Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
Sniperace
theward
Regndrottning
berrra
KickTheRasist
formsvackan
Redvictory
RedAssVictory
DMustaine
Dao
F.I.S.T
MartinLindgren
råttan III
17 posters

Åsiktscencur

råttan III

Antal inlägg : 402

Åsiktscencur Empty Åsiktscencur

Inlägg  råttan III 2009-12-30, 02:58

5 vänsterdebattörer och 5 högerdebattörer som misskött sig:

råttan
    GA
    blåfront
    TMB
    BlueHeaven

Alla är idag avstängda. Flera av dem har vare sig spammat eller dubbelnickat. Det har gemensamt är att de är högernick.

rc
    martin
    ktr
    berra
    rv

Ingen av dessa har blivit avstängd. Det de har gemensamt är att de betett sig illa och är vänsternick.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Åsiktscencur Empty Sv: Åsiktscencur

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-30, 03:05

Nu är du uppe bland molnen igen Råtta:3, är du avstängd?
    Du blev avstängd en dag för ditt betende inte åsikt, ungefär som du beter dig nu,tjatar vidare och snackar strunt! rabbit rabbit rabbit

Mitt tips istället för att tjata vidare, borde du skaka på dig och gå vidare!

Vet du vad, börja ställa villkor på Testaren och lägg dig i corvens och snipers beslut, genom att anklaga dom för allt möjligt så får du se vad dom tycker?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-30, 04:39

Har kommit med massor av förslag till råttan om förbättrat forum, men inga duger, inget forum duger, inga människor duger åt råttan.....

Nobelpris till den som kan tillfredsställa råttans syn på debatt Cool
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-30, 04:41

Det är ju inte utan anledning Råttan numera är Råtta:3!

Han har slitit hårt för att bli nr:3! rabbit rabbit rabbit
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-12-30, 04:46

Tur att råttan inte är admin, för då hade det inte varit klokt på forumet...

Om många missköter sig från ena sidan är det också de som skall drabbas! Någon "utjämningstanke" fungerar inte här!

De som vill skall få debattera, och hittills har admin gjort det mesta rätt. Enda minuset var schablet med Vercingetorix!

Men debatterna har åter kommit igång igen efter några dagars stiltje på grund av debattförstarare och gnäll...

Åter en bra stämning på forumet, och det är det som räknas först och främst!
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-12-30, 04:58

råttan III skrev:5 vänsterdebattörer och 5 högerdebattörer som misskött sig:

råttan
    GA
    blåfront
    TMB
    BlueHeaven

Alla är idag avstängda. Flera av dem har vare sig spammat eller dubbelnickat. Det har gemensamt är att de är högernick.

rc
    martin
    ktr
    berra
    rv

Ingen av dessa har blivit avstängd. Det de har gemensamt är att de betett sig illa och är vänsternick.

Det är precis så som råttan beskriver. Vissa har kanske gått över gränsen hos högern, men detsamma sker rutinmässigt hos vänstern. KTR har hotat mig personligen (Pff som om jag personligen bryr mig) men hans rättigheter här borde ha blivit ifråntagna. Men nu lever vi inte i en perfekt demokratisk värld och framförallt kanske inte på just detta forum eftersom tydligen admins råkar sympatisera med vänster/kommunism. Historiskt kan vi ju se att den demokratiska andan i just den rörelsen inte alltid varit prioriterad. Jag vill dra en paralell här med Kina. Där man blockerar internet och försöker hindra det fria ordet! Men kampen för en fri och demokratisk värld går vidare oavsett era begränsningar för oss högerinriktade och frihetsbeaktande människor! I slutändan vinner vi alla strider mot kommunismen det har historien också visat!
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-30, 05:02

F.I.S.T skrev:Har kommit med massor av förslag till råttan om förbättrat forum, men inga duger, inget forum duger, inga människor duger åt råttan.....

Nobelpris till den som kan tillfredsställa råttans syn på debatt Cool

Respekt till dig och dina förslag för att förbättra forumet. Men vad hjälper det? Du är ju "bara" en debattör som alla vi andra. Varför skulle admin lyssna på dig och dina idéer?

Jag blev avstängd p.g.a mina åsikter. Visst skulle jag kunna släppa det och gå vidare. Men så länge admin och vänsterdebattörerna tycker det är okej med åsiktscencur så tycker inte jag det finns anledning att diskutera nåt annat än just denna åsiktscencur.

Vi kan ju alla se hur martin fortsätter sabotera debatt efter debatt med sina inlägg om pottor & gayrumpor. Om en högerdebattör hållit på som han hade denne garanterat varit bortrensad. De högerdebattörer som vissa vänsternick hade problem med blev avstängda. Konstigare än så var det inte.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-12-30, 05:05

Du missförstår nog problemet lite, DM!

Det finns två nivåer här. Vad gäller hot och trakassarier är högern och vänstern antagligen ganska lika varandra.

Men de som medvetet förtör debatterna aktivt, alltså inte ens lägger inlägg som kan debatteras (just nu är bara Ass aktiv med detta), och de har varit uttalade högerdebattörer!

Det handlar alltså INTE om åsiktsförtryck! De högerdebattörer som vill debattera har alltså inga problem med detta! Samma krav gäller alla - men bara de som beter sig illa kan bli avstängda.

Just nu var det högerdebattörer, men vid andra tillfällen kan det lika gärna vara åt andra hållet
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-30, 05:14

Dao,

Jag har inte spammat såsom Ass gör. Ändå är jag avstängd. martin däremot spammar dagligen med gay och pott-inlägg, men visstja, han är ju vänsterdebattör.
    RedAssVictory
    RedAssVictory

Antal inlägg : 206

Inlägg  RedAssVictory 2009-12-30, 12:16

Du missförstår problemet råttan !

Vi är röda !

Vi mår inte bra om någon såger att vi är insekter !

Vi vill må bra !

Snart börjar vi debattera !

Nu är stämmningen bra !

Är vi röda får vi sabotera !

Allt annat är översättnings problem !
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-12-30, 12:26

råttan III skrev:Dao,

Jag har inte spammat såsom Ass gör. Ändå är jag avstängd. martin däremot spammar dagligen med gay och pott-inlägg, men visstja, han är ju vänsterdebattör.

Hur kan du skriva här om du är avstängd råttan??? Very Happy
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-12-30, 12:28

råttan III skrev:Jag blev avstängd p.g.a mina åsikter.
    Om du blev avstängd pga dina åsikter är det åt h-vete. Om du blev avstängd pga ditt sätt att framföra desamma är det en annan sak.
    råttan III skrev:Visst skulle jag kunna släppa det och gå vidare.
    Gör då det.
    råttan III skrev:Men så länge admin och vänsterdebattörerna tycker det är okej med åsiktscencur så tycker inte jag det finns anledning att diskutera nåt annat än just denna åsiktscencur.
    Jag klassas väl som vänsterdebattör men anser för den skull inte att det är OK med åsiktscensur. Förhåller det sig på det sätt du upplever står jag på din sida i denna fråga, men inte i speciellt många fler Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-30, 12:33

Vem somhelst som läst råttans dagliga angrepp på martin under detta år förstår varför Admin stängde av honom! det handlade om hans mobbing och debattsabotage INTE om hans åsikter för lazy m,fl har samma åsikter men de blev INTE avstängda! råttan vägrar inse detta! slutligen vill jag säga att jag tycker råttan blivit mycket bättre på att debattera samt att han inte går på martin längre! det som stör är tjatandet om att det skulle vara pga åsikterna han blev avstängd!
    RedAssVictory
    RedAssVictory

Inlägg  RedAssVictory 2009-12-30, 12:34

Nu går vi vidare !

Snart börjar den demokratiska röda debatten !

Vårt forum är så mysigt !

Att säga hora as mördare brinn dö gay till nazisterna är så mysigt !

Tack Admin för att vi får vara så mysiga !

Nu mår vi bra igen !

Nu går vi vidare mot 1910 !
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-12-30, 12:37

Vem somhelst som läst råttans dagliga angrepp på martin under detta år förstår varför Admin stängde av honom! det handlade om hans mobbing och debattsabotage INTE om hans åsikter för lazy m,fl har samma åsikter men de blev INTE avstängda! råttan vägrar inse detta! slutligen vill jag säga att jag tycker råttan blivit mycket bättre på att debattera samt att han inte går på martin längre! det som stör är tjatandet om att det skulle vara pga åsikterna han blev avstängd!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-30, 12:39

citat:
    "Det är precis så som råttan beskriver. Vissa har kanske gått över gränsen hos högern, men detsamma sker rutinmässigt hos vänstern. KTR har hotat mig personligen (Pff som om jag personligen bryr mig) men hans rättigheter här borde ha blivit ifråntagna."

Din lille sönderknulade ärthjärna , du ville ju sko fight och jag har erbjudit mig för sånt . Det var ingen hot precis men det var en godkännande från min sida att du kan visa vad du går för!!

Du har fortfarande chansen att skicka till mig platsen och tid vart du vill träffas och visa din kyckling muskler.

Vill du ha något?? Då för du jätte gärna göra det annars tycker jag att du skall stopa din näsa i anusen där vart den trivs bäst ..

Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-12-30, 12:44, ändrad totalt 1 gång
    RedAssVictory
    RedAssVictory

Inlägg  RedAssVictory 2009-12-30, 12:43

Snart börjar debatten !

Admin älskar röda sönderknullare !
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-12-30, 12:44

RedAssVictory skrev:Snart börjar debatten !

Admin älskar röda sönderknullare !

Käften inavel!!
    RedAssVictory
    RedAssVictory

Inlägg  RedAssVictory 2009-12-30, 12:45

Snart börjar debatten !

Mentalt sjuka är bra när de är Röda !

Vårt forum är så mysigt !

Nu blir jag så ledsen !

Ver är jag ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-30, 13:22

Ass:et namnkapare och smutskastare!
    Om en tonåring mot bättre vetande spammar sönder och förstör är en sak, men när en 52 åring härjar så är det rätt allvarligt!
    Dessutom med rumpan i vädret!
    RedAssVictory
    RedAssVictory

Inlägg  RedAssVictory 2009-12-30, 13:38

Snart börjar debatten !
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-30, 19:17

KickTheRasist skrev:citat:
    "Det är precis så som råttan beskriver. Vissa har kanske gått över gränsen hos högern, men detsamma sker rutinmässigt hos vänstern. KTR har hotat mig personligen (Pff som om jag personligen bryr mig) men hans rättigheter här borde ha blivit ifråntagna."

Din lille sönderknulade ärthjärna , du ville ju sko fight och jag har erbjudit mig för sånt . Det var ingen hot precis men det var en godkännande från min sida att du kan visa vad du går för!!

Du har fortfarande chansen att skicka till mig platsen och tid vart du vill träffas och visa din kyckling muskler.

Vill du ha något?? Då för du jätte gärna göra det annars tycker jag att du skall stopa din näsa i anusen där vart den trivs bäst ..

Dum, dummare, dummast.
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-30, 19:19

formsvackan skrev:
    råttan III skrev:Jag blev avstängd p.g.a mina åsikter.
    Om du blev avstängd pga dina åsikter är det åt h-vete. Om du blev avstängd pga ditt sätt att framföra desamma är det en annan sak.
    råttan III skrev:Visst skulle jag kunna släppa det och gå vidare.
    Gör då det.
    råttan III skrev:Men så länge admin och vänsterdebattörerna tycker det är okej med åsiktscencur så tycker inte jag det finns anledning att diskutera nåt annat än just denna åsiktscencur.
    Jag klassas väl som vänsterdebattör men anser för den skull inte att det är OK med åsiktscensur. Förhåller det sig på det sätt du upplever står jag på din sida i denna fråga, men inte i speciellt många fler Very Happy

Jag uppfattar dina åsikter som konstiga, men jag tror du överdriver för att skapa debatt. Jag har dock inga problem med att du uttrycker dina åsikter och kritiserar allt jag skriver om du så önskar.
    berrra
    berrra

Antal inlägg : 79

Inlägg  berrra 2009-12-30, 19:22

Jag har problem om ni säger emot mig !

Jag mår så dåligt !

Debatt med ktr är roligt !

Snart ska den röda debatten börja !
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-30, 19:23

Redvictory skrev:Vem somhelst som läst råttans dagliga angrepp på martin under detta år förstår varför Admin stängde av honom! det handlade om hans mobbing och debattsabotage INTE om hans åsikter för lazy m,fl har samma åsikter men de blev INTE avstängda! råttan vägrar inse detta! slutligen vill jag säga att jag tycker råttan blivit mycket bättre på att debattera samt att han inte går på martin längre! det som stör är tjatandet om att det skulle vara pga åsikterna han blev avstängd!

Och hur vet en "sönderknullad ärthjärna" (för att använda mönsterdebattören ktr's språk) som du varför jag blev avstängd?

Men du lanserar nu teorin att jag blev avstängd för att jag inte alltid håller med martin. Intressant. Om du jämför lite vem som angripit vem så kommer du se att martin står för minst 80% av personangreppen oss emellan. Men det är jag som blir avstängd. Kan det bero på att jag är höger?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 06:07