Redvictory skrev:Guillou hade tydligen likartade kontakter med CIA - samtidigt! Skulle han då vara BÅDE KGB- och CIA-agent???
Varför utelämnade Expressen detta?
Undrar du verkligen det???
Redvictory skrev:Guillou hade tydligen likartade kontakter med CIA - samtidigt! Skulle han då vara BÅDE KGB- och CIA-agent???
Dao skrev:Redvictory skrev:Guillou hade tydligen likartade kontakter med CIA - samtidigt! Skulle han då vara BÅDE KGB- och CIA-agent???
Redvictory skrev:Dao skrev:Redvictory skrev:Guillou hade tydligen likartade kontakter med CIA - samtidigt! Skulle han då vara BÅDE KGB- och CIA-agent???
Nej men det hade varit intressant att höra någon från allianshögern svara på det!
Dao skrev:marxisten skrev:Dao skrev:Guillou hade tydligen likartade kontakter med CIA - samtidigt! Skulle han då vara BÅDE KGB- och CIA-agent???
För att inte tala om hans samtida liknande kontakter med Säpo och Socialdemokraterna!!!
Bratt uttryckte det bizarra ganska tydligt, och de två är ju inte kända för att vara såta vänner de senaste åren:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6012897.ab
Förhållandet CIA och RPS/SÄK folk skulle vara intressant att kolla upp, nog mer saftigt material i utbyte där känner jag på mig än Guillou och hans sammanställnings artiklar.
Just de sakerna har länge varit alldaglig fakta... Eller som Guillou själv uttrycker det: "Det är inte ofta jag har haft Säpo på min sida. Men det kan förstås bero på att jag är gammal Säpoagent, något som medierna brukar avslöja en gång vart tionde år."
marxisten skrev:Dao skrev:marxisten skrev:Dao skrev:Guillou hade tydligen likartade kontakter med CIA - samtidigt! Skulle han då vara BÅDE KGB- och CIA-agent???
För att inte tala om hans samtida liknande kontakter med Säpo och Socialdemokraterna!!!
Bratt uttryckte det bizarra ganska tydligt, och de två är ju inte kända för att vara såta vänner de senaste åren:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6012897.ab
Förhållandet CIA och RPS/SÄK folk skulle vara intressant att kolla upp, nog mer saftigt material i utbyte där känner jag på mig än Guillou och hans sammanställnings artiklar.
Just de sakerna har länge varit alldaglig fakta... Eller som Guillou själv uttrycker det: "Det är inte ofta jag har haft Säpo på min sida. Men det kan förstås bero på att jag är gammal Säpoagent, något som medierna brukar avslöja en gång vart tionde år."
Möjligen, men det är intressant att man inte är spion om man hjälper USA men Ryssland, däremot... farligt farligt. Undra varför? Om ska vara neutrala så bör vi inte lämna ut uppgifter till någon part väl?
Secrist skrev:Skulle inte tro de får med sina åsikter i sina artiklar
Fast SVT är ju i allra högsta grad ett media och de kan ju knappast anses vara ägda av något multinationellt företag.
Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
blueheaven skrev:Men herrejestanes marxisten har inte fattat att svenska journalister är vänster till 73%!
Han måste vara född bakom farstun?
Nej Blueheaven. Det är bara fegisar som spärrar. Man måste säga mot istället.blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
SPÄRRA regnPAJASEN!
patriot skrev:Nej Blueheaven. Det är bara fegisar som spärrar. Man måste säga mot istället.blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
SPÄRRA regnPAJASEN!
patriot skrev:Nej Blueheaven. Det är bara fegisar som spärrar. Man måste säga mot istället.blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
SPÄRRA regnPAJASEN!
Regndrottning skrev:patriot skrev:Nej Blueheaven. Det är bara fegisar som spärrar. Man måste säga mot istället.blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
SPÄRRA regnPAJASEN!
Du får då be om hjälp för Du har ju inget att komma med! *asg*
Snart är hela sektvänstern samlad lol!berralarzon skrev:Regndrottning skrev:patriot skrev:Nej Blueheaven. Det är bara fegisar som spärrar. Man måste säga mot istället.blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
SPÄRRA regnPAJASEN!
He he..tumme upp RD
//berra
patriot skrev:Snart är hela sektvänstern samlad lol!berralarzon skrev:Regndrottning skrev:patriot skrev:Nej Blueheaven. Det är bara fegisar som spärrar. Man måste säga mot istället.blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Man är inte idiot för att man röstar på moderaterna
Nej, men DU är det.....
SPÄRRA regnPAJASEN!
He he..tumme upp RD
//berra
marxisten skrev:blueheaven skrev:Men herrejestanes marxisten har inte fattat att svenska journalister är vänster till 73%!
Journalisternas politiska åsikter bryr jag mig inte om, däremot vet jag att ledarna i Svenska tidningar är till majoriteten höger, främst liberala.
GustavAnder skrev:marxisten skrev:blueheaven skrev:Men herrejestanes marxisten har inte fattat att svenska journalister är vänster till 73%!
Journalisternas politiska åsikter bryr jag mig inte om, däremot vet jag att ledarna i Svenska tidningar är till majoriteten höger, främst liberala.
Och vem skriver artiklarna i tidningarna, din pajas ?
Men kanske Guillous alster i fortsättningen hamnar i ett annat ljus.