Varför skapar ni avundsjuka?
Varför är inte alla likas värda?
Avund är något som växer inom dig. Det kan inte skapas av andra.Blåfront skrev:Varför skapar ni avundsjuka?
foliesvackan skrev:Avund är något som växer inom dig. Det kan inte skapas av andra.Blåfront skrev:Varför skapar ni avundsjuka?
Om man ska politisera avundsjukan är det f.n. högern som nått vissa framgångar med hjälp av denna taktik. Man har lyckats få löntagare att se bort från arbetsköparna och istället se de svaga grupperna i samhället som sina ekonomiska fiender.blueheaven skrev:foliesvackan skrev:Avund är något som växer inom dig. Det kan inte skapas av andra.Blåfront skrev:Varför skapar ni avundsjuka?
Vänstern lever på att skapa avundsjuka!
martin7lindgren skrev:Det är ju fantastiskt, Lillfronten har gjort en piruett, helt plötsligt är alla flyktinbarnen lika mycket värda som han själv?
Vad har hänt, har Lillfront blivit utesluten ur partiet?
martin7lindgren skrev:Suck...! Mr.Kronblom/Blue, grabben som inte vill jobba, blåser och tutar med trumpeten igen!
BF, det är du själv som skapat din avundsjuka. Det går inte att skylla på andra.Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Det är ju fantastiskt, Lillfronten har gjort en piruett, helt plötsligt är alla flyktinbarnen lika mycket värda som han själv?
Ni har 2 svar när jag konfronterar
1. Ställa svaga grupper mot varandra
2. Avundsjuka när den ena gruppen får mer än den andra
3. Varför skapar ni avundsjuka?
foliesvackan skrev:BF, det är du själv som skapat din avundsjuka. Det går inte att skylla på andra.Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Det är ju fantastiskt, Lillfronten har gjort en piruett, helt plötsligt är alla flyktinbarnen lika mycket värda som han själv?
Blåfront skrev:foliesvackan skrev:BF, det är du själv som skapat din avundsjuka. Det går inte att skylla på andra.Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Det är ju fantastiskt, Lillfronten har gjort en piruett, helt plötsligt är alla flyktinbarnen lika mycket värda som han själv?
Det går inte att skylla på andra?
Som irakiska flyktinga får dyra tomma stora lägenheter som hundratals står i bostadskö för och många inte ens har råd?
Att svenska äldre som byggt upp eran välfärd är inte lika mycket värd som äldre invandrare
Att flyktingbarn får kosta 60.000kr per månad när man skär ner på annat som drabbar svenska barn
Den som skapar avundsjuka är ni, MEDVETET pga er jävla solidaritet!
Rasistäcklet skrev:Ni har 2 svar när jag konfronterar
foliesvackan skrev:Om man ska politisera avundsjukan är det f.n. högern som nått vissa framgångar med hjälp av denna taktik. Man har lyckats få löntagare att se bort från arbetsköparna och istället se de svaga grupperna i samhället som sina ekonomiska fiender.blueheaven skrev:foliesvackan skrev:Avund är något som växer inom dig. Det kan inte skapas av andra.Blåfront skrev:Varför skapar ni avundsjuka?
Vänstern lever på att skapa avundsjuka!
Det är orättvist att de som har minst ändå har så mycket !
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Ni har 2 svar när jag konfronterar
Jag får det till tre.....
martin7lindgren skrev:Nämn en enda flykting som fått gå före alla andra i bostadsköerna runt om i sverige?
Ett enda namn där en flykting kommit till sverige och gått före alla andra köande och fått en egen lägenhet?
Det kan du inte Lillfronten,du snackar så mycket rappakalja så du förtjänar en hård dask i baken och en örfil också?
Nu snackar inte jag om ett transitboende/tak över huvudet, vem har fått gå före, upp till bevis över dina sjuka, falska, lögnaktiga påståenden helt gripna i luften utan någon som helst verklighetsförankring!
UPP TILL BEVIS NU LILLFRONT?