Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Thors
Dao
Susz X
7 posters

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Susz X 2010-02-04, 09:35

    .. lobbyn i Sverige ser jag bl.a Anders Carlberg i Gbg och Jacobowski i Sthlm. Personer som tagit sig rätten att uttala sig i alla svenska judars namn. Jag är också restriktiv avseende negationer om personer som bekänner sig till judendomen. Jag har kamrater som är judar och som tillika är för rättvisa åt Palestinierna. Inom Judendomen finns ett Fredsbudskap. Se länk:

    http://www.jewishvoiceforpeace.org/publish/article_1237.shtml
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Dao 2010-02-04, 12:00

    Ja, många judar har klart tagit ställning för palestinierna, och mot Israels agerande i regionen!

    Tyvärr är de judar som är mest extrema sådana som kommer från smått extremistiska sionistiska familjer från USA. Det är ofta de som blir bosättare. Judarna i Israel är generellt mer ödmjuka vad gäller den mer extrema nationalismen.

    Splittringen i Israel är så stor, att landet behöver en "yttre fiende" för att hålla landet samman, vilket förklarar deras närmast fanatiska ovilja till hållbara fredliga lösningar av konflikten med palestinierna och länderna i regionen!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Thors 2010-02-04, 12:04

    Susz X skrev: .. lobbyn i Sverige ser jag bl.a Anders Carlberg i Gbg och Jacobowski i Sthlm. Personer som tagit sig rätten att uttala sig i alla svenska judars namn. Jag är också restriktiv avseende negationer om personer som bekänner sig till judendomen. Jag har kamrater som är judar och som tillika är för rättvisa åt Palestinierna. Inom Judendomen finns ett Fredsbudskap. Se länk:

    http://www.jewishvoiceforpeace.org/publish/article_1237.shtml

    Nöjd att judar flyr från malmö pga ilmar reepalus politik mot judar i allmänt?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Susz X 2010-02-04, 12:31

    Dao skrev:Ja, många judar har klart tagit ställning för palestinierna, och mot Israels agerande i regionen!

    Tyvärr är de judar som är mest extrema sådana som kommer från smått extremistiska sionistiska familjer från USA. Det är ofta de som blir bosättare. Judarna i Israel är generellt mer ödmjuka vad gäller den mer extrema nationalismen.

    Splittringen i Israel är så stor, att landet behöver en "yttre fiende" för att hålla landet samman, vilket förklarar deras närmast fanatiska ovilja till hållbara fredliga lösningar av konflikten med palestinierna och länderna i regionen!

    Njaa- det är många i USA som reagerar/ agerar FÖR människorna MOT diktaturen i Israel oxå..
    MEN det du skriver Dao- är fullt klart stödjare av diktaturen att bibehålla makten över folket..
    Skulle kunna ana att det finns en marknad med här oxå som är av betydelse..för VISSA personer med makt och mammonkåthet.
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Thors 2010-02-04, 12:38

    Vad är sus syn på muslimska diktaturer och dess förtryck?

    Ok tvinga dig bära burka sus?

    Varför bygger Egyptien hårdare gräns?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Susz X 2010-02-04, 12:39

    Orolig nu Andersen? Ömma tår vi berör förståss...
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Thors 2010-02-04, 12:52

    Thors skrev:Vad är sus syn på muslimska diktaturer och dess förtryck?

    Ok tvinga dig bära burka sus?

    Varför bygger Egyptien hårdare gräns?

    Är det känsliga frågor sus?

    Är du judehatare och gömmer dig bakom islamismen?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Thors 2010-02-04, 12:57

    Detta gör väl dig kåt och upphetsad sus?

    http://alazerius.wordpress.com/2010/01/26/malet-ar-en-islamisk-stat-i-palestina-intervju-med-mashhour-abdel-halim/

    MA: Hela Palestina är en arabisk och islamisk nation. Israel har ingen rätt att existera som stat och vi kommer aldrig att erkänna den. Det är förbjudet enligt islam att ge bort en enda tum av Palestina till de judiska ockupanterna.

    Kommer du snart sus?

    MO: Vad tycker du om det egyptiska murbygget?

    MA: Vi är mycket sorgsna över Mubaraks handlingar. Han vill att Hamas ska ge upp. Vad borde han göra? Han borde öppna Rafahövergången. Hamas kommer inte att ge upp. Det är bara Mubarak som kommer att förlora på sitt svek. Egyptierna är bra människor. De är med oss.


    Ska sus svara om egyptien?

    MO: Vill ni att det befriade Palestina ska bli en islamisk stat?

    MA: Jag har redan sagt det till dig flera gånger. Men jag säger det igen. Ja, vi vill att Palestina blir en islamisk stat. Vad innebär det? Det innebär en rättvis stat för alla medborgare – judar, kristna och muslimer. Iran är en islamisk stat och där har judar det bättre än muslimerna i Israel. Judar har alltid haft det bra under islamiskt styre. Vi har aldrig kastat ut dem, som européerna har gjort.


    Vad tycker sus om en islamisk stat

    Kommer en islamisk stat i palestina minska eller öka förtrycket efter judarna?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Dao 2010-02-04, 16:37

    Nu får du fanemig skärpa dig, Thors!!!

    Vad Susz eventuellt blir "kåt och upphetsad" av - är tamigfan inte inget du skall bekymra din lilla hjärna med!!!

    Varför letar du upp alla extremister och använder dem som källa som om de har tolkningsföreträde???

    Sedan undrar jag vad det är som är konstigt med det du citerar???

    Är det tanken på en jämställd stat för kristna, muslimer och judar som du blir upprörd över???
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  lazy 2010-02-04, 16:50

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Susz X 2010-02-05, 02:05

    Dao skrev:Nu får du fanemig skärpa dig, Thors!!!

    Vad Susz eventuellt blir "kåt och upphetsad" av - är tamigfan inte inget du skall bekymra din lilla hjärna med!!!

    Varför letar du upp alla extremister och använder dem som källa som om de har tolkningsföreträde???

    Sedan undrar jag vad det är som är konstigt med det du citerar???

    Är det tanken på en jämställd stat för kristna, muslimer och judar som du blir upprörd över???
    Tack Dao- det är väl så att detta är rätt spår att visa dessas apartheidrasism på
    - det är väl därför dessa reagerar som de gör..för att försöka tysta du vet..
    Är ju bara ett tecken på att det ska sättas ljuset på just detta..hur de förstör för Israeler/ Palestiniers kamp för mänskliga rättigheter enbart för sin egen vinnings skull...
    Samt at Judendomen innehåller ett fredsbudskap...verkar vara oerhört tabu ..
    för TÄNK om folket skulle se det..
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Dao 2010-02-05, 02:11

    Susz X skrev:
    Dao skrev:Ja, många judar har klart tagit ställning för palestinierna, och mot Israels agerande i regionen!

    Tyvärr är de judar som är mest extrema sådana som kommer från smått extremistiska sionistiska familjer från USA. Det är ofta de som blir bosättare. Judarna i Israel är generellt mer ödmjuka vad gäller den mer extrema nationalismen.

    Splittringen i Israel är så stor, att landet behöver en "yttre fiende" för att hålla landet samman, vilket förklarar deras närmast fanatiska ovilja till hållbara fredliga lösningar av konflikten med palestinierna och länderna i regionen!

    Njaa- det är många i USA som reagerar/ agerar FÖR människorna MOT diktaturen i Israel oxå..
    MEN det du skriver Dao- är fullt klart stödjare av diktaturen att bibehålla makten över folket..
    Skulle kunna ana att det finns en marknad med här oxå som är av betydelse..för VISSA personer med makt och mammonkåthet.

    Oja! Det finns många i USA som är med i den folkliga motståndsrörelsen, och ogillar Israels agerande!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Dao 2010-02-05, 02:13


    Vad är dina ÅSIKTER, Lazy! Jag skiter helt och hållet i youtube!!!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Susz X 2010-02-05, 02:19

    Skit i lazy- maila media i stället vettja.. Rolling Eyes
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  lazy 2010-02-05, 02:36

    Dao skrev:

    Vad är dina ÅSIKTER, Lazy! Jag skiter helt och hållet i youtube!!!

    Eftersom det hela programmet var på hebreiska och arabiska så bestämde jag mig för att inte visa på ngn slags konstlad engelska, vill du se hela programmet Dao?

    http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.mako.co.il/news-channel2/Friday-Newscast/Article-d9e226ca42b7621004.htm&hl=en&langpair=auto%7Cen&tbb=1&ie=UTF-8
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Infra 2010-02-05, 08:29

    Thors skrev:Vad är sus syn på muslimska diktaturer och dess förtryck?

    Ok tvinga dig bära burka sus?

    Varför bygger Egyptien hårdare gräns?

    Men Thor. Du har ju fått lära dig nu att snarare än att de blir påtvingade burka
    så envisas de att själva klä sig i burka i protest mot jeppar av din typ.
    Är du obildbar?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Infra 2010-02-05, 08:36

    Thors skrev:
    Susz X skrev: .. lobbyn i Sverige ser jag bl.a Anders Carlberg i Gbg och Jacobowski i Sthlm. Personer som tagit sig rätten att uttala sig i alla svenska judars namn. Jag är också restriktiv avseende negationer om personer som bekänner sig till judendomen. Jag har kamrater som är judar och som tillika är för rättvisa åt Palestinierna. Inom Judendomen finns ett Fredsbudskap. Se länk:

    http://www.jewishvoiceforpeace.org/publish/article_1237.shtml

    Nöjd att judar flyr från malmö pga ilmar reepalus politik mot judar i allmänt?

    De flyr för att de attackeras bildligt och verbalt. De attackeras för att svenska judar till
    majoriteten är riktiga sionister. Detta visade sig tydligt då majoriteten
    av Svedalas halva promille judar gick ut och demonstrerade till försvar för israels
    folkmord i Gaza för drygt ett år sedan. I artiklar och på alla andra sätt försvarade man
    dessutom sina demonstrationer. Så de har till största delen ställt till detta själva.
    Sedan försvarar jag aldrig våld mot enskillda. Men som förklaring till varför de flyr
    Malmö kan detta duga. Sammantaget mycket skamligt gjort av Svedalas halva
    promille av befolkningen som är judar.

    http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/08/lognerna-kring-israel
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Dao 2010-02-05, 11:26

    lazy skrev:
    Dao skrev:

    Vad är dina ÅSIKTER, Lazy! Jag skiter helt och hållet i youtube!!!

    Eftersom det hela programmet var på hebreiska och arabiska så bestämde jag mig för att inte visa på ngn slags konstlad engelska, vill du se hela programmet Dao?

    http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.mako.co.il/news-channel2/Friday-Newscast/Article-d9e226ca42b7621004.htm&hl=en&langpair=auto%7Cen&tbb=1&ie=UTF-8

    Nej, Lazy! Jag vill inte se youtube alls i en politisk debatt! Jag vill höra dina åsikter, och argumentera mot dina argument - kanske även hålla med dig i vissa fall!

    Jag vill helt enkelt DEBATTERA!!!

    Vad gäller youtube, så om jag skall kolla länkar till något - så vill jag ha det till mer trovärdiga källor. På youtube kan du hitta vad som helst!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Dao 2010-02-05, 11:28

    Ja, Thors verkar ha tagit på sig sin mentala burka - och trvs där så han lär aldrig ta av den! Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Lazys mentala innehåll.

    Inlägg  Infra 2010-02-06, 03:23

    Jag har arkiverat litet av Lazys sionistiska filosofi.
    Hur represerntativt det är för andra mosaiska trosbekännare
    här i landet är svårt att säga. Förmodligen rätt representativt.

    "Det finns ingen "palestinsk" historia.
    Det finns inget "palestinskt" folk- vare sig i fysiskt eller andligt, semifysiskt eller semiandligt tillstånd.
    Det finns inget "palestinskt" alfabet. De är araber och använder sig utav arabiska bokstäver.
    Det finns ingen distinkt "palestinsk" kultur- med undantag av självmordsterrorbarnbomber.
    Det finns ingen "palestinsk" industri.(förutom hat och antisemitism och terror)
    Det finns inget "palestinkt" jordbruk. (och det som finns har sannerligen skapats av etniska israeler/etniska judar)
    Det finns inga "palestinska" traditioner- utom att spränga folk till köttslamsor.

    Lite mer fakta om vad vissa grupper "roat" sej med ist för att bygga
    upp ett land de hade möjlighet till men det kommer väl också ses som
    propaganda."

    Ovan avslöjas de sinnessjuka tankarna hos den sinnessjuka sionismen. Kan man, för skams skull, inte utrota palestinierna i den fysiska världen inför öppen ridå, så kan man alltid utplåna dom mentalt genom att ljuga för sig själv att inget palestinskt existerar.
    Närmare ett önsketänkande om total och slutlig lösning av palestinaproblemet får man leta efter. En sionismm värdig vilken nazist som helst drar sig inte Lazy från att avslöja. Att hon inte håller inne med detta önsketänkande visar Lazys rätta sionistiska karraktär.

    Ful, ful, är Lazy inne i huvudet. Att hon viker det, ut och in, enligt ovan är frånstötande.Det visar att Lazy tänker fascistiskt som en sann sionist. Tack för det hatiska tillkännagivandet, Lazy. Vore intressant att veta vem eller vad som har programmerat din hjärna...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Särtryck

    Inlägg  Infra 2010-02-06, 03:37

    Särtryck ur Lazys tankevärld:

    "...Det finns ingen "palestinsk" industri.(förutom hat och antisemitism och terror)
    Det finns inget "palestinkt" jordbruk. (och det som finns har sannerligen skapats av etniska israeler/etniska judar)..."

    Ganska magstarka påståenden från en sionist som själv bara är allt för medveten
    om att jordbruk saknas för att den israeliska armen har ödelagt åkertegar, olivodlingar och betelfält genom systematiska bombningar med utarmat uran som föstört jorden for generations to come. Eller inhängnat de bördigaste åkerlapparna
    för att intregera dem med de olagliga bosättningarna. Den industri som fanns har ju destruerats på samma sätt samt riktade mord mot de dugligaste hantverkarna samt stopp
    vid gränserna för införsel av allt material och alla varor som behövs vid industriell verksamhet. Kan man bli mer cynisk än mamsell Lazy, så förblindad av irrationellt hat mot landets sanna urinvånare?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Thors 2010-02-06, 13:54

    Judehatarlobbyn ökar judehatet mot judar i Sverige när judehatare gömmer sig bakom palestina
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Susz X 2010-02-06, 14:00

    Infra skrev:Jag har arkiverat litet av Lazys sionistiska filosofi.
    Hur represerntativt det är för andra mosaiska trosbekännare
    här i landet är svårt att säga. Förmodligen rätt representativt.

    "Det finns ingen "palestinsk" historia.
    Det finns inget "palestinskt" folk- vare sig i fysiskt eller andligt, semifysiskt eller semiandligt tillstånd.
    Det finns inget "palestinskt" alfabet. De är araber och använder sig utav arabiska bokstäver.
    Det finns ingen distinkt "palestinsk" kultur- med undantag av självmordsterrorbarnbomber.
    Det finns ingen "palestinsk" industri.(förutom hat och antisemitism och terror)
    Det finns inget "palestinkt" jordbruk. (och det som finns har sannerligen skapats av etniska israeler/etniska judar)
    Det finns inga "palestinska" traditioner- utom att spränga folk till köttslamsor.

    Lite mer fakta om vad vissa grupper "roat" sej med ist för att bygga
    upp ett land de hade möjlighet till men det kommer väl också ses som
    propaganda."

    Ovan avslöjas de sinnessjuka tankarna hos den sinnessjuka sionismen. Kan man, för skams skull, inte utrota palestinierna i den fysiska världen inför öppen ridå, så kan man alltid utplåna dom mentalt genom att ljuga för sig själv att inget palestinskt existerar.
    Närmare ett önsketänkande om total och slutlig lösning av palestinaproblemet får man leta efter. En sionismm värdig vilken nazist som helst drar sig inte Lazy från att avslöja. Att hon inte håller inne med detta önsketänkande visar Lazys rätta sionistiska karraktär.

    Ful, ful, är Lazy inne i huvudet. Att hon viker det, ut och in, enligt ovan är frånstötande.Det visar att Lazy tänker fascistiskt som en sann sionist. Tack för det hatiska tillkännagivandet, Lazy. Vore intressant att veta vem eller vad som har programmerat din hjärna...

    Det finns ondska . Bara att konstatera Infra. Det är inte Lazys hjärna som prorammerats- det är hon som hjärntvättar andra..
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  lazy 2010-02-06, 19:22

    Want A Muslim Partner?
    Find Your Ideal Match For Marriage Or Friendship. View Pics & Profiles

    Från annons ovan, säger väl det mesta om vart den här tråden tagit
    vägen. Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  lazy 2010-02-06, 19:24

    Meet Muslim Women
    1 Million+ Muslims for Marriage. Find Your Perfect Match. Join Free.
    www.Muslima.com

    Oj, det fanns fler. Very Happy

    Sponsored content


    Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier. Empty Sv: Apartheidlobbyn i vårt land förstör för Israeler/ Palestinier.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:27