theward 2009-10-25, 12:21
råttan. skrev: theward skrev: lazy skrev: råttan. skrev: R.O.F.L skrev:"Egentligen borde du bli ifråntagen rösträtten, för du verkar långt i från mogen nog att kunna fatta beslut som påverkar andra människor"
Nu är du ute på farligt vatten........
theWard är en idiot.
När det gäller den här diskussionen är jag tyvärr beredd att hålla med, ngt
till ditt försvar tw?
Försvar?, att medvetet ljuga och på det sättet sabotera..
Vad det nu må vara man saboterar och ljuger om är enligt mig helt fel
Vill man inte avslöja nåt, så säger man inget alls, man ljuger inte...
Sen är det ju slående att det tydligen är så att ni inte står för era egna åsikter..
Iaf inte om det finns risk att andra får redan på dem...
Låter som ni är otroligt fega och omogna människor tycker jag...
Det nås ständigt nya bottennivåer av er....
Nu var det ju så att du nyss föreslog att man lite godtyckligt ska dra in rösträtten för folk...
Försök få in i din tröga skalle att jag inte bett om att bli uppringd av Demoskop.
Du beter dig som ett barn och alla ni andra som håller med honom gör det samma.
"inte bett om att bli uppringd", vilket skitprat...
Så om någon stannar dig på gatan och frågar dig om någonting..tex efter en vägbeskrivning då ljuger du?
folk som ljuger om små saker , brukar ofta ljuga om det mesta.
Det är nåt jag lärt mig
Sen som jag sa, man kan alltid avstå från att svara, om man inte vill berätta vad man tycker..
Men tydligen tycker du, din omogna karl, att det är roligare att ljuga...
Tycker inte det är godtyckligt att dra in rösträtten, för de som inte klarar av att bete sig som vuxna individer och som dessutom tycker det är kul att sabotera
För som jag ser det är sånt beteende förspassat till låg eller mellanstadiumnivå, och barn får som bekant inte rösta
Ps du vet väl att har du jobbat 17 år , så är det det mer kporrekt att säga drygt 15 år än snart 20 år.
Fast mest korrekt är det förståss att säga 17 år..
men med tanke på att du medvetet ljuger om mindre saker så behöver inget av det vara sant heller,,,'
Mao bevisar ni högertomtar att er trovärdighet är lika med noll