KickTheRasist 2009-12-31, 17:42
citat:
"Snarare Sverigevänligt;Det var samma typ av skitsnack när Dansk Folkeparti tog plats i Folketinget att det skulle ställa till problem och demokratin skulle balla ur. Hur det gick ser vi nu."
Du måste vara helt efterbliven Dansk Folkeparti är gruppen av inavlade apor som hatar allt runtomkring som inte ser ut inavlad , men det är försåtligt att du brukar gilla dem på grund av dem är dina kusiner .
citat:
"Danmark har kraftigt minskat sin invandring. Dom utvisar grova förbrytare och framförallt så har våldtäkterna drastiskt minskat och den danska ekonomin är mycket bättre än den svenska."
Vilket jävla bajseri Köpenhamn är nu ett rent krigs zon skjutningar mellan invandrare och danskar har vuxit upp i mängden .
Detta är den bittra sanningen och resultat av inavels hetsande , jag kan tänka mig att detta är början på Danmarks undergång ...
Sen skall vi inte snacka om Dansk inavlade våldtäckt på små barn dit lille äckel du skulle säkerligen själv vilja någon små barn att utnyttja sexuellt....
citat:
"Det finns mängder av positiva aspekter som genomförs sedan DF tog plats i Folketinget.. Nu vill svensk media och politiker samt svenska statsvetare skrämma folket med påståenden som är tagna ur luften."
Det finns ingen , jag äger ju en restaurang i Kroatien kommer det ett jävla ful inavlade dansk där inne då kommer han att vara väldigt fint bemött
citat:
"SD kommer att bli exakt det dom svensk politik behöver. Ett parti som vågar prata om problem och dessutom vågar ställa krav på invandrare vilket dom sju Riksdagspartierna inte vågar. Allianse har misslyckats kapitalt här, Vänsterfalangen ska vi inte ens nämna."
Resultatet blir det samma som med Danske Folkpartiet , invandrarna kommer att beväpna sig för att dem känner sig hotade ..
citat:
"SD vill dessutom värna om sverige och svenskarna vilket dom andra partierna skiter fullkomligt i.."
The Real Svensken gör det faktisk fint fint varför skall dem ha en inavlad parti som inte ens vet vad är riktigt Svensk tradition...