Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Vercingetorix
råttan.
Dao
Redvictory
ANNA2LINK
9 posters

    Vad tror ni förbättrar människors hälsa?

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad tror ni förbättrar människors hälsa? - Sida 3 Empty Sv: Vad tror ni förbättrar människors hälsa?

    Inlägg  Dao 2009-12-01, 14:29

    "Fast nu verkar ju din åsikt om källkritik mest bestå i att man ska bara tro på det som stämmer överens med det man tror på."

    Gick det så långt att du är beredd att dra ner debattnivån till denna nivå, förstår jag att den är slut...

    Jag var ganska tydlig med vad jag menade med källkritik, men uppenbarligen är det viktigare vad du känner...

    Du ville ha källor för mina påståenden, och det fick du. Ditt "svar" på det var andra källor som du ansåg vara viktigare, plus att nu var det v som var de "dumma"...

    När inte det fungerade, så var det åter JAG som var korkad!!!


    "Dessutom hörde jag Mona i TV förklara att 6-timmars dagen var i dagsläget en icke-fråga."

    Om du läser vad jag skrev, istället för att hitta skäl att ogilla mig, så hade du nog kunnat läsa att även detta kom jag fram till med mina källor! Men nä då... Du ville bli en klonad BH...

    "Att det skulle vara en av de hetaste frågorna i dagsläget verkar lite märkligt med tanke på att jag knappt hört något parti prata om det."

    Det var då för bövelen tur att INGEN har påstått det heller!!!

    Uppenbarligen har du kommit i en nivå där du blir beundrad av BH, men räkna inte med en saklig fortsatta debatt i denna nivån med mig...

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:24