Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
KickTheRasist
Susz X
råttan.
Kakmonstret
blueheaven
x-medborgare
theward
bing
MartinLindgren
RedCloud
SilverSurfer
Sossar-e-lata
16 posters

    Redcloud & Martin

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  blueheaven 2009-03-31, 23:44

    theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    Sossar-e-lata skrev:När herr martin jämt och ständigt trakaserar folk så är det ingen som piper, martin är den elakaste på hela forumet, han spyr galla på folk som inte tycker som han så då får han tillbaka, så sluta snyfta för en egopersons skull

    Det är ju inte bara martin ni ger er på, utan erat sk synsätt.
    trycker ner o hetsar mot alla som är sjuka, arbetslösa..you name it

    Bara att ha ditt nick, tyder på ett iq lägre än genomsnittet

    Hur vet du att inte martin är en stor bluff?

    Ännu en SSU-are som får betalt för att skriva insändare i tidningar som skall skapa behov för en socialdemokratisk politik?

    Men då är det lika troligt att de flesta högeranhängare är mufare och ungliberaler som fördriver tiden på med att häckla håna och sprida propaganda

    Men sveavägen 68 har faktiskt ssu-are som sitter och skriver insändare!
    Det var inte så länge sedan dom tog fast en som baktalade Reinfeldt i tidningarna som spårades dit!
    Jag kan säga dig att det är inte det värsta de sysslar med!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  x-medborgare 2009-03-31, 23:48

    Jo då läser både martin och RC men till 90% svarar dom på era idiot tolkningar när dom skriver något så tillsklriver ni dem. Övriga vänster fördomar som de aldrig nämt.
    kan tycka att det skenar iväg ibland men faktum är att jag förstår dem.
    Jag håller inte med verken martin eller RC i allt och det finns trevligt höger folk som går att diskutera med, sedan finns det vissa av arter,
    Misstolka mig inte blir inte ens förbanad tycker bara synd om er som ständigt skriver ner er intelligens och vuxenhet till ett patetiskt mobbande.
    Ha en bra dag barn..
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 00:31

    x:et

    när du påstår att martin till 90% svarar på något (idiot eller ej) så kan du väl ändå inte mena allvar. martin svarar ju aldrig på någonting. Men vänta nu. När martin faktiskt svarar på något så är det alltid ett idiotinlägg det gäller. De enda han förstår verkar det som.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 00:40

    Mr. Råtta! No

    Som sagt, samma tider som ett annat djurnick på AB/forumet, Wink
    Undrar om inte lilla nosen börjar skifta färg nu,?
    Tycker nog att råttan börjar låta rödgrön, geek
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 00:43

    Ännu ett skräpinlägg från martin.
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  bing 2009-04-01, 00:50

    råttan skrev:Ännu ett skräpinlägg från martin.

    ska du konstatera det varje gång han skriver något så har du skaffat dig ett helttidsarbete (fråga: kan någon hitta ett inlägg där martin inte hoppar på andra debattörer utan faktiskt skriver om ämnet?)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 00:57

    Du ylar på du bingbong!
    Ja det är rätt, skam den som ger sig bounce
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 00:59

    Det var värst, har Mr. Råtta sagt så?
    Vov, vov på dig Mr. Råtta! Sleep
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  bing 2009-04-01, 01:08

    ett tips martin i all vänliget, logga inte på forumet när du nallat på whiskeyflaskan - det blir så pinsamt med alla dina plumpa påhopp

    frågan återstår: finns det något inlägg på hela detta forum där martin inte angriper en annan debattör?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 01:10

    Sossar-e-lata skrev:Tänk att vara som herrarna grinsill, bara leva på andra och slöa, och sen bara klaga! man vet inte om man skall skratta eller gråta, eller möjligtvis bli arg, alla som kan skall fan bidra!!!!

    Ärligt talat- du är bara såå pinsam. Var tacksam för att du är frisk- så länge du får vara det... vad vet du alls om dessa människor du förnedrar egentligen? Rena rama usla kärringar är ni juh..Även Bing och Råttan.



    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-01, 01:35, ändrad totalt 2 gånger
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 01:14

    Arbetarna i Stalins arbetsläger uppmanades kanske också att vara glada att de var friska. Inga jämförelser i övrigt.

    bing,

    martin är inte så dum som man kan tro. Han har en hel del gemensamt med en kokosnöt faktiskt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 01:17

    Nu bingbongar du igen, självklart är det min fulla rätt att slå tillbaka! Twisted Evil
    Och när det gäller Whisky, så har jag inga restriktioner, vill jag dricker jag Whisky när jag vill?

    Och du, varför skulle jag sitta mitt i en vardagsnatt och pimpla Whisky Wink
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 01:20

    Dina inlägg antyder viss förvirring, men det kanske är normaltillståndet hos vissa bidragsjägare med röda näsor.
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  bing 2009-04-01, 01:20

    martin7lindgren skrev:Nu bingbongar du igen, självklart är det min fulla rätt att slå tillbaka! Twisted Evil

    nu är det väl så att du startade den här "konflikten" och att det är jag som har rätt att slå tillbaks...





    martin7lindgren skrev:Och du, varför skulle jag sitta mitt i en vardagsnatt och pimpla Whisky Wink

    jadu, det kan ju bara du svara på... men hittils har du ju inte kunnat svara på en enda fråga... så det blir väl inget svar nu heller?

    men du inser väl att alternativet att du skulle skriva all den skit du gör utan att ha nallat på whiskeyn... ja, skriver du den skiten vid dina sinnens fulla bruk så kan ju var och en som läser forumet inse vilken effekt hemlöshet har på sinnet
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 01:21

    Ligger lite i det du säger Mr. Råtta! No

    Håller med dig om att det inte krävs mer än en kokosnöt för att genomskåda dig! No
    Tror du inte att jag vet vem du är, då är du dummare än jag trodde? Sleep
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 01:25

    Jasså, du säger det? No
    Är det jag som startat upp den här antitråden mot mig och Red Cloud? No
    En tråd där du kliver in med allsköns bingbongande? Wink

    Men det krävs mer än så för att få mig i gungning, bounce
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 01:27

    Dina inlägg antyder att du tror det du vill tro. Denna din tro är förmodligen fel såsom allt annat du skriver.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 01:29

    Man kan anta att martin gärna vill tro att jag är jultomten. Helst vill ju martin ha julafton med bidragsregn varje dag. Men verkligheten har kommit ikapp även kommunisterna, dock har de inte insett det själva ännu.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 01:37

    råttan skrev:Dina inlägg antyder viss förvirring, men det kanske är normaltillståndet hos vissa bidragsjägare med röda näsor.

    Vilken vedervärdig avart du är..bra att du visar det så öppet. Är du likadan mot alla med handikapp? Typiskt nazistsvin.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-01, 01:44

    Susz X skrev:
    råttan skrev:Dina inlägg antyder viss förvirring, men det kanske är normaltillståndet hos vissa bidragsjägare med röda näsor.

    Vilken vedervärdig avart du är..bra att du visar det så öppet. Är du likadan mot alla med handikapp? Typiskt nazistsvin.

    Instämmer tills en viss del... men inte nazist men däremot en mobbare detta är hans närmaste beskrivning



    MVH

    //KTR
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 01:52

    KickTheRasist skrev:
    Susz X skrev:
    råttan skrev:Dina inlägg antyder viss förvirring, men det kanske är normaltillståndet hos vissa bidragsjägare med röda näsor.

    Vilken vedervärdig avart du är..bra att du visar det så öppet. Är du likadan mot alla med handikapp? Typiskt nazistsvin.

    Instämmer tills en viss del... men inte nazist men däremot en mobbare detta är hans närmaste beskrivning



    MVH

    //KTR

    Tack för du sade till mig KTR...mobbare är ett mer korrekt uttryck håller med om det. Varför mobbar du Martin Råttan?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  råttan. 2009-04-01, 02:04

    Mobbing är en rätt så allvarlig sak. Detta forum är mest ett skämt, långt ifrån mobbing i ordets rätta bemärkelse.

    Så nej, jag mobbar inte martin. Däremot är det så att martin sprider skit och får skit tillbaka. Konstigare än så är det inte.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Redvictory 2009-04-01, 02:06

    råttan skrev:Mobbing är en rätt så allvarlig sak. Detta forum är mest ett skämt, långt ifrån mobbing i ordets rätta bemärkelse.

    Så nej, jag mobbar inte martin. Däremot är det så att martin sprider skit och får skit tillbaka. Konstigare än så är det inte.

    Jo råttan! Du mobbar martin! sluta upp med detta! sök hjälp istället för bara för att du själv blivit mobbad behöver du inte mobba andra!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 02:13

    råttan skrev:Mobbing är en rätt så allvarlig sak. Detta forum är mest ett skämt, långt ifrån mobbing i ordets rätta bemärkelse.

    Så nej, jag mobbar inte martin. Däremot är det så att martin sprider skit och får skit tillbaka. Konstigare än så är det inte.
    Råttan skrev till Martin:
    Dina inlägg antyder viss förvirring, men det kanske är normaltillståndet hos vissa bidragsjägare med röda näsor.

    Skämta och ge igen kan man göra- dock finns det gränser. Att rått förnedra och kalla en människa som är handikappad för det du gör Råttan- är inget annat än mobbing. Det finns gränser. Du har gått över dem.
    Och vi reagerar. Du borde be honom om ursäkt.

    Nicket Bing sitter i din sits oxå- efter att ha läst vad denne skrivit. Fy faan vad ruttet!
    "men du inser väl
    att alternativet att du skulle skriva all den skit du gör utan att ha
    nallat på whiskeyn... ja, skriver du den skiten vid dina sinnens fulla
    bruk så kan ju var och en som läser forumet inse vilken effekt
    hemlöshet har på sinnet"

    Sånt skriver du till en man som lyckats ta sig upp ur helvetet och skapat sig ett liv Bing. Tvi Faan rentut sagt!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  blueheaven 2009-04-01, 10:24

    Redvictory skrev:
    råttan skrev:Mobbing är en rätt så allvarlig sak. Detta forum är mest ett skämt, långt ifrån mobbing i ordets rätta bemärkelse.

    Så nej, jag mobbar inte martin. Däremot är det så att martin sprider skit och får skit tillbaka. Konstigare än så är det inte.

    Jo råttan! Du mobbar martin! sluta upp med detta! sök hjälp istället för bara för att du själv blivit mobbad behöver du inte mobba andra!

    Men seså ta för bövelen tag i debatten och för upp den på rätt köl då Redloser! pig

    Sponsored content


    Redcloud & Martin - Sida 2 Empty Sv: Redcloud & Martin

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 17:25