Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+19
carlwiss
bobos
KickTheRasist
enigma
Leena-66
theward
SiP
cleopatra
Susz X
RedCloud
Corven
ANNA2LINK
Regndrottning
Rainman
fredrik rahm70
Jason_Dexter
Redvictory
lazy
MartinLindgren
23 posters

GAPA & SKRIKA...?

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 19:49

Ni är nu sju som bett Admin ta bort er? No
    Räcker det inte bara med att utgå om man nu väljer det? Arrow
    Men det blir intressant att se vilka sju som väljer att lämna forumet på din uppmaning? Twisted Evil
    Vilket innebär att du inte bara uppviglar mot mig, du anstränger dig och att skada forumet så mycket du kan också! Twisted Evil
    Men lycka till med ditt skit du pysen! Twisted Evil
    Du har ju klivit in frivilligt utan tvång, och då får du väl utgå om du vill också, du behöver väl inte be Admin om lov? No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 19:54

oJ martin blev blockerad IGEN..skall vi se hur länge det tar innan han fattar att jag ej ser hans sorgliga inlägg??

förut skrev han över 130 inlägg på 7 dar med idel personangrepp och påhopp..trots en blockering.

martin...du...är...blockerad...av... mej.IGEN.....jag...är..ej..intresserad...av dej...och...dina...ständiga...svador....fattar.... du...eller är ...din..hjärna...blockerad??

=)

lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 19:57

Se där, nu kom angrepp och inlägg nr:18, på en och samma dag, och inte kan Mr.Rahm skylla på mig heller, No
    Därav han i det närmaste raseriutbrott, suck...! No
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty En fråga till alla inblandade...

Inlägg  theward 2009-03-08, 20:37

Räcker det inte nu ????

Man behöver väl inte mala ner enstaka måltavlor till stoft eller måste man göra det?

Jag är emot mobbing av vem det än må vara.

Sen undrar jag varför det oftast bara blir skrivet i "skitrådar" och intresset för mera positiva trådar är så svalt ?

Är önksan att bråka så stor, så man väljer ämnen och trådar som framkallar mest dispyter?

Vore trevligare om vi jämförde likheter med varandra lite oftare och synade olikheter mindre ofta och framförallt accepterarde varandras olikheter.

Alla har vi nåt att lära av varandra, så enkelt är det.
    Ärlighet varar desutom längst och krånglar inte till det lika mkt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 20:56

Ta och ryck upp dig en gång för alla Mr.Rahm, ditt trams, fånerier och barnsligheter börjar nå alldeles för höga höjder, Arrow Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Men tyvärr så tror jag du är den siste att förstå det No Like a Star @ heaven
    Like a Star @ heaven No Like a Star @ heaven No Like a Star @ heaven No Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 20:56

akta theward..du står redan på martins "hatlista" idag. liksom jag, lazy, sip och råttan

Ps Jag har blockat martin för detta är det ENDA jag kan göra på detta forumet
    =)
    lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 21:01

Hatlista, har ingen lista, men varken du eller dina likar, det vill säga dom du drar in i ditt tramsande kan vänta sig bli oemotsagda,
    Särskilt dina fånerier Mr.Rahm slår ju det mesta,
    Du är helt enkel en fåntratt och inget annat!
    Sen är ju ditt senaste inlägg nr:19, bara idag, suck...? Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 22:51

Ja tänk va, du säger det enda du kan göra är att stänga av mina inlägg, Like a Star @ heaven
    Inte mig emot, men det hindrar inte dig Mr.Rahm att angripa mig 19 gånger bara idag, den 8/3, No Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Tänka sig att ditt anmälar välde från AB/forumet inte fungerar här, Like a Star @ heaven
    För hur många anmälningar du låg bakom på AB, och hur många debattörer du fick avstängda vill man inte ens tänka på, No Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Men vilket som så är ju som tur är det här forumets slogan ingen censur, och därmed har inte jag annat och göra än se på hur du härjar, i sedvanlig Mr.Rahm anda, så som många av oss känner dig, Wink Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Men som du märker finns det en sak jag kan göra, jag kan se till att du inte blir oemotsagd, eller hur? Cool Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty Vore denna "vendetta"

Inlägg  theward 2009-03-08, 22:59

inte så barnslig, så kanske det vore ett jobb för "Thor the mighty thundergod"
    Men eftersom Tor bara "dödar" jättar och inte ger sig på barn(inte ens om de är förvuxna) Låter han dem hållas tills de "förgör" sig själva.

Han tittar på och skakar på huvudet åt eländet och citerar Strindberg :
    "det är synd om människorna"
    anders_b

Antal inlägg : 23

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty Osäkra gänget gaddar ihop sig.

Inlägg  anders_b 2009-03-09, 09:59

Vad är detta för löjliga dagis fasoner?
    Kollektiva mobbing försök på nätet. Självklart så förväntar sig ingen någonting annat från Fredrik Rahm och Lacy. Dessa två har ju visat en tragisk bild av verklighets förankring. Men att samla ihop små grabbarna och sitta och picka på en annan medlem. Gud så barnsligt.

Fredrik Rahm är ju forumets största gnällspik. Han varken håller sig till ämnen eller debatterar. Enbart personangrepp och vilseledande tal. Jag har sedan lång tid tillbaka slutat ta denna pajas på alvar. Lacy saknar ju helt och hållet egen åsikt, hon verkar leva i samma bubbla som Victoria Silversteth. Fast enligt källor ska hon inte vara varken vacker eller blond.

Martin, jag håller inte alltid med dig och jag tycker ibland att du fokuserar lite för mycket på att ge svar på tal. Men i övrigt så är du bra. Lyssna inte till dessa barnsliga påhopp. Det är ett gäng snorungar och fjantiga nassar som försöker reta dig. Vänd bara andra kinden till.
    theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty Räkna inte in mig i den skaran

Inlägg  theward 2009-03-09, 10:29

Anders b
    Jag säger till ALLA som beter sig barnsligt och som förstör.

Fredrik är det inte idé att ens försöka vara civiliserad,konstruktiv, hövlig med.

Varför? jo för han klarar inte av det själv.
    Högst några inlägg är han som en normal människa sen "ballar" han fullständigt ur som vanligt igen. Man kan helt enkelt inte förlåta en människa hur många ggr som helst. Man tröttnar och förståelse utbyts mot ren avsky

Se bara kris-tina husmarkstråden igår kväll.

"Fight fire with fire"...kan man ju tycka.
    Fast det har jag provat och det har även martin i synnerlighet.
    Det leder tyvärr bara till en massa tjafs och förstör forumen totalt.

Jag inbillar mig faktiskt att Fredrik behöver detta tjafs på nåt sätt.
    Varför kan jag inte svara på, men det kan gå långt bakåt i tiden.
    Folk som varit i tex mkt bråk,kan inte hantera en "bråkfri" tillvaro.

Ska vi snacka Lazy, så är hon komplex
    Ibland förstår jag absolut inte hennes "beskyddande" av Fredrik(jag blir rent sagt arg på henne ibland)
    Men hon kanske vet saker som vi inte vet och därför helt enkelt förstår honom bättre. Eller så känner hon honom privat.(jag tror faktiskt att han är mkt trevligare då, tror nätet lockar fram dåliga sidor helt enkelt)
    Å andra sidan är hon jättetrevligt och går att prata utmärkt med.

Sen förstår jag inte vad hennes eventuella utseende har med saken att göra?

PS Säga till mobbare på skarpen ska man göra, men är man bättre om man själv börjar mobba mobbare?

Sen undrar jag om inte mkt av allt tjafs har med tidigare erfarenheter, förväntningar, förrutfattade meningar att göra ?

tex tror sig fredrik veta hur sjuka är och beter sig.
    Kan säga att jag är i personligthet inte alls lika tex visuellt eller Anna.
    Ibland kan jag tycka de är lite naiva,fast de har ett stort gott hjärta.

Vad jag menar är att bara för man tex personligen känner några "sjuka" eller arbetslösa som mest är lata och helst vill gå hemma. Ja sådana finns det.
    Så innebär det inte att dessa är i majoritet ute i stugorna.
    Den uppfattningen tycker jag mig ha fått från tex Fredrik, men även från andra. Även Anna och Visuellt har fått ta otroligt mkt skit och blivit misstrodda i stort sett varje dag.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 10:39

skrattar bara..

skrattar gott dessutom.

Bravo trigga martin mera.. han äger ju redan forumet.

VEM bryr sig,, den dagen då folk slutat skriva helt här??

inte jag iallafall...

till anders...ja du du har "hoppat" på ej hmm 3-4 ggr nu..

ledsen?

eller är du ngn sorglig debattör ifrån Ab med lite smaskiga vänster komplex?

theward.

Ja du har rätten att vara sjuk och kämpar hårt för rätten att vara sjuk i 10-12-15år utan krav ..eller varför en annas "medborgarlön"..det låter väl kravfritt och bekvämt?

vi vet...dock verkar dom flesta andra sjuka i sverigeistället kämpa för att bli FRISKA=)

theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty liar liar

Inlägg  theward 2009-03-09, 10:49

pants on fire Wink

Rätten att få var sjuk är lika viktig som att rätten att få hjälp med att vara/bli frisk.

10-12 år...ja vissa är sjuka när de föds tom. Men jag har varit sjuk i 2,5 år.
    Varav jag arbetspårovat mer än halva tiden, så kom inte o säg att jag inte försöker.
    Andra råkar ut för allvarliga sjukdomar på lite äldre dar, olyckor händer så lätt också.

Så vad menar du exakt att alla dessa ska göra?
    När de är för sjuka eller för skadade för att arbeta ihop til sin egen försörjning.
    Ska inte staten hjälpa dom då.
    Eller ska de stå utan hjälp för att vissa är för snikna för att betala den skattesats som behövs för en fungerande välfärd?

Du behöver inte var orolifg Fredrik, du kommer alltid att vara kung.
    King of Fools

Nää nu har jag inte tid med dig längre, ska strax gå iväg och jobba Smile
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 10:53

skrattar mera bara..

seså hylla martin lite nu..liksom hetsa upp han.. trigga han till NYA exstasiska höjder där skriver en 4-9 inlägg på raken i varje tråd??

Jag bryr mej ej nämnvärt...har ändå spärrat han och ser ej hans....alster..vilket han ej fattar uppenbarligen som vanligt
    '

lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 11:05

Nu tror och hoppas ju jag att dom allra flesta trivs och gillar acbladet/forum,
    Tråkigt att höra någon säga sig inte bry sig och nästan låter som han tycker forumet ska gå under! Like a Star @ heaven
    Självklart tycker jag Anders har delvis rätt, att jag går för långt ibland för att ge svar på tal, till Mr.Rahm, Like a Star @ heaven
    Men ta bara igår, jag tänkte låt han hållas, men efter 10 inlägg mot mig räckte, det, men det tyckte inte Mr.Rahm han levererade hela 19 anti inlägg mot mig runt på olika trådar, Like a Star @ heaven
    Vilket tvingade mig ligga lågt hela söndagen, man kan säga att han tystade mig, och det på ocensurerat forum! Like a Star @ heaven
    Själv förstår jag inte varför någon är kvar här när man hoppas att forumet ska rasa ihop, varför inte lägga ner själv istället? Like a Star @ heaven
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 11:14

Ja jisses, Mr.Rahm, du fortsätter där du sluta igår, vad är du ute efter, är ditt mål att jag lägger ner innan du ger dig,
    Men jag skriver var jag vill i olika trådar på forumet,
    Sen trodde ju jag att dom flesta av oss på det nya forumet gör vad vi kan för att hjälpa till att få igång det på bästa sätt, och inte som du jiddra runt och inte bry sig, No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 11:59

Mr.Rahm, jag tycker du ska sluta sprida ut dina rena lögner runt om i forumet, No
    Lögner där du påstår att jag är moderator och äger forumet m.m! No
    Jag är "bara" en medlem bland alla andra, och det vet du också, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Och därmed blir dina lögner överlagda, det vill säga att du vet att du ljuger, No
    Men det hindrar inte dig att fortsätta ljuga! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 15:41

Ja jag såg nyss ytterligare ett av fåntratten Mr.Rahms inlägg mot mig och min person, allt för att försöka förnedra mig! No
    Inlägget skrevs idag 9/3 Kl:9.29 på vänstern är en skam tråden, No
    Fåntratten Mr.Raahhhmmmm, fortsätter med sina barnsligheter, och ylar hur han stängt av mig, men han fortsätter med sitt smutskastande, No
    Men det säger ju allt om pajasen och fåntratten som person, No
    Han tål inte höra sanningen om sig själv och sitt störda betende, för något fel är det på honom, No
    Samtidigt som han tar sig rättigheten att verkligen hänga mig i hasorna, och han ser sig som förföljd? No
    Men det är bara låta fåntratten hållas, låt han fortsätta med sina lögner, kränkningar, uppvigling och det mesta fånerier man kan ägna sig åt, No
    Men fåntratten är för punchig att förstå, att en vacker dag biter han sig själv i svansen, No
    Fåntratten Mr.Raahhhmmmm, begriper inte ens att forumet har en tjafstråd, utan han går in överallt och smutsar ner alla trådar han kommer i närheten av! No
    Vad han avser att vinna på sitt betende är en gåta, fåntrattar som honom lägger man på frukostbrickan utan några som helst problem, No
    Enda skälet att han inte hamnat där för länge sedan beror nog på att han helt enkelt smakar skit! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 17:22

Där ser man, nu kom svaret, som jag redan visste, Mr.Fåntratt utropar vendetta,
    Han vill fortsätta med sina rent barnsliga fånerier, No
    Men det är hans val, så nu återstår att se vad Mr.Rahm hela dan, hittar på här näst? No
    Anledningen till att det blivit några inlägg på raken nu, beror på att var jag än går in, så har Mr. Fåntratt varit där och spridit sitt skit! No
    theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty En sak som jag undrar över

Inlägg  theward 2009-03-09, 18:22

Är det bara intressant för flertalet att skriva i trådar det är en massa käbbel, påhopp osv?

Känns nästan som om man är ensam om att skriva i andra trådar.
    Vilket är himla tråkigt tycker jag.

Kan ju inte bara ilska och chansen/risken till bråk som lockar folk att skriva tycker jag
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 18:34

å herregud.
    Detta börjar bli komiskt..23!! inlägg OM mej det ena mer aggressivt än det andra på en enda dag.

Uppenbarligen blir vissa fulla av computerrage när man blockerar dom.

Martin här är hjälpen.

http://www.psykiatrinsodra.se/
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 20:40

Hörrödu Mr.fåntratt, jag förstår att du är väl förtrogen med var man vänder sig med mentala problem? No Like a Star @ heaven
    Som du vet, så befinner vi oss på ett ocensurerat forum, så inbilla dig inte att jag tänker stoppa dina dumheter, No Like a Star @ heaven
    Sen är ju dina påståenden rent psykotiska, du angriper inte bara mig, du angriper dom flesta, samtidigt som du ylar som en besatt hur angripen du blir?
    Du beter hur vidrigt du vill, det är ditt val, Mr.Raahhhmmmm...! No Like a Star @ heaven
    Som sagt fortsätt med ditt trams och fåneri pysen, men den häxjakt du bedriver mot mig kommer du inte kunna bedriva oemotsagd, No Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Eftersom man inte behöver vara något snille för att se vad du håller på med, så är jag säker på att sanningen närmar sig för din del, det kommer sluta med att du biter av din egen lilla svans! No Like a Star @ heaven
    Som jag sa, man behöver inte vara ett snille för att se vad du pysslar med,
    Den enda som tydligen inte har en aning är du själv, men så kan man ju inte anklaga dig för att något snille heller! No Like a Star @ heaven
    Det går ju knappt gå in någonstans utan att du varit där med dina lögner och falska påståenden! No Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Nej du, Mr.Raahhhmmmm, du är och förblir forumets stora fåntratt! Wink Like a Star @ heaven
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 13:59

Med anledning av Mr.Rahms escalerande i sin förtal och smutskastning kampanj mot mig runt på andra trådar idag, vill jag komma med ett förtydligande!

Visst har jag varit hemlös i 20 år med allt elände det innebär, men är inte det längre jag har rest mig och tagit tillbaks livet igen sen snart 7 år tillbaka, något jag är både glad och stolt att ha lyckats med!

Och en gammal SVD artikel som Mr. Rahm använder sig av för att sprida sina rena lögner om mig, handlar om identitetstöld och inget annat, No
    Det ger inte Mr. Rahm rätt att ständigt anklaga mig för att vara alkolist, inbrottstjuv, för att finansiera narkotika, med mera! No

Artikeln i SVD är en annan sak jag är stolt över, helt tack vare min kamp, upptäcktes en helt okänd lucka i regelverket angående bolagsregistrering, den kampen tog över ett helt år och kämpa sig igenom, och ledde till att både jag och många andra drabbade fick upprättelse, Cool

Det är vad artikeln handlar om, men det nämner inte Mr. Rahm, utan han använder sig av det han kan för att smutskasta min person enbart för avsikt att skada mig,
    Men nu tror ju jag som tur är, att fler än jag blir förbannade på hans betende, för fler än jag drabbas ju och utsätts för den mannens sjuka betende! No

Sen tror jag inte Mr. Rahms betende är förenligt med forumet mycket enkla regelverk, men inte ens det kan han följa! No
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

GAPA & SKRIKA...? - Sida 14 Empty Nej Martin

Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-12, 12:19

Det tror inte jag heller. Det känns i nte roligt att diskutera med Fredrik för man blir bara arg. jag ska inte lägga ner så stor vikt på den nu eftersom mr Rahm vill att vi ska bli arga och upprörda...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-12, 13:12

Tyvärr så är det så att Mr.Rahm också vinner en och annan bundsförvant på sitt betende, No
    T.ex Leena 66, går ju på mig och snackar om skvallerlåda och hur jag ska ändra mitt betende? No
    Men så fungerar inte jag, har fan inte gjort honom någonting, har inget att be om ursäkt för, No
    Det är Mr.Rahm som driver fram så andra tvingas slå ifrån sig, No
    Är det någon som ska ändra betende så är det han, han beter sig så jäkla illa mot mot fler än mig, något som han inte accepterar ta emot själv!
    No

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:54