Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
theward
formsvackan
MartinLindgren
x-medborgare
RedCloud
Redvictory
Susz X
Sossar-e-lata
12 posters

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-02, 18:02

    Om alla levde och tänkte som er skulle statskassan vara tom, för ni bidrar inte med någonting!!! ni bara kostar.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Susz X 2009-04-02, 18:16

    Sossar-e-lata skrev:Om alla levde och tänkte som er skulle statskassan vara tom, för ni bidrar inte med någonting!!! ni bara kostar.

    Tycker du bär dig illa åt. Vad har du problem med?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Latmaskar

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-02, 18:22

    som är dryga och gnäller, ok medger att Anna2 kanske inte passar in där, sorry, men resten!!! fnys!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Redvictory 2009-04-02, 18:30

    Susz X skrev:
    Sossar-e-lata skrev:Om alla levde och tänkte som er skulle statskassan vara tom, för ni bidrar inte med någonting!!! ni bara kostar.

    Tycker du bär dig illa åt. Vad har du problem med?

    http://www.dax.se/index.php?id=40&tx_ttnews[tt_news]=741&no_cache=1

    Jag tror att den här killen har problem med sin självkänsla! det blir lätt att såna projecerar sin besvikelse att inte ha åstadkommit nåt bra på andra!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Susz X 2009-04-02, 18:43

    Sossar-e-lata skrev:som är dryga och gnäller, ok medger att Anna2 kanske inte passar in där, sorry, men resten!!! fnys!

    Vad gör du själv ? Bara gnäller på vad andra gör och inte gör utifrån din egen monokel? Mår du bättre då?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  RedCloud 2009-04-02, 18:48

    "Om alla levde och tänkte som, [...]"

    Eftersom du inte har en susning om hur vi lever eller tänker så är ju dina patetiska inlägg bara just patetiska.

    "för ni bidrar inte med någonting"


    huruvida de andra på din hatlista bidrar eller inte får de själva svara för, själv arbetar jag 40 timmar i veckan, betalar ca 33% skatt på min lön. Så vad är ditt problem ? Javisst ja. yngste sonen uppbär studiebidrag. Attans bidragsparasit.


    "ni bara kostar"

    och ?
    Stjäl vi maten på ditt bord ? går du utan kläder ? inget tak över huvudet ?

    ***

    Sådana som S-e-l gör att en socialsistisk valseger 2010 är ofrånkomlig, barn av Timbro som han är.


    Senast ändrad av RedCloud den 2009-04-02, 18:57, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-02, 18:49

    Ett typiskt aggerande från mycket små människor..
    Nån som sett filmen The Wall Pink Floyd..
    Den mycket elake och auktoritäre läraren i skolan som plågade och spöade barnen i skolan.
    Men som hemma kröp runt väggarna för sin fru..
    känns typen igen..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-02, 18:58

    Det är bara ta fåntratten och skämtet S-e-L för vad det är, No
    Mig har han ju tydligen fått på hjärnan iallafall, tredje antitråden jag dras in i, Wink
    Men vi börjar bli några stycken, många blir starka, men det förstår inte en fåntratt som S-e-L, No

    Han verkar ha fullt upp med sin spegelbild och handen innanför brallan! No
    Men han får nog vara glad att iallafall inte jag är kannibal, No

    För då hade han legat på matbordet med äpplet i truten glaserad och klar för länge sedan! Very Happy


    Säkert tur för mig med, för S-e-L hade nog slutat med en svår matgiftning, Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  RedCloud 2009-04-02, 19:05

    Om S-E-L var vänster och vomerat sådana här plattityder som detta nick gör är jag övertygad om att flera vänsternick skulle reagera, inkl. jag.

    Intressant att forumhögern tiger och samtycker.

    Är deras människosyn verkligen så pass avtrubbad och föruttnad ?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Susz X 2009-04-02, 19:10

    x-medborgare skrev:Ett typiskt aggerande från mycket små människor..
    Nån som sett filmen The Wall Pink Floyd..
    Den mycket elake och auktoritäre läraren i skolan som plågade och spöade barnen i skolan.
    Men som hemma kröp runt väggarna för sin fru..
    känns typen igen..

    Japp- eller tvärtom..en djävul inom hemmets stängda dörrar och smilig omtyckt officiellt..
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Susz X 2009-04-02, 19:14

    Ärligt SeL- har du det svårt på nåt sätt? Berätta det i stället för att förlöjliga andra- är det det du vill verkligen? Att göra andra illa?
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-02, 19:15

    Man lär sig mycket om människors självförtroende karaktär bara genom att läsa deras inlägg.
    Det är inte svårt att se villka som trygga i sig själva och står med båda fötterna på jorden
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  formsvackan 2009-04-02, 19:15

    RedCloud skrev:Om S-E-L var vänster och vomerat sådana här plattityder som detta nick gör är jag övertygad om att flera vänsternick skulle reagera, inkl. jag.

    Intressant att forumhögern tiger och samtycker.

    Är deras människosyn verkligen så pass avtrubbad och föruttnad ?

    Behöver du verkligen ett svar på den frågan ?
    .
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Kan ju bero på att

    Inlägg  theward 2009-04-02, 19:17

    RedCloud skrev:Om S-E-L var vänster och vomerat sådana här plattityder som detta nick gör är jag övertygad om att flera vänsternick skulle reagera, inkl. jag.

    Intressant att forumhögern tiger och samtycker.

    Är deras människosyn verkligen så pass avtrubbad och föruttnad ?

    det troligtvis är "inavel" inom högernicken
    Tjafsa och säga åt sig själv verkar onödigt krångligt Wink

    Resterande högernick orkar, alternativt bryr sig inte öht

    Fast visst vore tillsägelser på plats..

    Vet iaf en som sagt ifrån mellan varven...tack SIP Smile
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-02, 22:11

    s-e-l....

    Vilket pucko!

    Sällan man ser något så enögt och genuint korkad!


    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-02, 22:19

    S-e-L, kan nog inte ha det så lätt, allt ska han klara med ena handen, för den andra är upptagen, No
    En sann självpåtalad fähund, brakego, totalt av banan, No
    Helt enkelt en otrevlig typ? No
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  bing 2009-04-02, 22:30

    martin7lindgren skrev:En sann självpåtalad fähund, brakego, totalt av banan, No
    Helt enkelt en otrevlig typ? No

    jag antar att det är därför du skriver så mycket om honom... lika barn leka bäst heter det ju - och det du skrev ovan låter precis som en beskivning av dig
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-02, 22:45

    jasså, du är ute och "BingBongar" en stund på kvällskvisten, No
    Men jag förstår att du står bakom allt som är trams, No
    Man skulle kunna säga att "BingBong" är en tramsare! Wink

    Men för kännedom så vill jag påpeka att det är svårt att låta din polare S-e-L stå oemotsagd, då han med den den här tråden startat,3trådar där jag dras in, men jag förstår att "BingBong" anser att det är mitt fel! Very Happy

    Men "BingBonga" på du, hur mycket du vill, inte gör det mig något, No
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  blueheaven 2009-04-02, 23:51

    Gillar den late sossens inlägg allt mer, här är ju inget annat än the muppet show! monkey
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-03, 00:59

    Grattulerar Mr. Blueheaven! No
    Säger du att handikappade pensionärer är lata så måste det ju vara så,
    Du har ju påtalat att du alltid har rätt, eller hur?

    Har du fått det från mamma och pappa?
    I så fall får du väl hälsa dom att dom har fått en jättetrevlig son eller dotter, vad nu är för något? No

    Du kommer säkert nå högt på fåntrattarnas himmel! geek
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-03, 08:27

    S-e-L, som anser sig vara en sån höjdargubbe alla kategorier, tycks trots det ha rätt svårt att fatta lägget!
    Varför han inte skonar forumet med sina antihat trådar och går in på GAPA & SKRIK tråden och sparkar och slår istället är en gåta? No

    För det kan ju inte bero på att S-e-L avser att skapa oreda och trasa sönder medvetet, No
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  blueheaven 2009-04-03, 10:24

    Ja där bekräftades mina "fördomar" om vänstern igen, martin!

    The muppet show! clown
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty handen på hjärtat BH

    Inlägg  theward 2009-04-03, 10:27

    blueheaven skrev:Ja där bekräftades mina "fördomar" om vänstern igen, martin!

    The muppet show! clown

    Tycker du att S-E-L är det minsta vettig?
    Du borde oavsett politiskt åsikt tycka illa om hns sätt att producera rena påhoppstrådar och inlägg.
    Det samma gäller ju några till, som du vet vilka det är.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-03, 10:51

    Jag ska försöka hålla mig till att bemöta högerns The Dreamteams tramsande ner på GAPA & SKRIK tråden istället!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Thors 2010-02-24, 19:30

    upp

    Sponsored content


    Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning Empty Sv: Martin, Redcloud; redvictory, Anna2link,regndrottning

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 13:03