Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Trodde aldrig jag skulle se detta

Blåfront

Antal inlägg : 5440

Trodde aldrig jag skulle se detta Empty Trodde aldrig jag skulle se detta

Inlägg  Blåfront 2009-07-21, 07:32

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Trodde aldrig jag skulle se detta Empty Sv: Trodde aldrig jag skulle se detta

Inlägg  RedCloud 2009-07-21, 07:57

Va, har du börjat göra rätt för dig BrunFront ?
    Det var på tiden.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-21, 09:26

Nu tror ju inte jag att Mr.Bluefront har lust och jobba heltid för att få socbidrag, han vill nog ha lön då?

Frågan är ju varför Landskrona inte ger ungdomarna lön för sitt jobb, det är ju ett bra sätt och sänka kostnaden för kommunens socutbetalningar,

Landskrona är väl ett SD fäste, och tydligen vill man inte betala för att få jobben utförda!

Självklart ska inte unga friska människor leva på soc om det finns jobb, men dom borde väl ha lön då?

Men så har det ju varit här i stan också dom senaste åren, tydligen finns jobbe så länge stan kan få det utfört för socnormen!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:37