Du är inte avstängd för att du är höger !
Det är för att du är nazist !
Vi mår inte bra !
Det känns bra att slippa debatt !
martin7lindgren skrev:Nu bet du dig själv i svansen Råtta:3, du har ju för fan stalkat mig i minst tre år nu,och använt dig av alla smutsiga metoder du kan greppa!
Precis som nu projekterar du dina egna svagheter på andra med någon psykisk förkärlek till min person!
Förvånar mig att testaren vill ha dig där när dom vet hur du håller på?
Kanske jag ska gå in på testaren så flyttar vi in din stalking dit?
råttan III skrev:5 vänsterdebattörer och 5 högerdebattörer som misskött sig:
råttan
GA
blåfront
TMB
BlueHeaven
Alla är idag avstängda. Flera av dem har vare sig spammat eller dubbelnickat. Det har gemensamt är att de är högernick.
rc
martin
ktr
berra
rv
Ingen av dessa har blivit avstängd. Det de har gemensamt är att de betett sig illa och är vänsternick.
råttan III skrev:Redvictory skrev:Vem somhelst som läst råttans dagliga angrepp på martin under detta år förstår varför Admin stängde av honom! det handlade om hans mobbing och debattsabotage INTE om hans åsikter för lazy m,fl har samma åsikter men de blev INTE avstängda! råttan vägrar inse detta! slutligen vill jag säga att jag tycker råttan blivit mycket bättre på att debattera samt att han inte går på martin längre! det som stör är tjatandet om att det skulle vara pga åsikterna han blev avstängd!
Och hur vet en "sönderknullad ärthjärna" (för att använda mönsterdebattören ktr's språk) som du varför jag blev avstängd?
Men du lanserar nu teorin att jag blev avstängd för att jag inte alltid håller med martin. Intressant. Om du jämför lite vem som angripit vem så kommer du se att martin står för minst 80% av personangreppen oss emellan. Men det är jag som blir avstängd. Kan det bero på att jag är höger?
Redvictory skrev:råttan III skrev:Redvictory skrev:Vem somhelst som läst råttans dagliga angrepp på martin under detta år förstår varför Admin stängde av honom! det handlade om hans mobbing och debattsabotage INTE om hans åsikter för lazy m,fl har samma åsikter men de blev INTE avstängda! råttan vägrar inse detta! slutligen vill jag säga att jag tycker råttan blivit mycket bättre på att debattera samt att han inte går på martin längre! det som stör är tjatandet om att det skulle vara pga åsikterna han blev avstängd!
Och hur vet en "sönderknullad ärthjärna" (för att använda mönsterdebattören ktr's språk) som du varför jag blev avstängd?
Men du lanserar nu teorin att jag blev avstängd för att jag inte alltid håller med martin. Intressant. Om du jämför lite vem som angripit vem så kommer du se att martin står för minst 80% av personangreppen oss emellan. Men det är jag som blir avstängd. Kan det bero på att jag är höger?
Läs igen råttan! Du blev avstängd pga mobbing och debattsabotage!
martin7lindgren skrev:Nu kan det aldrig bli tal om att jag följer efter dig till testaren, har varit medlem där länge nu?
Sen vet ju både Corven och Sniper att jag sagt från början, att blir jag typ jagad ungfär som du ägnat dig åt både här och på AB, så lägger jag helt enkelt ner,
Både jag corven och sniper redde ut några menings skiljaktigheter direkt sen har det varit och förblir avslutade kapitel?
Sen kan du bara glömma att jag tänker börja kriga med dig om testaren, trots allt är jag lika mycket medlem som dig, sen är det ingen av oss som styr testaren, det gör corven och sniper?
råttan III skrev:Redvictory skrev:råttan III skrev:Redvictory skrev:Vem somhelst som läst råttans dagliga angrepp på martin under detta år förstår varför Admin stängde av honom! det handlade om hans mobbing och debattsabotage INTE om hans åsikter för lazy m,fl har samma åsikter men de blev INTE avstängda! råttan vägrar inse detta! slutligen vill jag säga att jag tycker råttan blivit mycket bättre på att debattera samt att han inte går på martin längre! det som stör är tjatandet om att det skulle vara pga åsikterna han blev avstängd!
Läs igen råttan! Du blev avstängd pga mobbing och debattsabotage!
Det intressantaste är: Vad vet du om min avstängning. Hur vet du ens att jag är avstängd?
råttan III skrev:Vi ser ju hur nick efter nick lämnar detta forum. Det beror att forumet är åsiktscencurerat. Allt färre tar detta forum på allvar efter det som hänt.
Hur vet du att jag varit avstängd martin? Hur kunde du veta att jag skulle bli avstängd innan jag blev det? Hur kunde rv veta att att jag skulle bli ip-bannad innan jag blev det?
Det luktar väldigt illa om detta åsiktscencurerade forum.
råttan III skrev:Vi ser ju hur nick efter nick lämnar detta forum. Det beror att forumet är åsiktscencurerat. Allt färre tar detta forum på allvar efter det som hänt.
Hur vet du att jag varit avstängd martin? Hur kunde du veta att jag skulle bli avstängd innan jag blev det? Hur kunde rv veta att att jag skulle bli ip-bannad innan jag blev det?
Regndrottning skrev:råttan III skrev:Vi ser ju hur nick efter nick lämnar detta forum. Det beror att forumet är åsiktscencurerat. Allt färre tar detta forum på allvar efter det som hänt.
Du är dig lik.... alltid tjata ihjäl din åsikt....Har det aldrig fallit dig in att du kan ha fel? Har du aldrig tänkt att det kanske var fel på dig som ledde till avstängning?
Nääää då... det är alla andras fel men aldrig ditt eget. Typiskt högerresonemang....'Alla skall ta eget ansvar förutom jag själv'... *buhu*
råttan III skrev:Regndrottning skrev:råttan III skrev:Vi ser ju hur nick efter nick lämnar detta forum. Det beror att forumet är åsiktscencurerat. Allt färre tar detta forum på allvar efter det som hänt.
Du är dig lik.... alltid tjata ihjäl din åsikt....Har det aldrig fallit dig in att du kan ha fel? Har du aldrig tänkt att det kanske var fel på dig som ledde till avstängning?
Nääää då... det är alla andras fel men aldrig ditt eget. Typiskt högerresonemang....'Alla skall ta eget ansvar förutom jag själv'... *buhu*
Du är dig lik. Du tar debatten tillbaka till ruta ett varenda gång du kommenterar.
1. Vilken forumregel har jag brytit mot menar du?
2. Jag har flera ggr erkänt att jag och flera med mig betett sig illa. Om min avstängning baserat sig på att jag betett mig illa så skulle både höger och vänsterdebattörer varit avstängda. Istället stängdes enbart högerdebattörer av. Då måste således orsaken varit nåt annat än att de betett sig illa. D.v.s åsiktscencur.
råttan III skrev:Vad vet du om det redvictory? Det är admin som sköter det där med avstängningar.
Jag har inte mobbat någon (hur man nu ska kunna göra det på ett forum) och jag har heller inte saboterat debatter. Jag blev avstängd p.g.a mina åsikter. Konstigare än så är det inte.
Regndrottning skrev:råttan III skrev:Vad vet du om det redvictory? Det är admin som sköter det där med avstängningar.
Jag har inte mobbat någon (hur man nu ska kunna göra det på ett forum) och jag har heller inte saboterat debatter. Jag blev avstängd p.g.a mina åsikter. Konstigare än så är det inte.
Åh, lägg av! Du har varit otrevlig, oförskämd, nedlåtande, o.s.v. Och det tycker du inte är orsak för avstängning? Personangrepp, förolämpningar och mobbing som du har kört med är inte skäl nog??
Det är INTE dina åsikter som har fått dig avstängd, det är hur du uttrycker dem! FATTA!
martin7lindgren skrev:Hur ska du ha det Råtta:3,sa inte du tidigare ikväll att blandannat jag visste en dag innan att du skulle bli avstängd?
Sen säger du till Redviktory att det är Admin som stänger av om det krävs?
Du målar in dig i hörnan nu igen,för svansen har du väl bitit av för länge sedan?