martin7lindgren skrev:Men trots allt så skiner solen
japp, från en klarblå himmel
martin7lindgren skrev:Men trots allt så skiner solen
lazy skrev:Du glömmde NSF- de är redan eteblerade i en av städerna..Sveriges
Susz, sen när är NSF ens i närheten av att komma in i riksdagen?
martin7lindgren skrev:Som jag ser på saken, Okey alliansen har gjort en uppgång och gått förbi,
Säkert alliansen har kämpat hårt för att uppnå,
Men undrar om C och KD ens kunnat ana att den dagen skulle båda två åka ur riksdagen,
Knappast troligt, så man kan säga att både M och SD håller på att käka upp dom två små borgarna!
Men vänta bara och se, läget är bara tillfälligt!
Självklart så ser vi idag ett mardröms scenario, en minoritets regering oavsett block, med vågmästare SD i mitten, mäktigare än någonsin!
Som jag ser det, så är SD det enda parti som efter dagens mätning börjar sitta i guldsits!
martin7lindgren skrev:För mig är det ärligt talat en gåta att Mona Sahlin pallar med all terror, smutskastning och annat skit hon utsätts för,
Hon får stå helt själv i skottgluggen och ta skit för precis allting,
Samtidigt som Reinfeldt får slingra sig och slippa undan sitt jidder, särskilt smutskastar Lena Melin på aftonbladet,hon är ju så mörkblå man bara kan bli,
Lena Melin går ju 100% i Reinfeldts ledband, skulle inte förvåna mig om hon är avlönad av moderaterna också?
martin7lindgren skrev:Så du påstår att det inte är sant, det jag säger, det är väl bara läsa dagstidningarna idag, som direkt, som ylande vargarna vände sig mot Mona bara för hon uppmanar Wanja att lämna AMF styrelsen, då blir det direkt Mona som ger sig på Wanja?
Så är dom blånbäsorna, i sitt nötskal,!
Jag tycker förföljesen på Mona Sahlin börjar gå över alla gränser, helt otroligt att hon tycks vara så pass stark som hon är,
Hur många av oss här inne skulle klara av det, särskilt dom praktexemplaren som stolt ylar ut hur många dom blockerat för dom inte tål stöta på motstånd!
Jag är iallafall rödgrön, därmed stödjer jag Mona Sahlin så länge hon är oppositionsledare!
Jag tycker att hon är en djävligt stark människa!
Du vet väl att Wanja sitter i styrelsen för Aftonbladet och drar i trådarna som hämnd på Mona?martin7lindgren skrev:Man ser ju bara vad AB med Lena Melin i spetsen hostar ur sig idag?
Här har Wanja fått bära all skulld själv för vad AMF:s styrelse beslutar, hon har inte fått någon nåd,
Men när nu Mona Sahlin går ut och tycker att Wanja ska satsa enbart på LO, då djävlar tvärvänder hela drevet på en femöring,
Helt plötsligt ställer sig alla bakom Wanja och ger sig sedvanligt på Mona istället?
martin7lindgren skrev:Helt klart så jobbar tanten på fel tidning!
martin7lindgren skrev:
Stå på dig Mona, du grejar det här!