+2
MartinLindgren
råttan.
6 posters
Demoskop, He-he
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 1
Demoskop, He-he
Har just svarat demoskop att jag är sosse och tycker wallström är den ende jag har förtroende för. Asgarv!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Demoskop, He-he
Vem blir förvånad att höra ditt trams, att oftast bara vara ute efter att skapa oreda visste jag redan om dig,
Sen tror jag nog demoskop räknar med några som dig dig, som helt enkelt inte räknas med!
Så frågan är om inte dom garvar åt dig som är så punchig och tror dom gickpå ditt skit!
Sen tror jag nog demoskop räknar med några som dig dig, som helt enkelt inte räknas med!
Så frågan är om inte dom garvar åt dig som är så punchig och tror dom gickpå ditt skit!
- Inlägg 3
Nu är det inte nån som bryr sig om du tror i kyrkan eller någon annanstans.
Det är inte speciellt troligt att de garvar åt mig, däremot är det ett faktum att jag garvar åt både Demoskop och dig.
Det är inte speciellt troligt att de garvar åt mig, däremot är det ett faktum att jag garvar åt både Demoskop och dig.
- Inlägg 4
Fortsätt drömma du,klart demoskop genomskådar dig Mr.Råtta, ditt svar ligger nog redan i papperskorgen!
Dom vill ju inte grunda sina resultat på lögnare!
Dom vill ju inte grunda sina resultat på lögnare!
- Inlägg 5
Jag klickade på att jag är en sosse som föredrar Wallström.
Tror du de kommer sortera bort alla med den kombinationen? Verkar inte det konstigt?
Du är tamejfan en av de mest korkade jag stött på.
Tror du de kommer sortera bort alla med den kombinationen? Verkar inte det konstigt?
- Inlägg 6
Nej inte alla, men dig känner dom väl den falska lukten ifrån, så du åkte i papperskorgen på direkten!
Sen kan man ju fråga sig vad du får ut på ditt sedvanliga jiddrande, varför inte ta avstånd från mätningar om man inte tror på dom istället för att lämmna lögnaktiga falska svar,
Men det är ju din natur, inte mycket och göra åt,förutom rakt ner i papperskorgen?
Men ditt betende du så stolt raljerar om, är fan jämförbart med småungars busringande!
Sen kan man ju fråga sig vad du får ut på ditt sedvanliga jiddrande, varför inte ta avstånd från mätningar om man inte tror på dom istället för att lämmna lögnaktiga falska svar,
Men det är ju din natur, inte mycket och göra åt,förutom rakt ner i papperskorgen?
Men ditt betende du så stolt raljerar om, är fan jämförbart med småungars busringande!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 7
råttan. skrev:Jag klickade på att jag är en sosse som föredrar Wallström.
Snarare du som är ändlöst barnslig...
Vilken vettig människa håller på som du gör...?
Speciellt i den åldern och du ska vara familjfar med
Detta forum är det närmaste vuxendagis man kan komma och de ledande i "dadda hink o spade" leken, är ni små högerbarn.....
Antar att du ser det mesta som inte rör dig personligen som ett skämt.....
Egentligen borde du bli ifråntagen rösträtten, för du verkar långt i från mogen nog att kunna fatta beslut som påverkar andra människor
- Inlägg 8
theward skrev:råttan. skrev:Jag klickade på att jag är en sosse som föredrar Wallström.
Detta forum är det närmaste vuxendagis man kan komma och de ledande i "dadda hink o spade" leken, är ni små högerbarn.....
Egentligen borde du bli ifråntagen rösträtten, för du verkar långt i från mogen nog att kunna fatta beslut som påverkar andra människor
Är det du som står för muppvänsterns begåvningsreserv så är jag inte speciellt imponerad.
- Inlägg 9
martin7lindgren skrev:Nej inte alla, men dig känner dom väl den falska lukten ifrån, så du åkte i papperskorgen på direkten!
Jaså du tror de kan skilja mina två klick från andras. Med tanke på vilka övriga dumheter du sprider omkring dig så är jag inte speciellt förvånad.
Vad är det för fel på mitt beteende menar du? Allt jag gjort är att snällt svara på en opinionsundersökning.
Ska bli jättekul när den presenteras om nån vecka och se resultatet. Vilken sosse tror ni har mest förtroende? Inte Toblerone va?
Hade inte Wallström funnits på listan hade jag haft jättesvårt att välja. Jag menar:
Toblerone
Övervakningsminister Bodström
Per Luder
Tomas "Jag är upprörd" Östros
Österberg
Texas-gubben
Bo Ringholm
Anna Anka
Det är ju inte direkt Einstein vi talar om...
- Inlägg 10
Det tror jag också, inga problem för demoskop skilja på dina oseriösa klick,som bara har avsikten att ljuga och skapa oreda i deras mätning,
Samtidigt får man vara glad att dom allra flesta av oss inte tillhör samma avart som du Mr.Råtta!
Verkligen ett barnsligt betende att lämna falska uppgifter bara för och förståra och sen slå sig stolt över bröstet för tilltaget,
Mr.Råtta i ett nötskal!
Samtidigt får man vara glad att dom allra flesta av oss inte tillhör samma avart som du Mr.Råtta!
Verkligen ett barnsligt betende att lämna falska uppgifter bara för och förståra och sen slå sig stolt över bröstet för tilltaget,
Mr.Råtta i ett nötskal!
- Inlägg 11
råttan. skrev:theward skrev:råttan. skrev:Jag klickade på att jag är en sosse som föredrar Wallström.
Är det du som står för muppvänsterns begåvningsreserv så är jag inte speciellt imponerad.
All trovärdighet har numera blåst bort, även från dig och dina inlägg.....
Det har gradvis hänt och denna tråd var verkligen spiken i kistan för dig...
Väx upp.....
- Inlägg 12
Herregud vad ni är korkade.
Opinionsundersökningar har stora brister, vilket ofta är uppe till debatt. Enligt uppgift från instituten själva får ofta inte ens svsr ifrån hälften av de utfrågade. Bidragslyftarna är i majoritet här då de oftare är hemma. För att råda bot på detta nyttjar institutet kompenseringskonstanter...det blir väldigt osäkert.
Sen finns det ingen lag på att man måste svara sanningsenligt. Jag anser att det gynnar min agenda att sosseriets företrädare framstår som usla t.o.m bland sina egna väljare. Detta eftersom den rödgröna röran vore en katastrof för Sverige om de får makten. Jag hoppas att fler tänker likadant som jag och klickar i att de är sossat och föredrar Wallström. Som enskild väljare är jag betydelselös och kanske t.o.m "barnslig". Men om fler tänker som jag så kan det göra skillnad.
martin som tror Demoskop kan skilja ett sosseklick från ett annat får anses fullständigt bakom flötet.
Ni tycker inte att det var en "barnslig" undersökning av Demoskop?
Det verkar inte som ni längtar efter att se resultatet: Toblerone i botten!
Opinionsundersökningar har stora brister, vilket ofta är uppe till debatt. Enligt uppgift från instituten själva får ofta inte ens svsr ifrån hälften av de utfrågade. Bidragslyftarna är i majoritet här då de oftare är hemma. För att råda bot på detta nyttjar institutet kompenseringskonstanter...det blir väldigt osäkert.
Sen finns det ingen lag på att man måste svara sanningsenligt. Jag anser att det gynnar min agenda att sosseriets företrädare framstår som usla t.o.m bland sina egna väljare. Detta eftersom den rödgröna röran vore en katastrof för Sverige om de får makten. Jag hoppas att fler tänker likadant som jag och klickar i att de är sossat och föredrar Wallström. Som enskild väljare är jag betydelselös och kanske t.o.m "barnslig". Men om fler tänker som jag så kan det göra skillnad.
martin som tror Demoskop kan skilja ett sosseklick från ett annat får anses fullständigt bakom flötet.
Ni tycker inte att det var en "barnslig" undersökning av Demoskop?
Det verkar inte som ni längtar efter att se resultatet: Toblerone i botten!
- Inlägg 13
Nu är du ute och kutar på pottkanten igen, när det gäller att få tag på folk,så är ju nästan varenda människa kontaktbara via sina mobiler, inbillar du dig att man bara söker folk på deras privata hemnr, om man nu har något!
Inbillar Mr.Råtta sig också att demoskop inte räknar med att några gör som du, lämnar falska och lögnaktiga svar?
MR.RÅTTA SÄKERT RAKT NER I PAPPERSKORGEN!
Inbillar Mr.Råtta sig också att demoskop inte räknar med att några gör som du, lämnar falska och lögnaktiga svar?
MR.RÅTTA SÄKERT RAKT NER I PAPPERSKORGEN!
- Inlägg 14
Visserligen har du rätt i att många inte ens har ett hemnr. Det betyder på inget sätt att de är kontaktbara via mobil. Man kan ha kontantkort eller mobil via sin arbetsplats som då inte blir sökbar på personen ifråga. Oavsett detta så visar verkligheten att man inte får svar från mer än 50%.
Bidragslyftande vänstermuppar sitter dock ofta kvar med ett uråldrigt Telia-abonnemang och kan alltid nås.
Klart att demoskop förstår att en del inte svarar uppriktigt. Men de kan inte göra ett smack åt det.
Bidragslyftande vänstermuppar sitter dock ofta kvar med ett uråldrigt Telia-abonnemang och kan alltid nås.
Klart att demoskop förstår att en del inte svarar uppriktigt. Men de kan inte göra ett smack åt det.
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 15
Surt
Väldigt vad bidragsvänstern blev upprörda av att nån svarade oärligt i en opinions undersökning,
de inbillar sig kanske att de undersökningarna är helt sanna, och tror det är en plikt att vara sanningsenlig när nån opinions tomte ringer och frågar.
de inbillar sig kanske att de undersökningarna är helt sanna, och tror det är en plikt att vara sanningsenlig när nån opinions tomte ringer och frågar.
- Inlägg 16
Vi har hemnr,och varsin kontantmobil med registrerade nummer,
Hitills har ingen ringt någon av oss gällande opinion?
Då är ju jag pensionär en av dom det är störst chans att nå hemma,
Nej du Mr.Råtta, numera är dom flesta av oss kontaktbara hela dygnet, t.o.m 7 åringar har ju mobiler!
Så Mr.Ander menar att så länge det inte är lagstiftat att tala sanning, så fortsätter ni högertomtar ljuga?
Hitills har ingen ringt någon av oss gällande opinion?
Då är ju jag pensionär en av dom det är störst chans att nå hemma,
Nej du Mr.Råtta, numera är dom flesta av oss kontaktbara hela dygnet, t.o.m 7 åringar har ju mobiler!
Så Mr.Ander menar att så länge det inte är lagstiftat att tala sanning, så fortsätter ni högertomtar ljuga?
- Inlägg 17
GustavAnder skrev:Väldigt vad bidragsvänstern blev upprörda av att nån svarade oärligt i en opinions undersökning,
jag har iaf lärt mig att det är fult att ljuga, förövrigt förstår jag inte vitsen med att ljuga heller
Så nu förringar och hånar du de som ringer från opionsinstitut också...
ja jisses, tokhögern når alltid nya bottenrekord på detta forum
- Inlägg 18
Så theWard tycker inte det är fult att ringa och störa privatpersoner på deras fritid? Dessa okända människor har inte med min politiska åskådning att göra. Fatta!
- Inlägg 19
HEmma hos martin dräller det av moboltelefoner, fast telefon, internetabonnemang, dator, tv-licens, tv, betal-tv-abonnemang och en massa whiskey...
Det verkar inte gå nån nöd på "de som har det svårast".
Det verkar inte gå nån nöd på "de som har det svårast".
- Inlägg 20
Jag förstår att det stör dig att jag och min tjej har varsin kontantmobil, precis som nästan hela svenska folket,
Sen att jag har ComHem:s combo small, TV. bedband och telefon utan kostnad måste vara rena naturkatastrofen i din värld Mr.Råtta?
Men det bästa i kråksången,så glädjer det mig att du i din ynkedom retar dig på att jag som pensionär lägger 300/mån på TV och bredband!
Frågan är vad det är för fel på dig Mr.Råtta?
Är pottan du plaskar runt i förorenad, så det satt sig i pallet på dig?
Sen att jag har ComHem:s combo small, TV. bedband och telefon utan kostnad måste vara rena naturkatastrofen i din värld Mr.Råtta?
Men det bästa i kråksången,så glädjer det mig att du i din ynkedom retar dig på att jag som pensionär lägger 300/mån på TV och bredband!
Frågan är vad det är för fel på dig Mr.Råtta?
Är pottan du plaskar runt i förorenad, så det satt sig i pallet på dig?
- Inlägg 21
Det stör mig inte ett dugg att ni bidragslyftare har det bra. Vi vill ju att alla ska ha rätt till ett drägligt liv, eller hur?
Dock är jag lite förvånad över ditt makalösa gnällande.
Dock är jag lite förvånad över ditt makalösa gnällande.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 22
Jisses, jag har aldrig talat sanning när ngt institut för partisympatier
lyckats få tag på mej helt enkelt av den anledningen att jag har ingen
lust att, eventuellt, bli åsiktsregistrerad vilket jag vet är förbjudet
men som jag konspiratoriskt nog kan anta att det kanske inte är så, ska
jag bli hängd nu?
lyckats få tag på mej helt enkelt av den anledningen att jag har ingen
lust att, eventuellt, bli åsiktsregistrerad vilket jag vet är förbjudet
men som jag konspiratoriskt nog kan anta att det kanske inte är så, ska
jag bli hängd nu?
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 23
hmm
"Egentligen borde du bli ifråntagen rösträtten, för du verkar långt i från mogen nog att kunna fatta beslut som påverkar andra människor"
Nu är du ute på farligt vatten........
- Inlägg 24
R.O.F.L skrev:"Egentligen borde du bli ifråntagen rösträtten, för du verkar långt i från mogen nog att kunna fatta beslut som påverkar andra människor"
theWard är en idiot.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 25
råttan. skrev:R.O.F.L skrev:"Egentligen borde du bli ifråntagen rösträtten, för du verkar långt i från mogen nog att kunna fatta beslut som påverkar andra människor"
theWard är en idiot.
När det gäller den här diskussionen är jag tyvärr beredd att hålla med, ngt
till ditt försvar tw?