N0llK0llBlue skrev:Nej så går det väl när man skall hålla liv i sedan länge döda trådar i helt inaktuella ämnen!
Och där kom ett inlägg till i den döda tråden, ser man på....liket lever...
N0llK0llBlue skrev:Nej så går det väl när man skall hålla liv i sedan länge döda trådar i helt inaktuella ämnen!
råttan. skrev:Varför inte byta namn på tråden?
Förslag:"Hur ska sosseriet bli av med Mona Sahlin?" -Då bevaras ju vänsterprofilen på tråden. Fint va?
råttan. skrev:Vet inte, de verkar ju redan ha lyckats göra sig av med sådar 20% av sina väljare sen förra valet.
Men hur blir man av med väljare som röstar villkorslöst?
råttan. skrev:Kan någon nämna när sosseriet senast presenterade något nytt?
martin7lindgren skrev:Just idag,så har det varit hela tiden sen 2006?
Och då var fan inte C och KD så pressade att man kämpar med och hålla sig över 4% spärren?
Men det återstår ju att se vad dina analyser, prognoser är värda framåt valet 2010 Kronråttan?
Mitt tips är att dom är lika värdelösa då som dom varit hela tiden!
ANNA2LINK skrev:martin7lindgren skrev:Just idag,så har det varit hela tiden sen 2006?
Och då var fan inte C och KD så pressade att man kämpar med och hålla sig över 4% spärren?
Men det återstår ju att se vad dina analyser, prognoser är värda framåt valet 2010 Kronråttan?
Ja jag tror att när partierna börjar med att jobba inför valet på allvar det är då som dom rödgröna säkert kommer att växa mer... Viktiga frågor kommer säkert att avgöra valet såsom, a-kassan,arbetsmarknadsårgärder,sjukförsäkringen mm...
ANNA2LINK skrev:martin7lindgren skrev:Just idag,så har det varit hela tiden sen 2006?
Ja jag tror att när partierna börjar med att jobba inför valet på allvar det är då som dom rödgröna säkert kommer att växa mer... Viktiga frågor kommer säkert att avgöra valet såsom, a-kassan,arbetsmarknadsårgärder,sjukförsäkringen mm...
martin7lindgren skrev:Det är jag också säker på Anna,
Till Kronråttan vill jag bara säga att den här tråden heter Leve Mona Sahlin, med avsikt att vara en motsats till alla dom otaliga antimonatrådar som kommit och gått under året, hitills har hon överlevt alla andra Mona trådar!
Den rödgröna röran har misslyckats med att presentera en politik i god tid innan valet.
råttan. skrev:Innan man går in i valåret.
Regndrottning skrev:råttan. skrev:Innan man går in i valåret.
Jasså? Sedan när blev det kutym att att presentera sin politik ett år innan valet? Det låter inte som smart taktik..