+26
GustavAnder
formsvackan
bing
RedCloud
croz
kanaljen
IK HAAT COMMUNISME
SiP
Susz X
blueheaven
Sossar-e-lata
carlwiss
theward
berralarzon
Kakmonstret
lazy
DirtyDog
Secrist
råttan.
Nixons_näsa
R.O.F.L
ANNA2LINK
womanlover
Regndrottning
fredrik rahm70
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 901
Sorry kompis
Martin fattar ingenting nåron gång
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 902
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Har martin fått nån napp ännu?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 903
Jodå, martin fattar att ni är en hop fåntrattar med blåa näsor!
Varför tror ni att jag är så snäll mot er
Självklart har ni mitt medlidande era stackare!
Ni måste nog fan komma ångande minst tusen man för att få mig i gungning,
Ni två fåntrattar duger inte till det!
Varför tror ni att jag är så snäll mot er
Självklart har ni mitt medlidande era stackare!
Ni måste nog fan komma ångande minst tusen man för att få mig i gungning,
Ni två fåntrattar duger inte till det!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 904
kanske martin i sin "Vishet" kan berätta vad ett rosornas krig (s) vs Lo gynnar rödgröna "samarbetet??=)
- Inlägg 905
Ja du, Mr. Rahm, jag förstår att du hoppar jämfota av ilska och frustation över att Wanja rider ut stormen,
Och inte fick du hugga huvet av Mona Sahlin heller?
men nu är det snart påsk, och då kan du krypa ut till sandlådan och gömma huvet i sanden?
För som du raljerade och trumetade på en av alla dina antimona trådar, att hon skulle gömma sig i påsk?
Alla andra åker på eller firar påsk, men Mona gömmer sig, ja jisses!
Du är verkligen ett stolpskott av stora mått!
Och inte fick du hugga huvet av Mona Sahlin heller?
men nu är det snart påsk, och då kan du krypa ut till sandlådan och gömma huvet i sanden?
För som du raljerade och trumetade på en av alla dina antimona trådar, att hon skulle gömma sig i påsk?
Alla andra åker på eller firar påsk, men Mona gömmer sig, ja jisses!
Du är verkligen ett stolpskott av stora mått!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 906
Rider ut stormen? Den har inte ens börjat ännu. Wanja visade totalt förakt inför medlemmarna, hennes förtroende har blivit "naggat i kanten".
- Inlägg 907
Det får stå för dig Nordic Light, sen får Wanja ta jobbet att återställa sitt fulla förtroende,
Något jag inte tror det kommer bli några problem med!
Av den enkla anledningen att Wanja inte är ensam ansvarig för affären?
Har precis lyssnat på henne i SVT:s morgonsoffa, och jag såg iallafall en både ödmjuk och stark LO ordförande full av kamplust,
Något jag inte tror det kommer bli några problem med!
Av den enkla anledningen att Wanja inte är ensam ansvarig för affären?
Har precis lyssnat på henne i SVT:s morgonsoffa, och jag såg iallafall en både ödmjuk och stark LO ordförande full av kamplust,
- Inlägg 908
Sen såg jag en sak till imorse, jag såg också Mona Sahlin i samma soffa, dom två tjejerna har inga schismer mellan sig,
Så nu vet vi också att Mr. Rahms ylande igår om att Mona Sahlin har gömt sig faller som ett korthus,
Att Mona som alla andra tar påsk nu, och även som många andra åker ut på landet är inget konstigt alls, tvärtom?
Den stenhårda press hon utsätts för varje dag, som partiledare kräver nog att man tar igen sig några dagar då och då när tillfälle bjuds,
Påskhelgen är ett sånt tillfälle!
GLAD PÅSK, Mona och Wanja från mig iallafall!
Så nu vet vi också att Mr. Rahms ylande igår om att Mona Sahlin har gömt sig faller som ett korthus,
Att Mona som alla andra tar påsk nu, och även som många andra åker ut på landet är inget konstigt alls, tvärtom?
Den stenhårda press hon utsätts för varje dag, som partiledare kräver nog att man tar igen sig några dagar då och då när tillfälle bjuds,
Påskhelgen är ett sånt tillfälle!
GLAD PÅSK, Mona och Wanja från mig iallafall!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 909
Sen såg jag en sak till imorse, jag såg också Mona Sahlin i samma soffa, dom två tjejerna har inga schismer mellan sig,
Om de har det martin så är det knappast troligt att de skulle
visa upp det i TV-rutan men att både Wanja L-V och
Mona S faller ganska fritt nu är det ingen större tvekan om.
Om de har det martin så är det knappast troligt att de skulle
visa upp det i TV-rutan men att både Wanja L-V och
Mona S faller ganska fritt nu är det ingen större tvekan om.
- Inlägg 910
Vi kan ju säga så här, ingen har trott att jätte övertaget skulle bestå?
Sen är det ju så att först om 1½ år går vi till val,
Det är då det gäller, bättre att det händer nu än då,
Och tro inte annat än att din älskade borgarallians lever på lånad tid?
Sen har ju jag svårt att tro att du skulle suttit där i soffan om du blivit så jagad som dom två tjejerna,
Jag är helt säker på att vindarna kommer vända, sen behöver inte Mona vara större än Reinfelds i fighten mellan dom två,
Visst har Reinfeldt personligt stöd av två tredjedelar av väljarna, men det är hans person, inte hans politik,
Men Mona har stöd av en tredjedel av väljarna, inte så jäkla dåliigt det heller, hur många stödjer dig Lazy?
Sen är det ju så att först om 1½ år går vi till val,
Det är då det gäller, bättre att det händer nu än då,
Och tro inte annat än att din älskade borgarallians lever på lånad tid?
Sen har ju jag svårt att tro att du skulle suttit där i soffan om du blivit så jagad som dom två tjejerna,
Jag är helt säker på att vindarna kommer vända, sen behöver inte Mona vara större än Reinfelds i fighten mellan dom två,
Visst har Reinfeldt personligt stöd av två tredjedelar av väljarna, men det är hans person, inte hans politik,
Men Mona har stöd av en tredjedel av väljarna, inte så jäkla dåliigt det heller, hur många stödjer dig Lazy?
- Inlägg 911
Tro mig Lazy, finns inte utrymme för en enda skandal inom alliansen, har AMF skandalen orsakat ras för oppositionen, så kan det hända precis samma sak åt andra hållet!
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 912
27
Sahlins "förtroende" bland folket, om hon nu överhuvudtaget har nåt ?, är enligt Sifo nere i 27 % !!!
Bara kommunisten Ohly har lägre.
Bara kommunisten Ohly har lägre.
- Inlägg 913
Men martin vem inbillar du dej nu att jag är, ngn som ska
ställa upp i val 2010?
Men martin vem inbillar du dej nu att jag är, ngn som ska
ställa upp i val 2010?
- Inlägg 914
Nej självklart tror jag inte du ska ställa upp i valet?
Men jämför man dina eller mina siffror så är ju trots allt en tredjedel några stycken iallfall, eller hur?
Sen är det ju inte Reinfeldts eller Sahlins personliga siffror som vi går till val på?
Jag tror snarare Monas lägre siffror beror på ett stort missnöje mot borgerligheten, många ställer höga krav för att få stopp på borgar regimen, helt enkelt?
Reinfeldts siffror är en blandning på tur och jakten efter Monas skalp, mindre på hans politik, för hade det varit politiken hade hade ju opinionen svängt för länge sedan,?
Aldrig att jag tror Reinfeldt klarar att smita och slingra sig undan hur länge som helst?
Sen har ju media satsat 100% på att jaga Mona länge nu, så man har helt lagt Reinfeldt på hyllan, men tro mig fredrik Reinfeldts tur kommer den också, när vi ska börja syna vad han och hans regim åstadkommit på fyra år?
Men jämför man dina eller mina siffror så är ju trots allt en tredjedel några stycken iallfall, eller hur?
Sen är det ju inte Reinfeldts eller Sahlins personliga siffror som vi går till val på?
Jag tror snarare Monas lägre siffror beror på ett stort missnöje mot borgerligheten, många ställer höga krav för att få stopp på borgar regimen, helt enkelt?
Reinfeldts siffror är en blandning på tur och jakten efter Monas skalp, mindre på hans politik, för hade det varit politiken hade hade ju opinionen svängt för länge sedan,?
Aldrig att jag tror Reinfeldt klarar att smita och slingra sig undan hur länge som helst?
Sen har ju media satsat 100% på att jaga Mona länge nu, så man har helt lagt Reinfeldt på hyllan, men tro mig fredrik Reinfeldts tur kommer den också, när vi ska börja syna vad han och hans regim åstadkommit på fyra år?
- Inlägg 915
Till alla domedagsprofeter och högeranhängare, vill jag påstå att Mona Sahlin vet läget, hon vet säkert också hur hon ska hantera det,
Ett sätt är att låta jakten efter hennes skalp lägga sig, finns bättre saker att göra än att bara tvingas slå ifrån sig,
Hon sitter säker på sin post, som parti och oppositionsledare, och nu i höst vid partikongressen kommer hon väljas om igen, och känna stöd, något som ger nya krafter, lagom till fighten om valsegern nästa år!
Att sen hennes egna partipolare Per Nuder och Morgan Olson gör vad dom kan för att sätta krokben, kommer bara slå tillbaka på dom själva, att vara kritisk är helt okey, men knappast någon gillar förädare!
Ett sätt är att låta jakten efter hennes skalp lägga sig, finns bättre saker att göra än att bara tvingas slå ifrån sig,
Hon sitter säker på sin post, som parti och oppositionsledare, och nu i höst vid partikongressen kommer hon väljas om igen, och känna stöd, något som ger nya krafter, lagom till fighten om valsegern nästa år!
Att sen hennes egna partipolare Per Nuder och Morgan Olson gör vad dom kan för att sätta krokben, kommer bara slå tillbaka på dom själva, att vara kritisk är helt okey, men knappast någon gillar förädare!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 916
Själv tror jag mycket av Mona-hatet helt enkelt beror på en så enkel sak som att hon är kvinna. Med tanke på det utbredda kvinnoföraktet från högra laget så tror jag att det är en stor källa till alla dessa hata-Mona trådar.
- Inlägg 917
Tror inte alls att det är ngn som hatar Mona S RC, däremot
är nog de flesta överrens om att hon gör ett riktigt uselt
jobb.
jobb.
- Inlägg 918
lazy skrev:Tror inte alls att det är ngn som hatar Mona S RC, däremot
jobb.
enkelt lazy..vänstern DRIVS av hat,alltså tror dom att alla andra är som dom och åxå hatar allt och alla.
jag ogillar mona för dennas dubbelmoral och otydlighet..men hata??
näää
ps hat och kärlek är i stort sett samma starka känsla båda leder till bristande omdöme.
ds
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 919
Inte heller håller jag med dig här,Red....
Att Sahlin är en kvinna gör det bara mer lovligt att vara grinig och respektslös. Men främsta orsaken är att hon representerar de föraktade sossarna....
Att hon är kvinna är bara grädde på moset.
Att Sahlin är en kvinna gör det bara mer lovligt att vara grinig och respektslös. Men främsta orsaken är att hon representerar de föraktade sossarna....
Att hon är kvinna är bara grädde på moset.
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 920
Jag tror snarare...
...att hennes brist på kompetens, karisma, trovärdighet, ledarskap, egen politik, trovärdighet vad gäller samarbetspartners och egen moral väger tyngre i vågskålen, snarare än det kompetenshämmande faktum att hon råkar var född till kvinna.
Tvärtom tror jag att hon får sitta kvar just därför hon är kvinna. En manlig politiker med hennes track record hade fått lämna sin position för länge sedan.
Problemet för socialdemokratin beror inte alls enbart på sittande partiordförande, utan även de som sitter runt denne. Baylan t ex, som partisekreterare är också det ett fullständigt hån mot de socialdemokratiska väljarna. WLW i det verkställande utskottet torde vara ett blysänke även hon. Det råder således en total förtroendekris inom (s). För första gången i mitt liv intresserar jag mig nu för 1:a maj och de tal som kommer att hållas, och WLW's i synnerhet.
Den siste kompetente socialdemokraten i hög position, enligt mig, var Jan Eliasson. Det behövs en hel stab av människor av hans kaliber för att (s) ska kunna arbeta upp någon form av heder, annars är risken att pendeln svänger över fullständigt till alliansens fördel lagom till valdagen 2010. Inget jag skulle sörja över iofs.. ;-)
Tvärtom tror jag att hon får sitta kvar just därför hon är kvinna. En manlig politiker med hennes track record hade fått lämna sin position för länge sedan.
Problemet för socialdemokratin beror inte alls enbart på sittande partiordförande, utan även de som sitter runt denne. Baylan t ex, som partisekreterare är också det ett fullständigt hån mot de socialdemokratiska väljarna. WLW i det verkställande utskottet torde vara ett blysänke även hon. Det råder således en total förtroendekris inom (s). För första gången i mitt liv intresserar jag mig nu för 1:a maj och de tal som kommer att hållas, och WLW's i synnerhet.
Den siste kompetente socialdemokraten i hög position, enligt mig, var Jan Eliasson. Det behövs en hel stab av människor av hans kaliber för att (s) ska kunna arbeta upp någon form av heder, annars är risken att pendeln svänger över fullständigt till alliansens fördel lagom till valdagen 2010. Inget jag skulle sörja över iofs.. ;-)
- Inlägg 921
intressant .
jag skulle nog för sossarna skull se dom Förlora valet 2010..
låta massor av huvuden rulla pga detta och därefter bilda ett NYTT socialdemokraterna ur askan.
(fågel fenix)
det är nog enda sättet för (s) att bli stora igen.
alliansen lyckades med ett nybildande..samt tom ha vallöften öppet på en hemsida och FÖLJA dessa.
jag skulle nog för sossarna skull se dom Förlora valet 2010..
låta massor av huvuden rulla pga detta och därefter bilda ett NYTT socialdemokraterna ur askan.
(fågel fenix)
det är nog enda sättet för (s) att bli stora igen.
alliansen lyckades med ett nybildande..samt tom ha vallöften öppet på en hemsida och FÖLJA dessa.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 922
Vercingetorix skrev:...att hennes brist på kompetens, karisma, trovärdighet, ledarskap, egen politik, trovärdighet vad gäller samarbetspartners och egen moral väger tyngre i vågskålen, snarare än det kompetenshämmande faktum att hon råkar var född till kvinna.
Japp kan nästan skriva under på det "just för att hon är kvinna" Och "Jan Eliasson"
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 923
Mycket ska man läsa!!!
Monas usla siffror är borgarnas fel, jaha...smart.
Vänstern förstår inte att misslyckandet är partiets och inte Monas personligen.
Det enda vänstern har att säga om sitt gigantiska misslyckande är att Mona är kvinna. Godmorgon.
Glöm inte att Mona ville sparka ut kommunisterna ur samarbetet, men blev överkörd av partiets egna smygkommunister. Var håller dessa figurer hus nu när det blåser? Försvarar de sitt tilltag? Ställer de upp för sin ledare? Såsom Mona ställde upp för dem?
Mona är ett prblem. Men socialdemokratin har betydligt större problem än så. Många varnade för problemet att s saknar politik redan för 2 år sedan. Ingen brydde sig eftersom siffrorna såg så bra ut. Nu när det blåser skulle man behöva en trygg politik att falla tillbaka på. Men man har ingen sådan. De förslag som kommer blir troligen desperata.
Detta inlägg innehåller alldeles för många sanningar för att kunna debatteras av vänstern. Bidragsjägarna kommer avfärda det som trams och istället själva tramsa vidare om rättvisa och bla, blaa, blaaa.
Det enda vänstern har att säga om sitt gigantiska misslyckande är att Mona är kvinna. Godmorgon.
Glöm inte att Mona ville sparka ut kommunisterna ur samarbetet, men blev överkörd av partiets egna smygkommunister. Var håller dessa figurer hus nu när det blåser? Försvarar de sitt tilltag? Ställer de upp för sin ledare? Såsom Mona ställde upp för dem?
Mona är ett prblem. Men socialdemokratin har betydligt större problem än så. Många varnade för problemet att s saknar politik redan för 2 år sedan. Ingen brydde sig eftersom siffrorna såg så bra ut. Nu när det blåser skulle man behöva en trygg politik att falla tillbaka på. Men man har ingen sådan. De förslag som kommer blir troligen desperata.
Detta inlägg innehåller alldeles för många sanningar för att kunna debatteras av vänstern. Bidragsjägarna kommer avfärda det som trams och istället själva tramsa vidare om rättvisa och bla, blaa, blaaa.
IK HAAT COMMUNISME- Antal inlägg : 575
- Inlägg 924
RedCloud skrev:Själv tror jag mycket av Mona-hatet helt enkelt beror på en så enkel sak som att hon är kvinna. Med tanke på det utbredda kvinnoföraktet från högra laget så tror jag att det är en stor källa till alla dessa hata-Mona trådar.
Kvinnoföraktet? Hos högern? Har du vetenskapliga belägg för detta också eller är det, som vanligt, enbart skitsnack från din sida?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 925
råttan skrev:Mycket ska man läsa!!!
Ja ha vet inte men tror inte vi är i samma tråd??? Läs igen
Hon sitter kvar trotts alla sina blundrar för att hon är kvinna.
Och var nämns borgarnas fel... det står människorna runt henne en namngiven från hennes parti ??
Utgår från de senaste inläggen eftersom du inte riktat dig till ett specifikt inlägg