martin7lindgren skrev:Det gäller dig också Sniper, Ha en bra helg!
ännu har det varit super, med hela familjen samlad, god mat och fina klappar...
nu väntar julgröten.(vi är 17 st)
och ha det riktigt fint nu Martin!!
martin7lindgren skrev:Det gäller dig också Sniper, Ha en bra helg!
martin7lingren skrev:VILL PASSA PÅ OCH ÖNSKA DEN SITTANDE REGERINGEN MED REINFELDT I SPETSEN EN HÄRLIG JUL! SVEN OTTO OCH MAUD FÅR OCKSÅ EN LITEN HÄLSNING!
SNART TAR DE RÖDGRÖNA VID OCH ALLT ÄR FÖRLÅTET!
LÄNGE LEVE OHLY OCH SAHLIN!
HURRA FÖR OPPOSITIONEN!
martin7lindgren skrev:Lite lustigt faktiskt, här har jag gått och känt mig som tvåa under många år i livet,
Sen när rest sig på tio, och kommit igen, så ser man till förvåning vilka det är som är tvåorna,
Men det sköter väl naturen om,dessa namnkapare och forumförstörare lär få smaka på sin egen medicin förr eller senare?
Hoppas du har en lika bra cool avslutning på julaftonen som jag Berra,
Men det verkar så, du verkar vara på hugget ikväll!
Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Det gäller dig också Sniper, Ha en bra helg!
ännu har det varit super, med hela familjen samlad, god mat och fina klappar...
nu väntar julgröten.(vi är 17 st)
och ha det riktigt fint nu Martin!!
råttan III skrev:martin,
Det är väl inte så illa att du agerat målvakt?
råttan III skrev:martin,
Det är väl inte så illa att du agerat målvakt?
råttan III skrev:Om jag minns det rätt så var det du och ingen annan som anklagade mig för att vara nicknappare. Varpå jag helt riktigt påpekade att det lika gärna kan vara du själv.
Sen förstår jag inte varför du klipper in min fråga. Den bevisar ju bara att jag haft rätt hela tiden. ?-tecken betyder nämligen fråga och inte anklagelse.
råttan III skrev:Jag gnäller inte. Jag bara hjälper martin att hålla kontakten med verkligheten.
råttan III skrev:Du behöver inte vara orolig. Jag lämnar detta forum inom kort.
råttan III skrev:Tror inte det bor så många bidragslyftande fastighetsägare i Djursholm.