå att debattera nånting över huvud taget med er... men så plötsligt blir det för jobbigt för er... och då faller du ner på Seels och Blåfronts debattnivå...
Jag utgår från att du inte har nåt på fötterna i ditt påstående om mitt objektiva bemötande, eftersom du i brist på argument uttrycker dig så schablonmässigt och barnsligt
Helt enkelt kort och gott! Du saknar kompetensen att ifrågasätta en massvaccinering av ett virus kan drabba ett helt folk, globalt! Din kritik riktar sig på att ett läkemedelsbolag tjänat stora summor pengar på detta! Bolaget är inte ens svenskt! Regeringen tog ett klockrent beslut att massvaccinera för att lindra de farhågor som fanns. Att influensan inte var värre kan vi bara tacka för. Du är obstinat och skriver efter facit! Din humanitet går att ifrågasätta! Och! Viruset kommer tillbaka, ev i muterad form. Är det inte bra då att vår befolkning har iaf ett grundskydd? Du som kommunist och allianshatare ser din chans att lägga last på borgerligheten. Du borde fråga dig själv hur många liv vaccineringen nu och i framtiden har räddat istället!! Kan inte annat säga att du är en idiot! Du menar på allvar att du vet bättre en experter? Du är inget annat än en nolla!! idiot och förkastlig!
Fan va trött man blir på ert jävla tjat om kommunister... Jag är det inte och 99% på forumet är det inte...... du har så fruktansvärt dåligt på fötterna ...och ingenting att komma med... Och därför tar ni till sånna enkla grepp som "kommunist" det håller inte ... din debattnivå skulle bli kastad i soptunnan hos Sverker Olofsson direkt...frågan är om inte hela du riskerar hamna i den
Det enda du bevisar är att du framstår som en sån som du kallar mig för !!
Min kritik riktar sig mot ett läkemedelsföretag som tjänade miljarder på ett oprövat vaccin, och skrev en klausul om ansvarsfrihet vid ev biverkningar,... i Danmark var det öppen info... i Sverige Hemlighetsstämplat !!
Vad tycker du om det då ??... var det inte frihet, öppenhet och sånt Alliansen stod för, och Vänstern var emot detta enligt er ???
Bolaget är inte ens svenskt säger du... va fan har det med saken att göra ....!!
Klockrent beslut säger du ??... ja då var det det enda landet som tog ett klockrent beslut, och alla andra länders regeringar gjorde en annan bedömning... "klockrent" mý ass..
Det är faktiskt du som inte har en aning om vad du snackar om här, du famlar i mörkret i ämnet... och har som en lydig hund gått på en av de värsta propagandakampanjerna i modern historia...
Vaddå lindra farhågor... det man gjorde var att tysta de vaccinkritikerna som fanns i lika högt uppsatta positioner som de andra kritikerna vilka man lyssnade på
Så fort det dök upp nån "expert" i tidningarna... så var det provaccin...
Det mest skrämmande i hela den här härvan är varken influensan självt, eller faran med det oprövade vaccinet, utan på det sätt som man tystat ner kritiker, och köpt tidningar och media....
Och ännu mer skrämmande är att det var så lätt att lura ett halvt folk genom skrämselpropaganda...... I Frankrike tex ... så fanns det inte en chans att genomföra en sån här propaganda....
Jag skriver definitivt inte med facit i hand, för jag var lika fly förbannad då och hävdade samma saker då....
Och det här skitsnacket om ett grundskydd ??,.. du snackar som du har förstånd till.... Det skyddet från vaccin i den mån det fungerar varar inte länge ... och vilka tror du jublar över det ?? ... hmm svårt att räkna ut... vilka får göra nytt vaccin och sälja om och om och om och om igen i all evighet...
Och så har vi det här med hur många Vaccinering har räddat .... här en länk att kolla på hur stor effekt vaccin haft genom tiderna ... lägg märke till NÄR vaccinet sätts in ... på slutet när det nästan helt försvunnit ... SLUTSATS ??... jo att det är andra orsaker, naturliga som gjort att den dalat ut, inte vaccinet...
http://www.vaccinationsfaran.se/sjukomsstatistik.htmlOch att jag skulle tro mig veta bättre än experter är ju oxå bara gallimatias, och skitsnack... Det är mer ebn fråga om VILKA EXPERTER MAN VÄLJER ATT LYSSNA PÅ, SAMT ETT EGET TÄNKANDE; SOM DU BEVISAR HÄR ATT DU SEDAN LÄNGE UPPHÖRT MED, eftersom du sväljer hela propagandan med hull och hår, utan att ifrågasätta....
Sen alla dina "vackra" ord om mig i slutet av ditt sk inlägg,,,... faller bara tillbaka på dig själv och din brist på kommunikationsförmåga