Nedan återfinns några utdrag ur GA's senaste alster på detta forum. Vänder man sig mot dessa fantasier och förolämpningar är man en idiot. Det är jag i så fall med glädjeGustavAnder skrev:Foliet kan inte vara riktig klok i huvet, vad får honom att fantisera ihop allt detta skitsnack ?
Det är gött att pissa på sig , det värmer i början men sen blir det kallt.
Är alla bidragsparasiter medvetna om att de spelar roulette med våra barns framtida välfärd, allt för att de inte anser sig behöva bidra, bara lyfta bidrag.
Du tror väl inte på allvar att jag skulle jobba 2 timmar extra om dan för att för några lata bidragstagare skulle kunna leva flottare ?
då tolererades inte folk som bara satt på röven och lyfte bidrag,
Nu gör jag ibland, som flera miljoner andra, vissa prioriteringar.
spyr ut sin galla mot kapitalismen och marknadsekonomin, den som gett dem mat i deras lata magar.
Men det förstår du väl, de har ju röstat på vänstern hela sitt liv, nu vill de ha " betalt" för sitt " arbete", nu vill de ha bidrag resten av livet.
Förbannade idioter, rent ut sagt , är vad ni är !!!
vidlyftiga tal om högre bidrag och livslång sjukpeng och akassa till alla som vill
Ja, var köper du ditt konstiga röka ?
du är bara en i den oändliga raden av vänster med förmodad lobotomi
En STOR fråga, har din nerknarkade hjärna någonsin haft andra supporters än en galen foliehatt
Ibland tror man folket i Sverige fortfarande är en samling obildade lappar som inte har förstånd mer än sin ren...
Skitsnack, din urblåste kommunist , med vetande som en amöba!
Dessa åsikter och denna typ av "debatterande" får andra gärna låta stå oemotsagda. Jag kan inte det, men vet inte om jag behöver be om ursäkt för denna brist.