Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
ANNA2LINK
redalert
My Ass
DMustaine
lazy
Sniperace
MartinLindgren
RedCloud
theward
Redvictory
Secrist
Susz X
F.I.S.T
17 posters

I svinifluensans spår... dog mänskligheten ut ??

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

I svinifluensans spår...  dog mänskligheten ut ?? - Sida 5 Empty Trött

Inlägg  Secrist 2010-02-22, 21:29

Du vet väl att Regimanhängarna dricker gift när Reinfeldt säger att det är gott?

Säger RV för femtioelfte gången. Man kan inte direkt anklaga honom för någon större fantasi. Fast det tog väl så lång tid för honom att snickra ihop den meningen att den måste användas oavbrutet.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

I svinifluensans spår...  dog mänskligheten ut ?? - Sida 5 Empty Sv: I svinifluensans spår... dog mänskligheten ut ??

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-22, 21:35

Secrist skrev:Du vet väl att Regimanhängarna dricker gift när Reinfeldt säger att det är gott?

Säger RV för femtioelfte gången. Man kan inte direkt anklaga honom för någon större fantasi. Fast det tog väl så lång tid för honom att snickra ihop den meningen att den måste användas oavbrutet.

Ska ju bli kul att se när du själv kommer med ett eget inlägg längre än 1-3 rader med eget tänkande, och inte bara ifrågasättande av andras inlägg.... Cool
    Secrist
    Secrist

I svinifluensans spår...  dog mänskligheten ut ?? - Sida 5 Empty Inlägg

Inlägg  Secrist 2010-02-22, 21:38

Ska ju bli kul att se när du själv kommer med ett eget inlägg längre än 1-3 rader med eget tänkande, och inte bara ifrågasättande av andras inlägg....

Fast ska jag kommentera något så vill jag nog ha något med större kvaliteter än att alliansare dricker gift om Fredrik säger det. Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T

I svinifluensans spår...  dog mänskligheten ut ?? - Sida 5 Empty Sv: I svinifluensans spår... dog mänskligheten ut ??

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-22, 21:48

Secrist skrev:Ska ju bli kul att se när du själv kommer med ett eget inlägg längre än 1-3 rader med eget tänkande, och inte bara ifrågasättande av andras inlägg....

Fast ska jag kommentera något så vill jag nog ha något med större kvaliteter än att alliansare dricker gift om Fredrik säger det. Rolling Eyes

Men du kan väl komma med egna tankar och inlägg då ..... ???
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-22, 21:49

Har fortfarande inte fått nåt svar på vad de menar med miljöbluff ... men det kanske kommer Cool
    Secrist
    Secrist

I svinifluensans spår...  dog mänskligheten ut ?? - Sida 5 Empty Tankar

Inlägg  Secrist 2010-02-22, 21:58

Men du kan väl komma med egna tankar och inlägg då ..... ???

Vilket jag gör men du verkar ha minne som en guldfisk.
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2010-02-23, 00:20

F.I.S.T skrev:Har fortfarande inte fått nåt svar på vad de menar med miljöbluff ... men det kanske kommer Cool

Jag är lika skeptiskt till global uppvärmning som du är till svininfluensans hysteri. Varsegod och nervärdera mitt ställningstagande.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-23, 00:41

R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:Har fortfarande inte fått nåt svar på vad de menar med miljöbluff ... men det kanske kommer Cool

Jag är lika skeptiskt till global uppvärmning som du är till svininfluensans hysteri. Varsegod och nervärdera mitt ställningstagande.

Jag är oxå skeptisk till faran om global uppvärming ... samt orsakerna till den...
    MEN ser allvarligt på förgiftning av grödor natur. och utarmning av jordens resurser
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-02-23, 00:46

min fundering är vi har haft ett antal istider förr. vad är det som inte säger att värme och kyla kommer att växla periodvis över tusentalet år?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-23, 00:55

x-medborgare skrev:min fundering är vi har haft ett antal istider förr. vad är det som inte säger att värme och kyla kommer att växla periodvis över tusentalet år?

tror som du där
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-02-23, 10:18

Vad jag har fått lära mig så ligger vi precis mittimellan två istider, just nu. Så om 10 000 år...... Wink

queen
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-02-24, 19:58

upp för demokratin
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-28, 10:59

kalla fakta i kväll... kolla ! 19.20
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-03-29, 00:45

moppar lite i hörnen

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 08:59