Mytomanen & neofascisten skrev:feta socialfall i mysbrallor på IKEA måste nog fan va det äckligaste som finns!
Fel, folk som bär på och uttalar sådana tankar är snäppet äckligare. Alltid.
Mytomanen & neofascisten skrev:feta socialfall i mysbrallor på IKEA måste nog fan va det äckligaste som finns!
formsvackan skrev:Amatörpsykologen Svackan tror mera på hemoröjder och ett självhävdelsebehov som övergått i mytomani med en släng av SchizofreniRedCloud skrev:Wiki:
Delirium tremens (latin delirus, förryckt, urspårad och tremo, "darra") är en komplikation till i första hand alkoholberoende eller alkoholism och klassificeras som ett alkoholbetingat psykotiskt syndrom.
Delirium tremens kan uppträda 24 till 72 timmar efter ett avbrott i en längre tids dagligt missbruk av alkohol. Det kan även uppkomma vid överdos av tricykliska antidepressiva och är i såfall livshotande.
Initialt ses abstinenssymtom som tremor (skakningar speciellt i händerna), irritabilitet, sömnlöshet och kräkningar. Därefter kan allvarligare symtom uppträda, som epilepsianfall, plockighet, vanföreställningar, stark oro och konfusion samt samt syn-, hörsel-, lukt- och känselhallucinationer. Temperatur, blodtryck och pulsfrekvens är påtagligt förhöjda.
En folklig förvrängning av delirium tremens är dille, som dock även kan användas i överförd bemärkelse med en mildare innebörd än alkoholism – exempelvis om någon påstådd vanföreställning, som inte alls behöver vara sjukligt betingad, eller om utpräglat intresse för något av vad slag som helst.
F.ö. en mäniska som hatar andra människor för att deras kroppsform inte överenstämmer med S-E-Ls ideal är farliga människor. Deras åsikter ligger nära ren fascism.
Hoppas verkligen att du inte överför din förvirrade människosyn till dina stackars barn.
Av någon konstig anledning tror jag det ocksåRegndrottning skrev:Är det bara jag som tycker det är något märkligt att en välbärgad man som bor i djursholm, (enligt egen utsago), gör sina inköp på något så pöbelt som Ikea? Och på en arbetsdag?....
Och vem går ut och handlar iklädd i mysbyxor? Inga som jag har sett iaf.... Mysbyxor är sådant man har på sig hemma när man vill vara bekväm och mysa, därav namnet....
Jag skulle kunna tro att s-e-l är en lögnare...
RedCloud skrev:Jag skulle kunna tro att s-e-l är en lögnare...
Ett för snällt epitet i mitt tycke.....
Regndrottning skrev:Är det bara jag som tycker det är något märkligt att en välbärgad man som bor i djursholm, (enligt egen utsago), gör sina inköp på något så pöbelt som Ikea? Och på en arbetsdag?....
Och vem går ut och handlar iklädd i mysbyxor? Inga som jag har sett iaf.... Mysbyxor är sådant man har på sig hemma när man vill vara bekväm och mysa, därav namnet....
Sossar-e-lata skrev:att ALLA tar emot svrta pengar i Sverige om de får chansen! ALLA!!! skattetrycket på 78% på allt över 328.000:- är ju sjukt!! staten gör det så därför att de inte vill att man ska tjäna mer.....
Regndrottning skrev:Är det bara jag som tycker det är något märkligt att en välbärgad man som bor i djursholm, (enligt egen utsago), gör sina inköp på något så pöbelt som Ikea? Och på en arbetsdag?....
Sossar-e-lata skrev:äckliga tjejer, kvinnor & kärringar, de handlade som det bran o chipsarslet på dom!!! och hur fan kan det va fullt av dessa äckel mitt på dagen! jobba verkar de inte kunna stava till! åk till IKEA 12.00 en vardag så får ni se vart skattepengarna går och hur "hårt" det är att leva på bidrag i Sverige!! feta socialfall i mysbrallor på IKEA måste nog fan va det äckligaste som finns!
råttan. skrev:Sossar-e-lata skrev:äckliga tjejer, kvinnor & kärringar, de handlade som det bran o chipsarslet på dom!!! och hur fan kan det va fullt av dessa äckel mitt på dagen! jobba verkar de inte kunna stava till! åk till IKEA 12.00 en vardag så får ni se vart skattepengarna går och hur "hårt" det är att leva på bidrag i Sverige!! feta socialfall i mysbrallor på IKEA måste nog fan va det äckligaste som finns!
Jag gillar inte ditt sätt att se ner på människor som av sosseriet tvingats in i bidragsberoende. Men jag kan inte hjälpa att jag också noterar hur pass många bidragslyftare som frekventerar våra shoppingcenter.
Vi får tänka på att de är SÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUUKAAAAA. Hur ska de orka både shoppa och arbeta?
råttan. skrev:Visst finns det en del såna jobb rd. Men man känner igen bidragslyftare i grupp.
råttan. skrev:Sossar-e-lata skrev:äckliga tjejer, kvinnor & kärringar, de handlade som det bran o chipsarslet på dom!!! och hur fan kan det va fullt av dessa äckel mitt på dagen! jobba verkar de inte kunna stava till! åk till IKEA 12.00 en vardag så får ni se vart skattepengarna går och hur "hårt" det är att leva på bidrag i Sverige!! feta socialfall i mysbrallor på IKEA måste nog fan va det äckligaste som finns!
Jag gillar inte ditt sätt att se ner på människor som av sosseriet tvingats in i bidragsberoende. Men jag kan inte hjälpa att jag också noterar hur pass många bidragslyftare som frekventerar våra shoppingcenter.
Vi får tänka på att de är SÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUUKAAAAA. Hur ska de orka både shoppa och arbeta?
råttan. skrev:Skrev inte att jag känner igen enskilda individer. Men det är lätt att se dem när de kommer i stora grupper.
råttan. skrev:bla bla bla...
...den sjuke kan göra allt utom att jobba...bla bla bla
theward skrev:råttan. skrev:bla bla bla...
som vanligt fattar du inte ett skit och kan aldrig bemöta något på ett sund och konstruktivt sätt.
Detta gör dig till en idiot..varken mer eller mindre...
Så om det inte var invandrare du tänkte på som kom i grupp..
vilka var det då???
gissar att du som vanligt hamnat i ett hörn...
precis som du/ni alltid gör
Regndrottning skrev:theward skrev:råttan. skrev:bla bla bla...
som vanligt fattar du inte ett skit och kan aldrig bemöta något på ett sund och konstruktivt sätt.
Detta gör dig till en idiot..varken mer eller mindre...
Så om det inte var invandrare du tänkte på som kom i grupp..
vilka var det då???
gissar att du som vanligt hamnat i ett hörn...
precis som du/ni alltid gör
Få se... Hur klär sig svenskar? Vanligtvis i jeans, oavsett samhällsklass.... Alltså är en jeansklädd individ en sjuk 'bidragstagare' medans den jeansklädda människan bakom är en hederlig arbetare? Skillnaden är?....