theward 2010-01-02, 11:25
Redvictory skrev: theward skrev: blueheaven skrev: theward skrev:
Så vad beror alla påhopp och lögner på från högerhåll..?
inte beror de på censur eller åsiktcensur iaf
Det är fint warden fortsätt att blunda med båda ögonen så skall du se att det snart blir bättre!
ja visst vore det fint om allt var inbillat
Givetvis så tar du bara med delar av det jag skrivit, så passande
Det är ytterligare ett exempel på dålig debatteknik
Enligt corven och sniper är B-H ett föredöme! men det kan jag säga direkt att då hade han inte blivit utslängd härifrån!
Inte för jag varit på testaren på et tag, men jag har väldigt svårt att tro att BH står högt i kurs där.
Vet at han snarare kallat testaren för ett riktigt "skitforum" och gnällt likt råttanm gör här
Om inte Corven o Sniper blivit totalt persionlighetsförändrade så lär forumet vara precis som det var förrut.
Dvs bra mkt bätre debattklimat än det någonsin varit här..
Problemet med Testaren är att få ville rätta in sig i de "vuxnas led" och bete sig som normala människor.
Så andelen som skrivit där har varit mkt lågt...
Ett tag kändes det snarare som man förde monologer än dialoger där inne...
Kan inte tänka mig att skillnaden blir stor nu heller..
Då de som kallat det för ett kommunistforum, snart kommer tycka det igen och övriga som känner så mkt agg mot dessa personer, också tycker det är skit då de inte kan hoppa på dessa.
Så egentligen är det nog så illa at ett nytt eller omgjort forum, tyvärr bara kan funka om ett stort antal personer byts ut eller att de som varit här skärper sig rejält. Ett nyårslöfte kanske??