Sossar-e-lata skrev:att vänstern står för & försvarar våldsaktioner, ingen idiologi har skapat mer lidande & död än kommunismen/vänstern.
Vad Dillar du om vilka våldsaktioner??
Sossar-e-lata skrev:att vänstern står för & försvarar våldsaktioner, ingen idiologi har skapat mer lidande & död än kommunismen/vänstern.
KickTheRasist skrev:Vad Dillar du om vilka våldsaktioner??
bing skrev:KickTheRasist skrev:Vad Dillar du om vilka våldsaktioner??
afa kanske? ett våldsglorifierande vänsterpack
vissa vänsterdebattörer på detta forum har även hyllat och försvarat militanta djurrättsaktivisters våldsdåd
KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:att vänstern står för & försvarar våldsaktioner, ingen idiologi har skapat mer lidande & död än kommunismen/vänstern.
Vad Dillar du om vilka våldsaktioner??
KickTheRasist skrev:Du menar AFA som gillar inte Rasister som dagligen gör ännu värre saker , till och med har en del mord på sin samvete .
Vart är högerns samhälle på väg ? Jag har aldrig tidigare hört att hårlängden behövt fastställas genom polismans intygandefredrik rahm skrev:Faktum var dock det att pojken i fråga inte hade det minsta med rasister att göra. Han hade bara råkat vara kortklippt ! Detta kunde också en lokal polisman intyga eftersom han kände pojkens familj.
formsvackan skrev:På landet där jag bor, behöver inte hårlängden fastställas genom polismans intygandefredrik rahm skrev:Faktum var dock det att pojken i fråga inte hade det minsta med rasister att göra. Han hade bara råkat vara kortklippt ! Detta kunde också en lokal polisman intyga eftersom han kände pojkens familj.
fredrik rahm skrev:Alltså kan man med "redcloud logik" anta att du stöder brandbomber samt terrorism i sverige=)
formsvackan skrev:fredrik rahm skrev:Alltså kan man med "redcloud logik" anta att du stöder brandbomber samt terrorism i sverige=)
Inte alls, men med hjälp av din logik lär det inte vara något problem.
.
Ja, med din logik var det som sagt inga problem att fantisera ihop detta.fredrik rahm skrev:fint att du stöder terrorister.
Bombsmutsvänstern ? Nu var det väl ändå du själv som skrev detta.fredrik rahm skrev:
kanske Kd partihögkvarer nästa gång då??
eller varför inte moderaternas?
det är minsann fin vänster retorik det=)
"till ljudet av smattrande
ak47or och brandbomber dansar dom sin extremist dans..gatstenarna hagla bengaliskeld rök är deras livslust...krossa allt..allt allt"
Bombsmuts vänstern visar än en gång upp sitt tryne=)
x-medborgare skrev:Det är din tolkning har jag aldrig sagt eller hyllat Afa.
Men säger man per automatik att vänstern stöttar AFA då är det förtal det är just högerns lika med XXX OCH YYY i de flesta inläggen som är förtal..
Hänvisat till tex Sossar e latas inlägg några steg upp..
x-medborgare skrev:Nemen hej fredrik har du fått på kompressorn du med.. Grattis..
Du min Avetar betyder inte att jag är huligan eller med i firman boys möjligen firman grannys..
x-medborgare skrev:Ja inte helt fel... nu skall jag vårda min hjärtinfarkt under AIK-SSK matchen ...
fredrik rahm skrev:x-medborgare skrev:Ja inte helt fel... nu skall jag vårda min hjärtinfarkt under AIK-SSK matchen ...
bollen är rund, hoppas spelarna ej är runda under fötterna..(gammalt bajen ordspråk)