Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
captaincodd
Dao
lazy
Susz X
8 posters

Goldstone vill se rättsliga följder..

Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Goldstone vill se rättsliga följder.. Empty Goldstone vill se rättsliga följder..

Inlägg  Susz X 2009-11-15, 01:44

..på överreppen krigsbrotten och brotten mot mänskligheten i konflikten mellan Israel/Palestina..
    Och påpekar att det spelar inte nån roll om brottslingarna/ mördarna/ våldtäktsmännen/ torterarna flyr från Israel..
    Som vanligt använder dessa apartheidnazister / brottslingar en religions tidiare utsatthet
    och ropar: "judehatare" till Goldstone vilken tar det med ro- och anser det enbart vara löjjeväckande..

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6123529.ab

Goldstone har mångas stöd- så även mitt!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Goldstone vill se rättsliga följder.. Empty Sv: Goldstone vill se rättsliga följder..

Inlägg  lazy 2009-11-15, 01:47

Sorry Susz X, Richard Goldstone grät över att ingen hade tagit upp hans
    kritik mot Hamas, har du missat det?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Goldstone vill se rättsliga följder.. Empty Sv: Goldstone vill se rättsliga följder..

Inlägg  Dao 2009-11-15, 02:22

Ja, sakliga och objektiva bedömningar av Usrael gillas ju inte av högern...

Tyvärr klantade sig USA:s senat här också:

http://www.zmag.org/znet/viewArticle/23120

Kom sedan inte och säg att NI står på den "goda" sidan i konflikten!!!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-11-15, 02:39

Jag står helt klart på den objektiva sidan. Wink

https://www.youtube.com/watch?v=6cyvu84hxoE&feature=related
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-15, 02:43

lazy skrev:Jag står helt klart på den objektiva sidan. Wink

https://www.youtube.com/watch?v=6cyvu84hxoE&feature=related

Ja just det...

Dina källor igen...

Youtube...

Jaja... Du tar väl det du kan få tag på, gissar jag...
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-11-15, 02:57

Jag känner Noam Shalit med familj irl så jag är väldigt tacksam över
    att det har kommit ut på youtube vilket Dao inte tycker att det är.
    captaincodd
    captaincodd

Antal inlägg : 904

Goldstone vill se rättsliga följder.. Empty JAg tror

Inlägg  captaincodd 2009-11-15, 16:20

att Lazy menar sidan med teleobjektiv på gevären så man ser riktigt bra på långt håll vilka som ska skjutas.Att sen objektiven är svenska gör honom nog lite stolt tillochmed No
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-15, 17:09

lazy skrev:Jag känner Noam Shalit med familj irl så jag är väldigt tacksam över
    att det har kommit ut på youtube vilket Dao inte tycker att det är.

Varför skulle jag ha något emot att de "har kommit ut" på youtube?

Varför kan du inte argumentera ärligt, Lazy???
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-11-20, 07:43

Världen kommer inte till rätta med israels brottsliga agerandet
    på det internationella planet. Lögnarna och mördarna i Telaviv
    väntar just nu på att världen skall sluta hoppas att förhandlingar
    skall starta. Det går inte att "be" skurkstaten komma till förjand--
    lingsbordet. Mordarna och lögnarna i Telaviv bara hånler åt
    världssamfundet medan allt får pågå som förut. Därför är det nu dags att skrämma skiten ur det orättfärdiga och olagliga USA-protektoratet israel genom att sjösätta idén om en (1) stat. Enstatslösningen!
    Inom en enad stat skall kriigsförbrytarna och rasisterna ställas inför skranket och äntligen straffas för sina grova brott mot mänskligheten.

http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=sv&js=n&u=http%3A%2F%2Flurkmore.ru%2FZOG&sl=ro&tl=sv&history_state0=http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=sv&js=n&u=http%3A%2F%2Flurkmore.ru%2FZOG&sl=ro&tl=sv&history_state0=
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-11-20, 21:15

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-11-20, 22:57

Infra Today at 5:43 am
    Därför är det nu dags att skrämma
    skiten ur det orättfärdiga och olagliga USA-protektoratet israel genom att sjösätta idén om en (1) stat. Enstatslösningen!
    Inom en enad stat skall kriigsförbrytarna och rasisterna ställas inför skranket och äntligen straffas för sina grova brott mot mänskligheten.

Men Infra, det finns ju redan en "enstatslösning" enligt dej, Israel!
    Carl Bildt uttalade för några dagar sedan det bästa jag hört på länge
    nämligen: Det måste finnas en stat innan vi kan erkänna den.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-21, 00:15

Det är FOLKET som drabbas, inte "staten"!

Man kan fördömma Israels övervåld oavsett om det finns en palestinsk stat eller inte...

Och en fri stat kan inte bildas under ockupation...

DEt Bildt håller på med är bara undanflykter...
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-11-21, 00:39

Dao skrev:Det är FOLKET som drabbas, inte "staten"!

Man kan fördömma Israels övervåld oavsett om det finns en palestinsk stat eller inte...

Vilken ockupation? Menar du att du kan beskriva staten Palestina före 1948?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-21, 01:44

lazy skrev:

Ockupation av ett FOLK!!! Dina bortförklaringar för terrorn är ointressanta!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-21, 03:07

citat:
    "Men Infra, det finns ju redan en "enstatslösning" enligt dej, Israel!
    Carl Bildt uttalade för några dagar sedan det bästa jag hört på länge
    nämligen: Det måste finnas en stat innan vi kan erkänna den."

Lazy din lille extrema jahud ! varför är du så jävla envis att utplåna ursprungsbefolkning ? Är det enbart för att dem är icke guds utvalda folket ??

Har infra uttalat sig om en statslösning som kallas för "Fake" Israel ??

Vem fan är Bildt?? ... så mycket jag har förstått är han inte så populär här i Sverige , det ända den moderata politiker som han tänker är på Ryska gasledningen som en del av denna finns i Tjetjen händer...

citat:

"Det måste finnas en stat innan vi kan erkänna den."

Inte Jahuds äckliga koncentrationsläger i alla fall... där finns enbart en land och det kallas "PALESTINA" allt annat är bara bajseri
    och problem som vi har idag ....

Hälsa din pappa och mamma jahud och försök att förklara för dem att dem skall inte stoppa sitt näsa där denna har ingen plats för ...

På snacket om Shalit familjen som du känner , meddela de från min sida att dem skall vara jävligt glada att Shalom -Shahhahahlit var icke fångad från mig personligen .... Denna äckliga IDF - barn mördare skulle vara död för länge sen !!! .... Om det skulle vara enligt mina regel! .

Med andra ord skall du vara glad att motståndsrörelse såsom Hamas är snälla och fortfarande håller han i livet

MVH
    //KTR
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-11-21, 12:41

Dao skrev:
    lazy skrev:

Ointressant, det verkar ju inte så på dig eftersom du hänger här och ältar samma saker om och om igen? lol!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-21, 14:43

blueheaven skrev:
    Dao skrev:
    lazy skrev:

Ointressant, det verkar ju inte så på dig eftersom du hänger här och ältar samma saker om och om igen? lol!

Jag ältar åtminstone någonting, men vad gör DU här???

Jag kommer aldrig att sluta kämpa för demokrati, jämställdhet, mänskliga rättigheter och folkrätt i världen - oavsett hur mycket du ogillar at jag gör detta!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-11-21, 14:55

Dao skrev:
    blueheaven skrev:
    Dao skrev:
    lazy skrev:

Jag ältar åtminstone någonting, men vad gör DU här???

Jag kommer aldrig att sluta kämpa för demokrati, jämställdhet, mänskliga rättigheter och folkrätt i världen - oavsett hur mycket du ogillar at jag gör detta!

QUE? lol!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-21, 15:14

Och trots dina lama försök till mobbing, BH!

Jag bara förstår, när du klantar dig på detta sättet, att jag är rätt ute... Argument kanske skulle funka mot mig - men det har du inte testat än, hotlipps...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-16, 03:57

Här kallas visst Goldstone saklig och objektiv av dårvänstern, men hur står det till idag när han ändrat ståndpunkt efter ett sunt och moget eftertänk?

Vad säger du infra, antisemiten?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-16, 21:58

RedMentalCase skrev:Här kallas visst Goldstone saklig och objektiv av dårvänstern, men hur står det till idag när han ändrat ståndpunkt efter ett sunt och moget eftertänk?

Vad säger du infra, antisemiten?

Vad bra, islamofoben. Trodde aldrig du skulle fråga.

Jag gick in här för att kommentera Goldstones helomvändning och så serverar du en tråd som passar som hand i handske. Så vänligt . Bock och tack.

Nu börjar det nämligen stå klart. Bakgrunden till Goldstones helomvändning är inte mer hedervärd än vilken som helst kapitulation inför Israels otillständiga påtryckningar. Och här sitter Lazy och du och gottar er åt en helomsvängning som är hur falsk och artificiell som helst. I Lazys fall är det rent hyckleri eftersom hon sannolikt varit medveten om de rätta orsakerna längre än mig. I ditt fall är det som vanligt ren ointelligens och ignorans.

Orsakerna då? Jo! israeliska grupper i Sydafrika har beslutat att stänga av Goldstone att bevista sin sonsons bar Mitzva som inom kort äger rum. Inflytelserika mosaiska intressen har beslutat att stänga honom ute från synagogan där ceremonin äger rum. Ett mycket hårt slag för varje judisk farfar ty en bar Mitzva är stor för varje judisk familj. Genom att byta fot hoppas förmodligen Goldstone att han ska tas till nåder av de förljugna zionisterna.

http://www.haaretz.com/news/report-zionist-group-bans-goldstone-from-grandson-s-bar-mitzvah-1.284324

Så fick vi då förklaringen till slut. Känner du fortfarande samma hånfulla triumf, Redmental?

http://www.jpost.com/JewishWorld/JewishNews/Article.aspx?id=173210

http://www.haaretz.com/news/report-zionist-group-bans-goldstone-from-grandson-s-bar-mitzvah-1.284324

Redmental (med huvet under armen): "......när han ändrat ståndpunkt efter ett sunt och moget eftertänk?"

Man azgarvar arslet av sig Laughing

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-04-17, 00:14

Du är verkligen inte sann Infra! Laughing

Så vad tycker du om den avrättade Vittorio? Det har du undvikit att svara på.

net

Goldstone vill se rättsliga följder.. 2mainj

Förresten så är att gå in på Vittorios sida som att se Infras alla alster här. Wink

https://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.459578205451.240325.290463280451
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-17, 03:37

lazy skrev:Du är verkligen inte sann Infra! Laughing

Så vad tycker du om den avrättade Vittorio? Det har du undvikit att svara på.

net

Goldstone vill se rättsliga följder.. 2mainj

Förresten så är att gå in på Vittorios sida som att se Infras alla alster här. Wink

https://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.459578205451.240325.290463280451

Very Happy Såååååååå......

Man fattade humör då man insåg att antizionisterna hade knäckt gåtan om
    Golstones tvära helomvändning? Nu ska du inte fatta humör inte, Lazy. Det
    går inte att dölja sanningen hur länge som helst, ens för en antizionist.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-17, 11:36

Att infra är en vidrig rasist och antisemit visste vi ju sen innan,
    det är mest för att visa att de som försvarat honom också har en tunna med skit över sig som aldrig går att tvätta bort som jag går på lite.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2011-04-18, 01:00, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-17, 12:27

RedMentalCase skrev:Att infra är en vidrig rasit och antisemit visste vi ju sen innan,
    det är mest för att visa att de som försvarat honom också har en tunna med skit över sig som aldrgig går att tvätta bort som jag går på lite.

Ja. Visst är det rasistiskt att framföra kritik mot terrorstaten israel. Det får ingen göra.

Men du besvarar inte frågan: "Känner du fortfarande samma hånfulla triumf,
    nu, då det läckt ut att Goldstone bytit fot som en eftergift mot de zionister som hotade att utestänga honom från hans sonsons bar Mitzva?

Att närvara vid sin sonsons bar Mitzva är en av de viktigaste tillfällena i en mosaisk farfars liv. Ingen mosaisk farfar skulle frivilligt sätta sig i den situationen. Han frågar sig naturligtvis: "Finns det nåt jag kan göra?" Svaret inställer sig säkert automatiskt: "Blidka zionisterna, genom historierevisionism".

Företrädare för den synagoga som skall hålla ceremonin för Goldstoones sonson, har uttalat sig i bl a i israelisk press och sagt att de tänker stänga ute sitt offer. Ändå får de rabiataste zionisterna i denna spalt allt till att vara "antisemiternas" fel. Vad de senare har för inflytande över vem eller vilka en synagoga i Sydafrika tänker släppa in och inte släppa in, förtäljer inte historien. De gör sig sannerligen löjliga våra välkända israelkramare i spalten.

http://www.businessday.co.za/articles/content.aspx?id=106477

http://www.tikkun.org/article.php/20100423161156636

http://www.haaretz.com/jewish-world/news/goldstone-to-attend-grandson-s-bar-mitzvah-as-zionist-groups-end-feud-1.284783

Vad säger du, Redmental, islamofoben? Känner du fortfarande samma hatiska och hånfulla triumf? (Fy fan vad skadeglad jag blir).

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 07:43