Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
MartinLindgren
formsvackan
Dr Snuggles
7 posters

    Chaves hotar kasta ut Toyota

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Chaves hotar kasta ut Toyota - Sida 2 Empty Sv: Chaves hotar kasta ut Toyota

    Inlägg  formsvackan 2009-12-28, 16:59

    Dao skrev:De som ifrågasätter logiken i resonemenget är då idioter...
    Jag är en idiot.

    VSB
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Chaves hotar kasta ut Toyota - Sida 2 Empty Sv: Chaves hotar kasta ut Toyota

    Inlägg  marxisten 2009-12-28, 17:25

    R.O.F.L skrev:
    Snarare högerextrem

    Här är exemlet på att ALLA debatter slutar i pajkastning.

    Marxisten kallar "svenskan" för högerextrem.

    Citat från Proletären med alster från kommunistiska partiet hamnar min papperskorg "dirr".

    Liksom citat från borgartidningen SvD, förmodar jag?
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Chaves hotar kasta ut Toyota - Sida 2 Empty Sv: Chaves hotar kasta ut Toyota

    Inlägg  marxisten 2009-12-28, 17:26

    Dao skrev:
    formsvackan skrev:
    marxisten skrev:
    Dr Snuggles skrev:Min källa är Svd, antar att du räknar Svd som högermedia.

    Snarare högerextrem...
    Om du citerar något ur SvD klassas detta omedelbart som kommunistpropaganda av GA och hans svans Very Happy

    Det har hänt mig ett par gånger.

    Från vissa högerdebattörer finns resonemanget att om det i en källa framkommer fakta som inte gillas av dem, är källan "vänster" och därmed inte pålitlig!

    Däremot är alla källor, även rena rykten, som hävdar saker som de gillar jättebra!

    Därmed blir det i praktiken onödigt att visa upp källor för dessa högerdebattörer... I värsta fall, om källorna och faktan blir FÖR stark för dem, så låter de helt enkelt bara bli att besvara inlägget, varpå debatten dör ut...

    Ett bra exempel är debatten Israels organbrott... Där slutade bara högerdebatterna som försvarat Iraels brott att debattera frågan, när även uppgiftlämnare i den israeliska armén och sjukvård bekräftade att olaglig organstöld har skett!

    Debatter om försäkringskassan har ett liknande stuk...

    Vad gäller Chavez så gäller regeln för vissa högernissar att ALLT fel som de får höra om Chavez stämmer - oavsett hur dåligt hållbara dessa hörsägen är! Vill han införa samma regler som våra politiker har att rätta sig efter i Sverige, så är detta "bevis" för att han vill bli diktator! De som ifrågasätter logiken i resonemenget är då idioter...

    Konstigt att moderattidningen är OK men inte KP tidningen... Undrar varför???
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Chaves hotar kasta ut Toyota - Sida 2 Empty Sv: Chaves hotar kasta ut Toyota

    Inlägg  Dao 2009-12-28, 22:17

    marxisten skrev:
    Dao skrev:
    formsvackan skrev:
    marxisten skrev:
    Dr Snuggles skrev:Min källa är Svd, antar att du räknar Svd som högermedia.

    Snarare högerextrem...
    Om du citerar något ur SvD klassas detta omedelbart som kommunistpropaganda av GA och hans svans Very Happy

    Det har hänt mig ett par gånger.

    Från vissa högerdebattörer finns resonemanget att om det i en källa framkommer fakta som inte gillas av dem, är källan "vänster" och därmed inte pålitlig!

    Däremot är alla källor, även rena rykten, som hävdar saker som de gillar jättebra!

    Därmed blir det i praktiken onödigt att visa upp källor för dessa högerdebattörer... I värsta fall, om källorna och faktan blir FÖR stark för dem, så låter de helt enkelt bara bli att besvara inlägget, varpå debatten dör ut...

    Ett bra exempel är debatten Israels organbrott... Där slutade bara högerdebatterna som försvarat Iraels brott att debattera frågan, när även uppgiftlämnare i den israeliska armén och sjukvård bekräftade att olaglig organstöld har skett!

    Debatter om försäkringskassan har ett liknande stuk...

    Vad gäller Chavez så gäller regeln för vissa högernissar att ALLT fel som de får höra om Chavez stämmer - oavsett hur dåligt hållbara dessa hörsägen är! Vill han införa samma regler som våra politiker har att rätta sig efter i Sverige, så är detta "bevis" för att han vill bli diktator! De som ifrågasätter logiken i resonemenget är då idioter...

    Konstigt att moderattidningen är OK men inte KP tidningen... Undrar varför???

    Det är just det - för vissa är källan bra bara den kommer med rätt åsikt...

    Sponsored content


    Chaves hotar kasta ut Toyota - Sida 2 Empty Sv: Chaves hotar kasta ut Toyota

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 06:35