Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
patriot
lazy
Infra
x-medborgare
Regndrottning
marxisten
Redvictory
Ezzlirsk
Blåfront
theward
MartinLindgren
RedCloud
16 posters

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken

patriot
    patriot

Antal inlägg : 340

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 3 Empty Sv: SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken

Inlägg  patriot 2009-10-17, 11:41

martin7lindgren skrev:Ja du patriot,är du moderat,så står det ju helt klart att moderaterna har rasistiska problem bland sina anhängare!
    Man är inte rasist bara för att man älskar sitt land. i USA älskar folket sitt land men dom är inte rasister för det. Där bor många olika raser på samma platser.
    captaincodd
    captaincodd

Antal inlägg : 904

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 3 Empty Men då undrar

Inlägg  captaincodd 2009-10-17, 11:44

jag vad Odell håller på med???Och Maudan är lika opatriotisk hon.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 3 Empty Sv: SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 12:07

Vad vill du ha sagt patriot,att du älskar vårt land mer än jag,
    Skulle du vara mer värd som fullblodsrasist än jag som är 100% antirasist?

SKULLE INTE TRO DET!
    patriot
    patriot

Inlägg  patriot 2009-10-17, 12:18

martin7lindgren skrev:Vad vill du ha sagt patriot,att du älskar vårt land mer än jag,
    Skulle du vara mer värd som fullblodsrasist än jag som är 100% antirasist?

SKULLE INTE TRO DET!
    Jag är inte rasist utan tycker att alla raser är lika mycket värda. Om man blandar olika människogrupper på samma plats får några det sämre än andra. Då blir det snart rasism. Det är dom som vill blanda olika raser för mycket som gör så att rasism uppstår. Om dom som är födda i ett land ska betala hög skatt till bidrag åt dom som inte är det blir dom sura på invandrarna och så blir det rasism. Det är inte människornas fel utan politikernas. Sänker man skatten så har inte politikerna råd att bete sig på ett sånt sätt och då minskar rasismen.
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-10-17, 12:45

captaincodd skrev:PAtrioten tycker inte att pensionärerna och de sjuka och arbetslösa har det tufft nog redan.Godhjärtad kille det där pirat

Och du tycker vi ska ta in tiotusentals arbetslösa invandrare på de sjuka och pensionärernas bekostnad

Godhjärtad kille det där
    captaincodd
    captaincodd

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 3 Empty Sverige blåfront

Inlägg  captaincodd 2009-10-17, 12:48

har råd med båda delarna faktiskt.Vi är ett välfärdsland,eller hur BF???
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 12:52

Jasså ditt sverige åt svenskarna snack,att invandrare trots att dom har varit här i flera generationer inte ska få äga något eller ha något att säga till om,

Vad kallar du det för något, men ni rasister förnekar er själva i alla nivåer, SD:s kommunalpolitiker där dom blivit invalda blånekar sig vara rasister,kallar sig opolitiska o.s.v?

Nej du patrioten , du kan aldrig snacka dig ur ditt rasist strunt!
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-10-17, 13:03

martin,

Jag är 100% för fri invandring. Är du?
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-10-17, 13:04

captaincodd skrev:har råd med båda delarna faktiskt.Vi är ett välfärdsland,eller hur BF???

Hur har vi råd när den ökande delen arbetslösa invandrare ökar

Ska inte kommunerna ta hänsyn till sina budgetar?

Jaha... när vi pratar om invandring är vi ett välfärdsland

När du hoppar över till svensk politik gnäller du på nedskärnignar på sjukhus och hetsjakt mot sjuka och äldre
    patriot
    patriot

Inlägg  patriot 2009-10-17, 13:08

martin7lindgren skrev:Jasså ditt sverige åt svenskarna snack,att invandrare trots att dom har varit här i flera generationer inte ska få äga något eller ha något att säga till om,

Vad kallar du det för något, men ni rasister förnekar er själva i alla nivåer, SD:s kommunalpolitiker där dom blivit invalda blånekar sig vara rasister,kallar sig opolitiska o.s.v?

Nej du patrioten , du kan aldrig snacka dig ur ditt rasist strunt!
    Nu surrar du om det du inte vet nåt om. Svenskarna ska äga alla naturtillgångar genom staten och företagen i Sverige ska ägas av privata svenskar. Det finns väl mycket mer att äga. Har man varit i Sverige i flera generationer som du skriver är man svensk om man har svenska värderingar och kultur.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 13:15

Surrar jag om något jag inte vet om?
    No way, vet precis vad jag surrar om!

Sen vet jag också att du patriot inte är något nytt på rasisthimmeln, en massa självförnekare som gör vad ni kan för att lyfta över ert skit på andra,

Eftersom ni är lika allihopa så antar jag att ni följer er partimanual till punkt och pricka!

Men var så säker, många av oss väljare köper inte en bokstav av ert rasistskit, närmare bestämt ca 75/80% av oss ger tummen ner!

Glädjande också att se hur Jimmy Åkesson och SD sågas vid fotknölarna av media nu när kongressen rasar för fullt!
    patriot
    patriot

Inlägg  patriot 2009-10-17, 16:10

martin7lindgren skrev:Surrar jag om något jag inte vet om?
    No way, vet precis vad jag surrar om!

Sen vet jag också att du patriot inte är något nytt på rasisthimmeln, en massa självförnekare som gör vad ni kan för att lyfta över ert skit på andra,

Eftersom ni är lika allihopa så antar jag att ni följer er partimanual till punkt och pricka!

Men var så säker, många av oss väljare köper inte en bokstav av ert rasistskit, närmare bestämt ca 75/80% av oss ger tummen ner!

Glädjande också att se hur Jimmy Åkesson och SD sågas vid fotknölarna av media nu när kongressen rasar för fullt!
    Jag skriver att jag inte är rasist men ändå så skyller du mig för det som du hittat på själv. Jag förstår varför Gustavander tröttnat på att debattera med dig och de andra commisarna. Ni kan ju inte hålla er till sanningen utan bara lögner och inbillningar.
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-17, 16:15

martin7lindgren skrev:Destruktiv och passiv ylar SDrasisten Ezzlirsk rakt ut i sin frustation när han hör att vi är många väljare som ser det ynkliga tuttifruttipartiet SD inte har i sveriges riksdag och göra,

När man sen ser hur partiets fullmäktige ledamot i Uppsala Joakim Larsson motionerar omåterinförande av dödstraffet vir SDkongressen blir man bara mer övertygad!

SD och deras ynkliga anhängare!

HAHA du är underbar, "Martin". Utan mening och syfte sitter du här dagarna i ända (i övrigt tror jag inte för en sekund att du har arbete) och spyr ut dina helt irrelevanta oneliners för att glädja dina vänsterradikalistiska vänner. Du kanske missade att partistyrelsen de facto vill avslå förslaget?

Därutöver behöver du ju inte knycka mitt ordval (destruktiv) då det knappast passar in på mig till samma nivå som det gör på dig. Att läsa dina inlägg på forumet är en ren fröjd; det är fanimig likställt med en tioårings!
    captaincodd
    captaincodd

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 3 Empty Så kom

Inlägg  captaincodd 2009-10-17, 17:20

vi ifrån ämnet igen,det verkar vara en strategi från högergökarna att byta ämne när det börjar bli svårt att argumentera,,,,,
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-10-17, 17:22

Vem har knyckt något från dig,jag citerade bara några ord av ditt sanslösa rasist tramsande?
    Det är väl inte mitt fel att du är en ynklig Jimmy och SD ynkedom,för det tycker jag ni är allihopa,

Sen är ju ert gemensamma besserwiss betende rent djävla löjligt,man skulle kunna kalla Jimmy Åkesson, SD och hans tuttifruttis för "LÖJLIGA FAMILJEN"
    utan överdrift! No
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-17, 18:53

Sverigedemokraternas agenda och vision är i realitet inte värre än valfritt välfungerande europeiskt (eller utom-E) land. Sveriges havererade och fullständigt abnorma integrations- och invandringspolitik står sig som sitt särpräglade jag, när övriga länder för en kompetent och mestadels fungerande sådan. Svenskarna - som i åratal indoktrineras av det vänsterliga propagandafenomenet - tror per automatik att en striktare politik per definition är likställt med rasism.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-10-17, 19:14

Ezzlirsk skrev:Sverigedemokraternas agenda och vision är i realitet inte värre än valfritt välfungerande europeiskt (eller utom-E) land. Sveriges havererade och fullständigt abnorma integrations- och invandringspolitik står sig som sitt särpräglade jag, när övriga länder för en kompetent och mestadels fungerande sådan. Svenskarna - som i åratal indoktrineras av det vänsterliga propagandafenomenet - tror per automatik att en striktare politik per definition är likställt med rasism.

Tramspelle svinga sig med fina ord det vinner du inget på.. j-vla högerhaverist..
    //berra
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-10-17, 19:15

Tramspelle svinga sig med fina ord det vinner du inget på.. j-vla högerhaverist..
    //berra

Håller med Berra, Brunfronts storebror, han som fick gå i skolan....
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-17, 19:18

berralarzon skrev:

//berra

Jag vinner mer på det än att liksom du kommentera inläggen utan något som helst relevant "motargument".
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-10-17, 19:18

RedCloud skrev:
    //berra

Håller med Berra, Brunfronts storebror, han som fick gå i skolan....

Och bjuder blåfront på korv med mos för att han ska vara snäll..
    //berra
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-10-17, 19:20

Ezzlirsk skrev:
    berralarzon skrev:

//berra

Jag vinner mer på det än att liksom du kommentera inläggen utan något som helst relevant "motargument".

Då vet inte du tramspelle vad vinna är! du ser mer och mer som en skattehaverist likt asfultruhten/gustavander med blåfront hängandes i rövarna på er.
    //berra
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-17, 19:24

berralarzon skrev:
    Då vet inte du tramspelle vad vinna är! du ser mer och mer som en skattehaverist likt asfultruhten/gustavander med blåfront hängandes i rövarna på er.
    //berra

Du och dina jämlikar kan helt enkelt inte bemöta andra debattörer utan att sjunka i nivå och börja pladdra om subjektiva kopplingar och nonsens. Jag har då aldrig tidigare diskuterat med dylika "bakåtuvecklande" fån förut. Det är som att prata med ett barn. Helt otroligt. Är det någon slags betingad egenskap hos vänstern?
    MartinLingren
    MartinLingren

Antal inlägg : 121

SD ÄR främlingsfientligt enligt svensken - Sida 3 Empty jaaaa

Inlägg  MartinLingren 2009-10-17, 19:40

När någon skriver om SD börjar jag tokheila, min terapeut har berättat att det är en klassisk betingning som uppkommit av att jag har lyssnat på för mycket vit makt musik. Jag har förstått att jag inte är frisk.
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-10-17, 19:55

BRUN CLOWN skrev:När någon skriver om SD börjar jag tokheila, min terapeut har berättat att det är en klassisk betingning som uppkommit av att jag har lyssnat på för mycket vit makt musik. Jag har förstått att jag inte är frisk.

Är benägen att hålla med dig.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-10-17, 19:57

Ezzlirsk skrev:
    berralarzon skrev:
    //berra

Du och dina jämlikar kan helt enkelt inte bemöta andra debattörer utan att sjunka i nivå och börja pladdra om subjektiva kopplingar och nonsens. Jag har då aldrig tidigare diskuterat med dylika "bakåtuvecklande" fån förut. Det är som att prata med ett barn. Helt otroligt. Är det någon slags betingad egenskap hos vänstern?

Svinga sig med fina ord jaja..
    Klipp dig och sj´kaffa dig ett jobb tramspelle..
    //berra

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:07