Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
Infra
F.I.S.T
berralarzon
Redvictory
Dao
MartinLindgren
Regndrottning
RedCloud
Mona Sahlin
13 posters

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Åter

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:03

    Jag trodde du var en av de få högeranhängare som förstått att det är omöjligt att ändra det som skett men att vi kan ändra sker !

    Fast eftersom du pratar om återställarpolitik så borde du väl använda någon form av referensramar?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:06

    Secrist skrev:Jag trodde du var en av de få högeranhängare som förstått att det är omöjligt att ändra det som skett men att vi kan ändra sker !

    Fast eftersom du pratar om återställarpolitik så borde du väl använda någon form av referensramar?

    Det har jag klargjort flera gånger secrist! det är dagens Allianspolitik som monterat ner välfärden och satt sjukförsäkringen ur spel!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Välfärd

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:12

    Det har jag klargjort flera gånger secrist! det är dagens Allianspolitik som monterat ner välfärden och satt sjukförsäkringen ur spel!

    Fast det där är väl ändå lite väl luddigt. Ungefär som att säga att allt var bättre förr. Jaha, vilket "förr"?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:15

    Secrist skrev:Det har jag klargjort flera gånger secrist! det är dagens Allianspolitik som monterat ner välfärden och satt sjukförsäkringen ur spel!

    Fast det där är väl ändå lite väl luddigt. Ungefär som att säga att allt var bättre förr. Jaha, vilket "förr"?

    Du vet ju att jag är en rödgrön väljare alltså! då pratar jagh inte om sånt som hät 1980! jag pratar om nutiden dvs det som händer just nu! det kan vi ändra på (helst imorgon) men vi får nöja oss med att börja till hösten!
    Redcluod
    Redcluod


    Antal inlägg : 84
    Join date : 10-01-06

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Redcluod 2010-01-07, 01:22

    jagh hät allså dvs



    Å !

    Nu är redvictory nerdrogad igen !

    Röd seger ger gratis droger till alla röda !
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty FK

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:28

    Du vet ju att jag är en rödgrön väljare alltså! då pratar jagh inte om sånt som hät 1980! jag pratar om nutiden dvs det som händer just nu! det kan vi ändra på (helst imorgon) men vi får nöja oss med att börja till hösten!

    Och hur tror du att FK:s regler kommer att ändras vid en rödgrön valseger?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:34

    Secrist skrev:Du vet ju att jag är en rödgrön väljare alltså! då pratar jagh inte om sånt som hät 1980! jag pratar om nutiden dvs det som händer just nu! det kan vi ändra på (helst imorgon) men vi får nöja oss med att börja till hösten!

    Och hur tror du att FK:s regler kommer att ändras vid en rödgrön valseger?

    Ja det tror jag! och hoppas! de rödgröna väljarna är självkritiska mot sitt parti i motsats till er Alliansanhängare som dricker gift om Reinfeldt säger att det är gott!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Suck...

    Inlägg  Secrist 2010-01-07, 01:39

    Ja det tror jag! och hoppas! de rödgröna väljarna är självkritiska mot sitt parti i motsats till er Alliansanhängare som dricker gift om Reinfeldt säger att det är gott!

    Kan du verkligen inte höja dig över den typen av trams. Du glimmar till ibland men så bryts det av av den typen av dumheter.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-07, 01:41

    Secrist skrev:Ja det tror jag! och hoppas! de rödgröna väljarna är självkritiska mot sitt parti i motsats till er Alliansanhängare som dricker gift om Reinfeldt säger att det är gott!

    Kan du verkligen inte höja dig över den typen av trams. Du glimmar till ibland men så bryts det av av den typen av dumheter.

    Kasta inte sten från glashuset..... Vem var det som likställer sjukdom vid semester? No

    queen
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Redvictory 2010-01-07, 01:42

    Secrist skrev:Ja det tror jag! och hoppas! de rödgröna väljarna är självkritiska mot sitt parti i motsats till er Alliansanhängare som dricker gift om Reinfeldt säger att det är gott!

    Kan du verkligen inte höja dig över den typen av trams. Du glimmar till ibland men så bryts det av av den typen av dumheter.


    Detsamma secrist! rätt som det är så brummar din fantasigenerator igång och då verkar du kunna sia om framtidens politik om de rödgröna vinner valet! lägg ner detta och tala fakta istället!
    Redcluod
    Redcluod


    Antal inlägg : 84
    Join date : 10-01-06

    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Redcluod 2010-01-07, 01:43

    Vi har inte semester !

    Vi är röda berättigade bänknötare med höga krav och ersättningar !

    Vi ska ha allt !

    Sponsored content


    NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A - Sida 3 Empty Sv: NU PASSAR DET BRA ATT SKRIVA SANNINGEN!A

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 12:45