Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
KickTheRasist
Susz X
råttan.
Kakmonstret
blueheaven
x-medborgare
theward
bing
MartinLindgren
RedCloud
SilverSurfer
Sossar-e-lata
16 posters

    Redcloud & Martin

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  SiP 2009-04-01, 14:23

    Susz X skrev:
    råttan skrev:Mobbing är en rätt så allvarlig sak. Detta forum är mest ett skämt, långt ifrån mobbing i ordets rätta bemärkelse.

    Så nej, jag mobbar inte martin. Däremot är det så att martin sprider skit och får skit tillbaka. Konstigare än så är det inte.
    Råttan skrev till Martin:
    Dina inlägg antyder viss förvirring, men det kanske är normaltillståndet hos vissa bidragsjägare med röda näsor.

    Skämta och ge igen kan man göra- dock finns det gränser. Att rått förnedra och kalla en människa som är handikappad för det du gör Råttan- är inget annat än mobbing. Det finns gränser. Du har gått över dem.
    Och vi reagerar. Du borde be honom om ursäkt.

    Nicket Bing sitter i din sits oxå- efter att ha läst vad denne skrivit. Fy faan vad ruttet!
    "men du inser väl
    att alternativet att du skulle skriva all den skit du gör utan att ha
    nallat på whiskeyn... ja, skriver du den skiten vid dina sinnens fulla
    bruk så kan ju var och en som läser forumet inse vilken effekt
    hemlöshet har på sinnet"

    Sånt skriver du till en man som lyckats ta sig upp ur helvetet och skapat sig ett liv Bing. Tvi Faan rentut sagt!

    "Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra! av suszx tis mar 24, 2009 11:00 pm"

    Ja det där att passera gränser är väl något som du praktiserar med stor framgång Susz, gillar man inte det den andre skriver...så gasa ihjäl denne..Fy Fan!!!

    För övrigt är väl Martins problem det att han kan inte föra en vettig debatt utan så fort någon har en annan uppfattning så får denne ett skriksvar (stor text)tillbaka, gärna med ett litet personangrepp ang. sin avatar, ta bara nicket Sossar-e-lata, honom kallar han fjolla i sitt första svar till honom...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 14:30

    En sak ska du ha klart för dig Mr. SiP! No
    Att martin skriker aldrig åt någon, kan lova dig att många som känner mig frågar sig hur jag kan ta mina bitar som jag gör!

    Så du kan vara säker på att det krävs en hel hög med Sippar på en gång för att jag ska tappa fattningen!

    Som jag ser det är det du och några handfull av dina forumpolare som alltid kastar första stenen,
    Jag har valt att istället göra vad jag kan för att ni inte också ska få sista ordet!


    Någon djävla ordning får det vara!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  SiP 2009-04-01, 14:44

    martin7lindgren skrev:En sak ska du ha klart för dig Mr. SiP! No = Skrik!!
    Att martin skriker aldrig åt någon, kan lova dig att många som känner mig frågar sig hur jag kan ta mina bitar som jag gör!

    Så du kan vara säker på att det krävs en hel hög med Sippar på en gång för att jag ska tappa fattningen!

    Som jag ser det är det du och några handfull av dina forumpolare som alltid kastar första stenen,
    Jag har valt att istället göra vad jag kan för att ni inte också ska få sista ordet!


    Någon djävla ordning får det vara!=skrik

    kanske dags att lära sig lite om forumhyfs Martin, stor text innebär att man skriker/gapar.

    1. Sen om du kan komma ihåg mer än en vecka bakåt, så var det du som i en tråd skrev "jag tror det tar max tre inlägg att få igång dig" så första stenen kastade du..

    2. Om du sedan kan komma ihåg så långt som tll starten av detta forum så varnade Fredrik mig för att diskutera med dig, jag skrev då att jag inte dömmer någon på omdömmen som andra gör, varvid du tre inlägg senare började att skrika (du kommer ihåg?? stor text) och häckla mig...

    Och jag vidhåller, du kan inte debattera, för när du inte kan motdebatera så övergår du i personangrepp och skrikande!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 14:54

    Inte i mitt fall pysen, en markering och inget annat!
    Förövrigt så använder jag vilka bokstäver och tecken jag vill, har inte du med och göra! No
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  SiP 2009-04-01, 15:03

    martin7lindgren skrev:Inte i mitt fall pysen, en markering och inget annat!
    Förövrigt så använder jag vilka bokstäver och tecken jag vill, har inte du med och göra! No

    Det handlar om forumhyfs, inget som jag bestämmer, det är en skrikmarkering att använda stora bokstäver inget annat...

    Vill man markera gör man texten "ital" eller möjligtvis "bold"..

    B.t.w. Trevligt att se att du kunde svara på ett inlägg utan att skrika Smile
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 15:13

    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Inte i mitt fall pysen, en markering och inget annat!
    Förövrigt så använder jag vilka bokstäver och tecken jag vill, har inte du med och göra! Redcloud & Martin - Sida 3 Kopfschuettel

    Det handlar om forumhyfs, inget som jag bestämmer, det är en skrikmarkering att använda stora bokstäver inget annat...

    Vill man markera gör man texten "ital" eller möjligtvis "bold"..

    B.t.w. Trevligt att se att du kunde svara på ett inlägg utan att skrika Redcloud & Martin - Sida 3 Icon_smile

    Apropå forumhyfs sip- så har du ännu inte förklarat vad du menade med ditt uttryck "den mjuka cellen" ...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  SiP 2009-04-01, 15:26

    Susz X skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Inte i mitt fall pysen, en markering och inget annat!
    Förövrigt så använder jag vilka bokstäver och tecken jag vill, har inte du med och göra! Redcloud & Martin - Sida 3 Kopfschuettel

    Det handlar om forumhyfs, inget som jag bestämmer, det är en skrikmarkering att använda stora bokstäver inget annat...

    Vill man markera gör man texten "ital" eller möjligtvis "bold"..

    B.t.w. Trevligt att se att du kunde svara på ett inlägg utan att skrika Redcloud & Martin - Sida 3 Icon_smile

    Apropå forumhyfs sip- så har du ännu inte förklarat vad du menade med ditt uttryck "den mjuka cellen" ...

    När du svarar på vad du menade med att jag skulle hamna på Kumla..
    Och att du skulle gasa ihjäl oss som insekter..
    Och att du fabricerar historier för att hamna i bättre dager..
    Och att "snor" matrial från andra bloggare, och publicerar dom här som "dina egna texter"..
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 15:30

    Och när man inte kan vuxenmobba Martin så kan man ju alltid forsätta med Suss.
    Schakalhögern förnekar sig inte.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  SiP 2009-04-01, 16:54

    RedCloud skrev:Och när man inte kan vuxenmobba Martin så kan man ju alltid forsätta med Suss.
    Schakalhögern förnekar sig inte.

    Får gärna kalla mig vänstervarg, sen är det väl inte mobbning att vilja att hon anger en källa till ett påstående??
    i så fall mobbas du också rätt ordentligt RC...Och vad tycker du om hennes "dödshot" där hon vill gasa ihjäl menningsmotståndare?? riktiga kommunist/nazzist takter??

    Du är nog hyckleriet personifierad RC...fördömma en del bara för politisk åskådning medans du håller "de dina" om ryggen i alla väder, även om dessa har nazzistisk tänkande angående sina medmänniskor..
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Vad är det här för sjuk tråd?

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-01, 17:35

    Vad är detta för sjuk tråd??? Kan inte högerkramarna försöka att acceptera att inte alla är och tänker som dom???
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 20:09

    De flesta skriver bra inlägg då och då samt försöker ibland debattera. Det är nog bara martin som aldrig lyckas.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 20:53

    Tackar och bugar då Mr. Råtta! No
    Då är ju allt som det ska vara då, för jag gillar ju dig rätt bra också, särskilt tilltagen du använde dig av på AB/forumet!

    Det är bara gratulera både dig och mig!
    Dig Mr. Råtta för du är verkligen en självutnämd och välförtjänt råtta hela du! geek
    Och mig för dina hedrande recensioner, ja jag är nöjd! Very Happy
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Thors 2010-02-24, 19:37

    upp

    Sponsored content


    Redcloud & Martin - Sida 3 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 17:38