Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
Dao
Blåfront
6 posters

Nya bråk och bränder i Rosengård

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Nya bråk och bränder i Rosengård - Sida 2 Empty Sv: Nya bråk och bränder i Rosengård

Inlägg  blueheaven 2009-11-23, 14:11

martin7lindgren skrev:Nej,när har jag sagt att hemlösa utnyttjar varandra?
    Förstår att det är ditt önsketänkande, Hemlösa ställer på varandra, alltid, det är en annan sak!

Hur skulle det vara möjligt av någon med himmlen som tak att utnyttja andra som inte heller har mer?

Sen är det ju så,att en hemlös som väljer sofflocket är snart en död hemlös!

Jag mamsem och frugan hjälper varandra och hemlösa hjälper varandra.

Eller var det, jag utnyttjar mamsen och frugan och följden av det resonemanget skulle då vara att hemlösa utnyttjar varandra, hur skall du ha det? Laughing
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Nya bråk och bränder i Rosengård - Sida 2 Empty Sv: Nya bråk och bränder i Rosengård

Inlägg  Blåfront 2009-11-23, 14:28

När ska Lena Sundström, Aftonbladet och övriga media skriva om HATET I ROSENGÅRD då?

Skillnad på enorma bränder i Rosengård och en liten jävla lövhög i Vellinge!
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-23, 14:45

Blåfront skrev:
    Dao skrev:
    Blåfront skrev:http://www.skd.se/article/20091123/MALMO/911239999/1057/*/stor-polisinsats-efter-stenkastning-mot-buss

– Det var ungdomar som kastade sten mot en stadsbuss och mot polispatrull. Sedan satte man också eld på en container och tre släpvagnar på Ramels väg, säger vakthavande polisbefäl Lars Karsten.
    Ungdomarna var maskerade.
    SOS Alarm uppger att man fick larm om att däck på ett släp brann klockan 00.25.

GRATTIS till lyckad integration

Du har ju fått som du vill, så jag förstår att du är glad...

Det är inte jag...

Den som fått som ni vill är ju ni!

Ni nonchalerar ju problemet

Ni vägrar debattera om problemet

Ni vill SPRIDA dessa problem till andra kommuner som Vellinge!

Då vi debatterar med dig, får vi bara reda på att vi är "dumma" sm inte sett din "sanning"! Jag försökte debattera ed dig i början, men fann det omöjligt för att DU inte ville debattera. Dina ständiga upprepningar av infallsvinklar som vi redan diskuterat är smått irriterande. Och finner du att du blivt utmanövrerad i tråden - startar du bara en ny, med samma innehåll!

Vem som helst tröttnar då till slut!!!

Och ingen mörkar någonting här! Du omöjliggör en saklig debatt, därför blir det inte mycket till sådant på forumet. Men i alla politiska kretsar diskuteras problemet och så har de gjort sedan 70-talet, minst!

Men politikerna är en sak, allmänheten en annan. Politikerna kan inte komma åt smygrasismen i landet. Det är en uppgift för skolan, men skolans resurser har minskat betydligt...
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-23, 14:48

Blåfront skrev:När ska Lena Sundström, Aftonbladet och övriga media skriva om HATET I ROSENGÅRD då?

Skillnad på enorma bränder i Rosengård och en liten jävla lövhög i Vellinge!

Det skrivs det om varje gång det sker upplopp, tycker jag...

Problemet för dig är nog mer att de försöker analysera hatets orsaker!

Sådana saker gillar inte du, uppenbarligen...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 09:55