Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    husmark kommer bli kanonmat.

    enigma
    enigma


    Antal inlägg : 96
    Join date : 09-01-28
    Age : 49

    husmark kommer bli kanonmat. Empty husmark kommer bli kanonmat.

    Inlägg  enigma 2009-12-16, 02:35

    Husmark Persson är ett offerlam. Alliancen låter hon springa deras smutsiga ärenden. Hon är syndabocken som Fredrik Reinfelth kommer ta avstånd från inför valet 2010.

    Jag har vid flera tillfällen försökt debatera med denna människa Kristina Husmark Persson. Varje gång har jag gått därifrån och förstått att människan jag talat med har mycket liten inteligens. Hon liksom saknar förmågan att inta det som sägs till henne.

    Flera gånger tidigare i Hennes underliga karriär från mindre begåvad sjuksjöterska till politiker har hon gått in i väggen och blivigt utnytjad av kolegor. Tyvär har hon nog inte insett detta själv, då hon som jag sa tidigare inte är speciellt inteligent.

    Vad gör Alliance regeringen med de poster som ingen vill ta då? Jo de letar upp någon som är dum nog att ställa sig på just den posten. (Kristina Husmark Persson) är som klippt och skuren för denna roll.

    Att folket avskyr henne för det hon tycks göra helt på egen hand bryr de sig inte om. De är inte oroliga ett dugg för detta. Varför? Jo för att när folket ser Kristina Husmark Persson som hjärnan bakom utformningen, ja då kan man sedan sparka på henne och skylla allt på henne. Tex en viss Herr fredrik Reinfelth kan kliva fram och säga någonting i stil med, Vad hon har gjort har skadat oss kraftigt. Men det är ingenting som vi har ställt oss bakom. Jag har länge försökt hålla mig utanför hennes arbete, men det har idag gått så långt att jag måste ingripa.

    Så sparkar de ut en förvånad Kristina Husmark Persson, som bara gjort vad Fredrik sagt åt henne att göra hela tiden. Nu står hon där och folk spottar på henne, samtidigt som Alliancen åter får väljare som hyllar Fredrik.

    Fredrik som tog bort problemet. Jo han är bra våran Fredrik Reinfelth.
    ___________________________________________

    Vad som egentligen hände var att Alliancen hela tiden använde Kristina som kanonmat, hon fick föra deras politik ut till folket. Hon skulle förknippas med deras plan, inte Alliancen med Herr fredrik Reinfelth i spetsen.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    husmark kommer bli kanonmat. Empty Sv: husmark kommer bli kanonmat.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-16, 02:48

    Du kan ha helt rätt, jag har ju sedan länge förstått och talat om det som händer bakom kulliserna hos den så eniga alliansen vet vi ingenting om?

    Att sedan Reinfeldtarna är helt skrupelfria när det gäller torde det inte stå några tvivel om!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    husmark kommer bli kanonmat. Empty Suck...

    Inlägg  Secrist 2009-12-16, 07:43

    Så fort någon skriver något nedlåtande om alliansen så självklart är martin där och hejar på oavsett hur fjantigt det är. Rolling Eyes
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    husmark kommer bli kanonmat. Empty Sv: husmark kommer bli kanonmat.

    Inlägg  theward 2009-12-16, 09:13

    Secrist skrev:Så fort någon skriver något nedlåtande om alliansen så självklart är martin där och hejar på oavsett hur fjantigt det är. Rolling Eyes

    Så du tycker Husmark är en bra o kunning politiker?

    Du måste isåfall vara en av ytterst få som tycker så.....
    Enigmas teori låter högst trolig, om man ser det från Husmarksperspetiv iaf
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    husmark kommer bli kanonmat. Empty Bra?

    Inlägg  Secrist 2009-12-16, 10:17

    Så du tycker Husmark är en bra o kunning politiker?

    Hade frågan bara handlat om det så hade vi ju kunnat diskutera det men eftersom allt dras bortom alla rimliga gränser och scenarion målas upp som om det var fakta trots att det är rena fantasierna och då tycker jag hela diskussionen blir meningslös.

    Sponsored content


    husmark kommer bli kanonmat. Empty Sv: husmark kommer bli kanonmat.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 19:33