Jag är trött och besviken på hur dessa marodörer skall skriva om, låtsas ine fatta, omtolka, svar på något jag inte har skrivit. Jag är trött på att det skall läggas ord i munnen på mig. Jag är trött på respektlösheten. (Och ja, jag har själv varit respektslös, se ovanstående orsaker).
Jag saknar ett forum där folk lyssar och bemöter det man säger, inte deras tolkning av vad man säger.
Jag saknar ett forum där det ingår trevligt och respektfullt bemötande.
Jag saknar trivseln och vänligheten i debatterna.
Jag saknar intelligenta inlägg från folk. Jag har försökt. men nu har jag inte tålamod eller lust längre.
Alltså; Idioterna på forumet har vunnit. Jag vill inte vara med längre. Helt enkelt för att det inte är roligt. Det finns för många som gör sitt bästa för att vara otrevliga och nedlåtande enbart för att reta upp folk.
Jag kommer att sakna Secrist, Vercingtorix, Potatiskungen, Corven, Anna2Link plus några till.
Gratis forumidioterna, Ni har vunnit!
De röda bröderna, Red Alert och GA, Råttan / Erik the dog, Sniperace,(på det sistone), Dumstaine. Infra. Seel.... Gratis ni har vunnit. Jag har tröttnat på er. Är ni så dumma i verkligheten som ni framställer er här är ni allvarligt sjuka människor.
Och om ni är dumma enbart för att det är 'roligt', som jag är övertygad om så är fallet, då är ni verkligen små, patetiska människor.
Lycka till med er nya onanikoja......
Och jag kommer hålla mig kvar här resten av dagen. Sedan är det slut. Jag är inte den som behöver regga mig på nytt under ett nytt alias. Jag kan stå för den jag är och skäms inte för mig.