vad var det som fick dig att ta dig ur din situation (hoppas jag kan fråga detta utan att RV kmmer instormande och börjar gapa )?
+31
marxisten
KickTheRasist
berrra
RedAssVictory
MartinLingren
Mona Sahlin
Dr Snuggles
RedCloud6
redclownII
råttan III
formsvackan
DMustaine
berralarzon
Redclown
Thetaxpayer
Secrist
lazy
Regndrottning
Kakmonstret
Ezzlirsk
x-medborgare
R.O.F.L
Redvictory
blueheaven
RedCloud
theward
ANNA2LINK
GustavAnder
råttan.
MartinLindgren
Sniperace
35 posters
LEVE MONA SAHLIN...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 951
Hem
Självklart, kan garantera att gammla fd hemlösa med så många utsatta år i bagaget som jag växer inte på träd,
vad var det som fick dig att ta dig ur din situation (hoppas jag kan fråga detta utan att RV kmmer instormande och börjar gapa )?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 952
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Det har jag berättat många gånger,men visst kan jag dra det lite kort igen,
2002 i januari hade vi en iskall vinter, kallare än det varit i år tror jag, med då hade jag förmånen och förfrysa både händer och fötter, vilket ledde till svåra köldskador och kallbrand och amputation av alla tår och två fingrar, vilket är otroligt svåra skador, men där kom vändpunkten för mig!
2002 i januari hade vi en iskall vinter, kallare än det varit i år tror jag, med då hade jag förmånen och förfrysa både händer och fötter, vilket ledde till svåra köldskador och kallbrand och amputation av alla tår och två fingrar, vilket är otroligt svåra skador, men där kom vändpunkten för mig!
- Inlägg 953
Det börjar se bra ut för Mona, blir svårare och hitta nytt skit och använda mot henne?
Att höra folk gnälla över en väska hon fått i 50 årsprent lå¨ter jäkligt litet och ynkligt!
Att höra folk gnälla över en väska hon fått i 50 årsprent lå¨ter jäkligt litet och ynkligt!
- Inlägg 954
Mona Sahlin chattar med AB:s läsare idag kl:13.00!
Min fråga är, kommer Reinfeldt bemötas som han förtjänar undervalkampen, nämligen mot väggen för alla sina misslyckanden?
Min fråga är, kommer Reinfeldt bemötas som han förtjänar undervalkampen, nämligen mot väggen för alla sina misslyckanden?
Thors- Antal inlägg : 2065
- Inlägg 955
MartinLindgren skrev:Mona Sahlin chattar med AB:s läsare idag kl:13.00!
Upphetsad martin?
- Inlägg 956
Du vill nog inte veta vad som krävs för att hetsa upp mig LillThor!
Men en sak är klar, det krävs mer än en LillThor slirande ute på den hala isen!
Men en sak är klar, det krävs mer än en LillThor slirande ute på den hala isen!
- Inlägg 957
Mona Sahlin lovar om oppositionen vinner valet att FRA lagen rivs upp,
akassan återställs med sänkta avgifter och höjt tak,sjuka som kastats ut ur försäkringen ska få ett snabbspår tillbaks!
Den orättvisa beskattningen mellan pensionärer och löntagare kommer också rättas till,
Hon säger också att hon ska ta debatten mot SD i valkampen utan prut!
akassan återställs med sänkta avgifter och höjt tak,sjuka som kastats ut ur försäkringen ska få ett snabbspår tillbaks!
Den orättvisa beskattningen mellan pensionärer och löntagare kommer också rättas till,
Hon säger också att hon ska ta debatten mot SD i valkampen utan prut!
- Inlägg 958
Skatt
Öh, hur då?
Öh, hur då?
- Inlägg 959
Framtill nu skiljer bara 4 steg av skattesänkningar mellan pensionärer och löntagare?
- Inlägg 960
Skatt
Framtill nu skiljer bara 4 steg av skattesänkningar mellan pensionärer och löntagare?
Och sossarna har sagt ok till de första tre stegen. Tror du att sossarna därför kommer att också sänka pensionärernas skatter med tre steg? He, he...ja jösses.
Och sossarna har sagt ok till de första tre stegen. Tror du att sossarna därför kommer att också sänka pensionärernas skatter med tre steg? He, he...ja jösses.
- Inlägg 961
Ja jag tror att dom rödgröna kommer jämna ut orättvisan precis som man lovar!
- Inlägg 962
Orättvisa
Ja jag tror att dom rödgröna kommer jämna ut orättvisan precis som man lovar!
Hur då?
Hur då?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 963
Secrist skrev:Ja jag tror att dom rödgröna kommer jämna ut orättvisan precis som man lovar!
Hur då?
Genom att göra tvärtemot vad alliansen gör...
- Inlägg 964
Tvärtom
Genom att göra tvärtemot vad alliansen gör...
Svara på frågan istället. Sossarna har sagt ok till de tre första stegen i jobbskatteavdraget. Även om de höjer skatten för att radera ut det fjärde steget så har de fortfarande problem att finansiera alla löften. Och hur de ska ta bort skillnaden mellan yrkesarbetande och pensionär under de villkoren har åtminstone jag inte sett någon konkret förklaring på. Bara luddiga politikerlöften och vaga formuleringar.
Svara på frågan istället. Sossarna har sagt ok till de tre första stegen i jobbskatteavdraget. Även om de höjer skatten för att radera ut det fjärde steget så har de fortfarande problem att finansiera alla löften. Och hur de ska ta bort skillnaden mellan yrkesarbetande och pensionär under de villkoren har åtminstone jag inte sett någon konkret förklaring på. Bara luddiga politikerlöften och vaga formuleringar.
- Inlägg 965
Oppositionen har sagt att orättvisan av beskattningen mellan pensionär och löntagare ska åtgärdas direkt om man vinner valet!
- Inlägg 966
Ikväll är det dags för Mona att tvåla till Reinfeldt i agenda SVT, är säker på att Mona håller jämna steg med Fredde,
Sen har hon ju med sig dagens Sifo, 10,3% + på alliansen i sin "handväska"!
Sen har hon ju med sig dagens Sifo, 10,3% + på alliansen i sin "handväska"!
- Inlägg 967
Jag tror inte Mona får några problem med Reinfeldt i kvällens agenda, låt Fredde spy sin galla,han har ju inget annat och välja på?
För att sen använda väl valda allians misslyckanden att salå till tillbaks med!
Lycka till ikväll Mona, du vet att du och dom rödgröna har gått in i valåret med vind i seglen!
Lycka till ikväll Mona, du vet att du och dom rödgröna har gått in i valåret med vind i seglen!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 968
MartinLindgren skrev:Jag tror inte Mona får några problem med Reinfeldt i kvällens agenda, låt Fredde spy sin galla,han har ju inget annat och välja på?
Det värsta är ju att se honom stå och ljuga gång efter gång.
Fast jag vet inte om han kan lastas för det eller inte.
Kan ju vara att det faktiskt är så, att han tror det är som han säger
Dåliga rådgivare, informatörer vet du
lite grann som när vi hade besök på fabriken, då skulle allt vara så städat och arbetsförhållandena så bra osv...
klart som tusan bilden av företag blir mkt bättre än den egentligen är i verkligheten...
Samma sak sker när det är besök på skolor osv osv..
Varför inte berätta för de som är högre upp hur det verkligen är istället
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 969
Varför inte berätta för de som är högre upp hur det verkligen är istället
Det gör vi på valdagen.....
- Inlägg 970
Ja nu närmar vi oss skumpan, det verkar som vi får kyla ner två stycken, den ena att fira borgaralliansens utåg med Reinfeldt i spetsen från Rosenbad, den andraden rödgröna valsegern som väntar!
- Inlägg 971
Skatt
Oppositionen har sagt att orättvisan av beskattningen mellan pensionär och löntagare ska åtgärdas direkt om man vinner valet!
Hur då?
Hur då?
- Inlägg 972
Reinfeldt föranledde inte Mona Sahlin några problem alls, jag tycker han helt enkelt var avslagen!
Reinfeldt visar hur hans allians skyller sina misslyckanden på andra,som när
han försvarade sina sjukregler med att det var en myndighet som inte tolkade rätt,
FK:s personal fick en råsop igen!
han försvarade sina sjukregler med att det var en myndighet som inte tolkade rätt,
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 973
MartinLindgren skrev:Reinfeldt föranledde inte Mona Sahlin några problem alls, jag tycker han helt enkelt var avslagen!
Ja Mona vann i dag, helt klart!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 974
MartinLindgren skrev:Ja nu närmar vi oss skumpan, det verkar som vi får kyla ner två stycken, den ena att fira borgaralliansens utåg med Reinfeldt i spetsen från Rosenbad, den andraden rödgröna valsegern som väntar!
Ja festen börjar snart... Dom rödgröna kommer att vinna stort i valet i år, helt klart!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 975
ANNA2LINK skrev:MartinLindgren skrev:Ja nu närmar vi oss skumpan, det verkar som vi får kyla ner två stycken, den ena att fira borgaralliansens utåg med Reinfeldt i spetsen från Rosenbad, den andraden rödgröna valsegern som väntar!
Ja festen börjar snart... Dom rödgröna kommer att vinna stort i valet i år, helt klart!
Självklart vinner de Rödgröna! Allianzen åker ut i kylan (utanförskapet)
Jag vill verkligen se Allianzens min då de förlorar! då kan de inte jävlas längre!