Hittills i år har 2.5000 asylsökande fått arbetstillsånd jämfört med 16.700 förra året
Härligt vi har råd att ta hit tiotusentals arbetslösa asylsökande ialla fall!
Hittills i år har 2.5000 asylsökande fått arbetstillsånd jämfört med 16.700 förra året
Vad har detta med sjukförsäkringen att göra ?Blåfront skrev:Hittills i år har 2.5000 asylsökande fått arbetstillsånd jämfört med 16.700 förra året
Blåfront skrev:Hittills i år har 2.5000 asylsökande fått arbetstillsånd jämfört med 16.700 förra året
Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
Blåfront skrev:formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
En grupp får kosta den andra inte
Enligt forumhögern innebär de påbörjade förändringarna att ett antal miljarder satsas på att förbättra för de sjuka, vilket inte stämmer med det du skriver. Vem ljuger ?Blåfront skrev:formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
theward skrev:Blåfront skrev:formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
ok, vi säger at det stämmer.
Vems fel är det isåfall?
Joo, det är makthavarnas fel till 100%
Så varför ägnar du inte tiden åt att spy på dem, istället på invandrarna?
Om det nu är fel, hur kan det vara hans ?blueheaven skrev:theward skrev:Blåfront skrev:formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden
ok, vi säger at det stämmer.
Vems fel är det isåfall?
Joo, det är makthavarnas fel till 100%
Så varför ägnar du inte tiden åt att spy på dem, istället på invandrarna?
Nej det är ditt fel som har tillåtet det att bli på det viset!
Blåfront skrev:formsvackan skrev:Jag förstår fortfarande inte vad det har med sjukförsäkringen att göra. Gör du ?Blåfront skrev:Och vi har råd att hysa 2000kr per dygn per flyktingbarn eller 60.000 kr i månaden