Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedCloud
marxisten
Thrakath
ANNA2LINK
råttan.
Sossar-e-lata
10 posters

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 00:49

    skulle lägga lika mycket tid på att söka ett jobb som de lägger här, då skulle de jobba heltid idag!!! och bidra istället för att snylta..... affraid
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Glömde Snyltberra

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 00:53

    som är latast av alla sossnissar.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  råttan. 2009-11-04, 00:58

    Men martin då? Den pajasen orsakar kanske mer skada än nytta på en arbetsplats.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-04, 01:08

    Gud vilken löjlig rubrik!!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty hahahahahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 01:18

    ja du Råttan vad skall man säga om den pajasen!!!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty ojojoj

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 01:18

    ANNA2LINK skrev:Gud vilken löjlig rubrik!!!

    Nu e ANNAPANNA AAAAAARRRG!!!!!
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 51

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Om du klagar på att andra inte "bidrar" tillräckligt.......

    Inlägg  Thrakath 2009-11-04, 01:22

    Vad gör du själv S.E.L.?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Just nu ingenting.....

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 01:24

    vilket innebär att vara här, då GÖR man ingenting.....
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  marxisten 2009-11-04, 01:25

    Sossar-e-lata skrev:skulle lägga lika mycket tid på att söka ett jobb som de lägger här, då skulle de jobba heltid idag!!! och bidra istället för att snylta..... affraid

    Debatten sker på nätet.
    Man söker jobb via nätet.
    Vad hindrar man gör båda?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-04, 01:28

    marxisten skrev:
    Sossar-e-lata skrev:skulle lägga lika mycket tid på att söka ett jobb som de lägger här, då skulle de jobba heltid idag!!! och bidra istället för att snylta..... affraid

    Debatten sker på nätet.

    Man söker jobb via nätet.

    Vad är problemet?



    Ja visst är det så. Sen kan jag berätta att jag ska till AF på Torsdag...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  RedCloud 2009-11-04, 08:54

    Hur många jobb kräver nyfacisten och mytomanen S-E-L att jag behöver för att han ska känna sig naivliberalt tillfredsställd ?

    2 ?

    3 ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  Redvictory 2009-11-04, 09:01

    RedCloud skrev:Hur många jobb kräver nyfacisten och mytomanen S-E-L att jag behöver för att han ska känna sig naivliberalt tillfredsställd ?

    2 ?

    3 ?

    Den arbetslöse nazzeS-E-L kommer med ogrundade anklagelser mot de som jobbar och är på väg ut i jobb efter sjukskrivningar men "glömmer" på något konstigt sätt sin egen vän Blåfront som varit "sjuk" i 6 år och som säkert räknar med att vara det resten av sitt liv trots att killen bara är runt 30 år!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-04, 09:50

    Ärligt talat så undrar jag om inte en handikappad som jag, skulle
    trots det kunna hålla jämna steg med dom bräkande fårskallarna S-e-L & Kronråttan?

    Smitare som dom är!

    Sedvanligt mycket snack och liten verkstad på dessa två,smutsar ner allt dom kommer i närheten av,
    Sockerbitar och pincett är nog viktiga redskap för dessa två brakegon?


    Två blålila halare som S-e-L & Kronråttan, grabbarna som halar med pincetten är inte mycket och hänga i julgraden!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  råttan. 2009-11-04, 10:16

    Varför sätter du inte igång och jobbar då? Anser du dig för fin för att arbeta?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  theward 2009-11-04, 10:19

    råttan. skrev:Varför sätter du inte igång och jobbar då? Anser du dig för fin för att arbeta?

    jag anser mig idag iaf för sjuk för att arbeta...

    Varför hoppar du på Martin hela tiden?
    ok, jag o Martin har haft våra duster...

    Men det är ju inte bara Martin du hoppar på ,utan alla med förtidspension när du ifrågasätter martins rätt till den samma

    Samma gör du med sjukskrivna, mest hela tiden..........
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-04, 10:21

    Frågan är hur det kommer sig att du fortfarande inte förstått min situation,
    Sådana pincetthalare som du Kronråttan verkar ha svårt att fatta?

    Skulle inte förvåna mig om du sniffar thinner också därav så djävla korkad och tom i bollen?


    Förövrigt är det ingen merit för S-e-L & dig Kronråttan, att inte kunna hålla jämna steg med en handikappad pensionär!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  Thors 2010-03-29, 11:11

    u

    Sponsored content


    Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här Empty Sv: Tänk om Red V, Anna pannalink, Red C, Marxisten, Regndrottnining m.fl här

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:46